I början av Januari 2014 låstes Whoa. Du kan fortfarande logga in i några månader. Forumen kommer vara tillgängliga på obestämd framtid. Läs Mer »

The O-Zone Battles vs Brooklyn 12/11 @ Krischan, Lund

Klubb & Konserter - Skåne

2010-10-21 23:19

The O-Zone Battles vs Brooklyn 12/11 @ Krischan, Lund

Tredje eventet av "The O-Zone Battles" består av flera nya deltagare, däribland Allyawan, Henry Bowers, Mickelito, Jojje, Smo Jo och Akin, många ickeskåningar, men vi välkommnar dem ner till Lund! På plats finner vi också Lunds egna Dj More-10 som på bästa möjliga vis kommer fylla de oundvikliga tomrumen mellan matcherna med trevliga mixar.

Direkt efter battlen drar den hederliga hiphop-/soul-/dancehallklubben "Brooklyn". DJ’s för kvällen: Amato (P3 Hiphop) och Boom Baps duo Beneaf & Rome. (OBS! Studentleg krävs för att komma in på klubben).

The O-Zone är ett samarbete med S.T.I.C.S, Digital Dirt/Dubcnn och för denna gången (förhoppningsvis flera gånger) Kristianstads Nation!

***INGEN STUDENTLEG KRÄVS FÖR KOMMA IN PÅ BATTLEN***

Tid: 18:00-21:30
Plats: Kristianstads Nation
Ålder: 18
Pris: 40 kr (100 kr för både battle och klubb, OBS! studentleg krävs för klubb)

***INGEN STUDENTLEG KRÄVS FÖR KOMMA IN PÅ BATTLEN***

Info om deltagarna:
Mr Cool
Tay Tay
Allyawan
Crome
Smo Jo
Sabotage
Nomad
Mickelito
Henry Bowers
O-Hund
Akin

WWW.THEOZONEBATTLES.COM

www.theozonebattles.com

Sugen på att delta? Ladda ner anmälningsblanketten på hemsidan och skicka till anmalan@theozonebattles.com
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.

2010-10-21 23:53
fet line-up. skåne är fortfarande för långt bort (dessutom har ni skaffat er nån laserman copycat), men jag ser fram emot filmerna.

2010-10-22 00:00
:)

Laserman copycat?
www.theozonebattles.com

Sugen på att delta? Ladda ner anmälningsblanketten på hemsidan och skicka till anmalan@theozonebattles.com

2010-10-22 00:02
btw önska dig nåt, O-Zone skrev ett inlägg kl OO:OO
www.theozonebattles.com

2010-10-22 07:09
Kommer vara där men lite surt att det krävs studentleg för efterfesten.. kefft

2010-10-22 12:45
Lär också komma men rätt bull med studentleg, iofs så går det kanske att lösa på ngt sätt...

2010-10-22 13:29
Fyfan vilken fet lineup. Alltså fyfaaaaaaan. Jag vill verkligen vara där men får nog hålla till godo med filmerna.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-10-22 15:56
Brooklyn har under sina 8 år (?) alltid haft studenleg.
www.theozonebattles.com

2010-10-22 16:22
Förköp på expen 4 them hardcore dwellers, Tornavägen 7, öppettider:

Måndag-onsdag 11-13
Onsdagar även 17-19
Torsdag-fredag 14-17
www.theozonebattles.com

2010-10-22 20:31
this is gon be crazy....
~ Digital Dirt Ent. ~
www.twitter.com/digitaldirtent

2010-10-23 11:36
Jag kan ju ärligt säga att jag kommer dra till Krischan på måndag och köpa min biljett haha
Följ mig på twitter! @grizzlymusik
Sångare

2010-10-23 11:40
Ser fram emot Mickelito samt Mr Cool mot That Dude. 6 st battles förresten, innebär det att det kommer tummas på filmningen? Hade vart soft om det var som det varit hittills, att man får se hela battlesen. Hur som, detta blir fett.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin".
Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län

2010-10-23 12:15
ursäkta, vill inte låta yani så... men vem är den här jojje?

2010-10-23 14:34
ursäkta, vill inte låta yani så... men vem är den här jojje?

aldrig hört heller, men en sak jag märk genom O-zone är att de flesta deltagarna har jag aldrig hört talas om förut, vilket gör att dom överraskar väldigt bra! :) (om dom nu gör bra ifrån sig! ^^)

för övrigt en RIKTIGT Fet line-up! MÅSTE fixa biljett, no doubt!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89

2010-10-23 16:33
Gah!!! Sååå feeet !! Kan inte vänta!

2010-10-24 00:50
Dizzy89
bra inställning! Nya namn måste upp på något sätt, vi planerar på att göra vårt iaf.

socials
Du får ändå hitta ett sätt att ta dig ner och se vem han är! Man vet aldrig vad nykomlingarna kan komma med, va en de första att bevittna!

Förstår lasemannen grejen nu förresten, sleep is a hell of a drug!
www.theozonebattles.com

2010-10-24 01:28
Dayuuuum ser galet ut. Fyfan vad fett. Taggad som fan, allyawan kommer mörda. Roligt att se Mr cool tillbaka hoppas han inte loe pesciar igen bara
B

2010-10-24 02:00
Booom o-zone team at it once again, fattar inte er som missar... make it pop like a fart bubble...!
/ S.T.I.C.S
www.facebook.com/stics.soul
www.theozonebattles.com

2010-10-24 17:57
Jävlar va fet line-up, ser verkligen fram emot detta

2010-10-24 18:20
jag håller med alla, vilken lineup ! kommer givetvis ta mig dit.
Moderator

2010-10-24 18:43
Är det Jojje från TGC??
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda: king-kongmusic@hotmail.com

2010-10-24 18:56
"Visst är det vackert.."

2010-10-24 19:35
Överfett!! Tror jag ser mest fram emot Nomad denna gången!

corephase P18

hahaha! det där ökar bara spänningen!

Producent

2010-10-24 20:22
corephase P18

Haha, det är fan inte ok att Bert Karlsson tycker att ens musik är "kanon". Men ser fram emot battlen mellan dom två iaf, båda är duktiga.

2010-10-24 23:32
hahaha :)
Lyricist

2010-10-25 18:42
sweujt!

Efterlängtat som fan, kul att det e många man aldrig hört talas om så man kanske "lär sig ngt nytt", sen utan att peka fingrar på ngn speciell, men allvarligt, det finns flera som inte riktigt levererar till den standarden som det skulla kunna hålla. Anyway, Big up till hela skiten, o keep em comin', flera emcees håller riktigt bra kvalité också, så jag ska inte sitta här o hata för de.

Lär ju inte åka ner till Lund för o titta på, men följer det ihärdigt genom dataskärmen.

Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...

2010-10-25 20:07
kommer bli madness!

2010-10-25 22:05
Fan va jag ska kicka ut den på Brooklyn sen.

2010-10-26 00:25
FÖR STUDENTER:
30 kr - The O-Zone
80 kr - båda!

Vi ska också sparka igång en liten tävling där vi kommer lotta ut några biljetter, förmodligen i dagarna så håll utkik. Vi uppdaterar The O-Zone flitigast på FACEBOOK och HEMSIDAN. Let's go!
www.theozonebattles.com

2010-10-26 15:40
En tråkig nyhet!

Battlen mellan Smo Jo och Sabotage blir inte av pga kolliderande planer. Sabotage kommer vara förband till Ill Bill i Gävle samma dag som battlen och var därför tvungen att prioritera. Vi har däremot FEM battles att se fram emot och kommer förmodligen kasta in nåt extra som kompensation!
www.theozonebattles.com

2010-10-26 22:34
Nej! Såg verkligen fram emot att se Smo in action..
"Visst är det vackert.."

2010-10-28 03:24
TÄVLA OCH VINN BILJETTER, KLICKA HÄR

Vi har rört om i grytan lite. Istället för Sabotage vs Smo Jo har vi tagit in PJ och O Ne Rawk! Kommer bli mycket trevligt. DYK UPP!
www.theozonebattles.com

2010-11-02 11:01
Jag har hört att Smo vs Sabotage är ON igen! Stämmer?

2010-11-02 13:33
Det är alldeles korrekt! Skulle precis announce. 7 battles på en och samma kväll, kommer bli tungt!

utlottningen avgörs i morgon!
www.theozonebattles.com

2010-11-02 18:44
vad hände med shazam vs henry bowser? videoklipp nånstans?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-11-02 22:43
alltså jag ska dra o köpa biljett imon eller torsdag tror jag. hur många platser är där på ett ungefär?? (totalt) för jag har ingen aning om vart detta stället är så bara undra mest! :)

2010-11-02 23:08
svanspelle
Det får du fråga de som arrangerar Basementality Battles

Dizzy89
Lokalen får plats med 200 personer skulle jag tro. Biljetter kan du bara köpa på Krischansta Nation som ligger här. Vi ska försöka ordna det här med biljetter så att de kan inhandlas på flera ställen inför nästa gång. Hoppas det hjälper!
www.theozonebattles.com

2010-11-03 19:46
ska bli jävligt roligt att delta :)
http://www.myspace.com/akinonline

2010-11-03 22:11
Yes! Då var det avgjort.

Vinnarna i tävlingen!
www.theozonebattles.com

2010-11-10 03:18

Lokalen får plats med 200 personer skulle jag tro. Biljetter kan du bara köpa på Krischansta Nation som ligger här. Vi ska försöka ordna det här med biljetter så att de kan inhandlas på flera ställen inför nästa gång. Hoppas det hjälper!

ok ok, jag har mina biljetter inköpta nu och såg stället det ska hållas i, och det ser sjukt bra ut! big up på det!

någon som på någotvis kan ta reda på hur många biljetter det finns kvar ca? en annan kompis vill hänga med oxå men hon kan inte åka dit förrens på torsdag, så vi ville helst veta om de finns kvar ens.

och ang andra säljställen så skulle de va riktigt nice med ngt i malmö iaf! :)

2010-11-10 04:29
Tackar!

Vi har sålt över 100 biljetter, men inte toppat 200 än. Fick också reda på att lokalen rymmer 250 personer så det borde vara rätt lugnt med biljetter till torsdagen, men kan inte lova dig nåt! Kommer säkert finnas en del folk utan biljetter på plats på fredagen.

Kan passa på att påpeka lite grejer när vi ändå är inne på spåret lite. Allting som har med battlen att göra kommer att gradvis bli bättre och det här gäller alla detaljer, däribland biljettförsäljningen. Nu i början måste vi kompromissa och anpassa oss, men ju längre vi håller på desto mer inflytande/erfarenhet får vi, rappare får mer kött på benen och domarna blir skarpare. Allt vi kräver av folket är lite stöd och tålamod :)
www.theozonebattles.com

2010-11-10 21:18
Kan passa på att påpeka lite grejer när vi ändå är inne på spåret lite. Allting som har med battlen att göra kommer att gradvis bli bättre och det här gäller alla detaljer, däribland biljettförsäljningen. Nu i början måste vi kompromissa och anpassa oss, men ju längre vi håller på desto mer inflytande/erfarenhet får vi, rappare får mer kött på benen och domarna blir skarpare. Allt vi kräver av folket är lite stöd och tålamod :)

självklart, folk som inte förstår det är ju bara dumma i huvudet! haha :D
tycker det är sjukt fett vad ni gör och ni ska ha stora props!!

är där någon av er man kan haffa tag i på fredag, har en liten idé för er som jag ville ta upp in person möjligtvis!

2010-11-11 13:07
imorgon smäller det !

kan någon från lund ge mig en vägbeskrivning ? : )

2010-11-11 17:16
Om du drar från stationen så frågar du efter Botaniska trådgärden o sen när du kommit dit följer du vägen rakt upp mot ÖT-östra torn sen när du kommer till en korsning i rikemans området professor staden så svänger du vänster o börjar gå uppför en backe, 400m uppåt hittar du krstd nation. tar du bussen vet jag inte riktigt...antar att man tar den på östra torn o hoppar av någonstans där vid korsningen. Eller kan du fråga om det går någon buss till student området LTH det ligger också precis där...

är inte så bra på sånt här, kör mest bil.

Så vilka ska dit?
Vilka har sina wiggas med sig?
Vilka har vapen?
Vilka har kkkkknark?

jag kickar saft o bullar iaf...Sucker mom

2010-11-11 17:42
här e en beskrivning som e lätt från antingen centralen i Lund eller om ni kommer med bil från E22an. (beroende mest på vilket håll ni kommer ifrån!)

hoppas den e till hjälp!

2010-11-11 17:51
hahah.. HÄR är karta, det finns en två bussar som stannar utanför, 1 (grön) och 171 (gul). Hållplatsen heter professorgatan. Hoppas det hjälper!

Dizzy
Det är bäst ifall du tar det en annan gång eller via mail med tanke på att vi kommer ha fullt upp imorgon. I värsta fall rycker du bara tag i nån av oss innan, efter eller under en paus.

IMORGON!
www.theozonebattles.com

2010-11-11 18:22
Juste jag har ingen biljett men jag antar att ni är fett schyssta o hookar skiten annars bombhotar jag stället så kan ni har era battles i kylan on some pissluffarshieeet!

2010-11-12 00:28
Det är bäst ifall du tar det en annan gång eller via mail med tanke på att vi kommer ha fullt upp imorgon. I värsta fall rycker du bara tag i nån av oss innan, efter eller under en paus.

självklart hade jag tänkt haffa tag i er efteråt eller så när ni inte är busy! skulle ja inte få tag i er så hojtar jag till via mail i värsta fall sen!

Juste jag har ingen biljett men jag antar att ni är fett schyssta o hookar skiten annars bombhotar jag stället så kan ni har era battles i kylan on some pissluffarshieeet!

haha, du förstår nu väl att om stället verkligen skulle bli bombhotat, så kommer du va misstänkt #1 ;) haha

2010-11-12 00:33

självklart hade jag tänkt haffa tag i er efteråt eller så när ni inte är busy! skulle ja inte få tag i er så hojtar jag till via mail i värsta fall sen!

haha, du förstår nu väl att om stället verkligen skulle bli bombhotat, så kommer du va misstänkt #1 ;) haha

2010-11-12 13:09
Men du förstår väl att jag inte skulle bombhota ett ställe om biljetterna var slut...jag skulle sneaka in.

2010-11-12 13:49
jag har antagligen en extra ticket om någon e intresserad..? ni får den såklart för samma pris den e köpt för, 40Kr.