dirtyfist Det var väl ingen som buade åt henne? Jag tror de flesta buade åt killen som kom in.
California, knows how to party!
Soopa-Fly ...killen som sedan hävdade att Lauryn hoppat in i en bil o glidit iväg, varpå spridda burop hördes på nytt och en allmänn besvikelse kunde skönjas.
Man created booze, God created grass /Terror (Vimoa) what?!
alltså jag vet inte riktigt var ni stod (som tyckte publiken var lite halvlam). Men där jag stod (höger om scenen, mellanlångt fram) så stod ingen still :P
...Jag skojade bara!
GangstaBambam F21 jag ber dig, om du har mer videos, så lägg upp dom :D
...Jag skojade bara!
Synd att ljudet va kasst på filmen :( Men den uppskattas grymt mkt iaf, fleer!!!
Ord.
det finns ett klipp på tv4.se där ljudet är bra men i övrigt är innehållet kasst då man inte får höra henne sjunga något.... jag önskar jag hade deras utrustning!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Någon mer som har videos? Med bra ljud! jag har två kortisar (skulle filmat längre, men fotade så mycket - men bilderna blev inte ens bra :/) med pretty bra ljud.
...Jag skojade bara!
mz Lägg upp dina filmer då :)
Ord.
Filmer och ljud sökes Har lite halv dåliga ljud inspelningar om det skulle vara nått.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
finns en till uppe på
suave
JÄVLIGT jobbig sida då alla media filmer går igång samtidigt...
mz: jag stod ungefär där du stod låter det som, och där var det typ jag och några tjejer som överhuvudtaget rörde på sig. Det var ju iofs rätt trångt men ändå... Men jag hade kul som fan så jag ska inte klaga :) jag tänkte instinktivt att de som buade buade åt konferenciern för att han kom in och sänkte stämningen med att klaga på Lauryn
watch me dolly dick it scotty watty cop it to me big microphone hippie hit poughkepsie crispy chicken verbs throw up a stone richie!
tycte hon va bättre 99
spop P24 Så du stod ganska nära scen, från höger sida (vid högtalaren, fast lite längre in)..För isf var det ju inte still där:P det var still bakom oss såg jag, men inte där jag stod och framåt :P Empire P21 Fixa länk till ditt material!
...Jag skojade bara!
Två (väldigt) korta filmer med Lauryn från jazzfestivalen Länk ett Länk två (
PS - Det är .mov format, vilket betyder att jag tror man behöver quicktime för att se filmerna (jag kan dock se det med VLC - DS )
...Jag skojade bara!
Några bilder på Lauryn också. 1 2 3 4 (
Samma som finns på min sida, har fler, men det här är dom bästa )
Så, nu har jag dragit mitt strå till stacken, fram med lite länkar jag kan kika på nu ;)
...Jag skojade bara!
1 2 3 4 5 6 7 8 Jäkligt svårt att knäppa med en inte alltför avancerad digitalkamera. Skärpa och blixt gick inte ihop. Men ett par överkomliga blev det. Håll till godo! :)
Har 2 filmer UTAN ljud också. :) Höh!
California, knows how to party!
Några bilder: http://medlem.spray.se/bearman9/PICT0015 softenandresize.jpg http://medlem.spray.se/bearman9/PICT0009 resize.JPG Lägger upp fler senare /Björn
"The only real reality is the fact that we're all gonna die" /Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
Sorry blev lite fel
1 2 /B
"The only real reality is the fact that we're all gonna die" /Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
Det va då...
1 2 Sorry inte van
/b
Coolt, jag e med på 4st av Soopa-Flys bilder med min mp3spelare som jag spelade in på.
s14.yousendit.com Där e mina ljudklipp, förvänta er inte så mycket.
Och ha rätt låg volym för min flickvän och...ja alla skrek rätt bra.
Här kommer några bilder till:
3 4 5 6 7 8 /B
Empire P21 Niice inspelning! Men måste bara fråga; fick du inte med de gamla goda fugees-låtarna?
...Jag skojade bara!
blacknuss var grymma igår, hade verkligen förtjänat ett bättre väder
skriv kort, helst inte alls
är jag ensam om att inte tycka det var bra? riktigt grötigt och tråkigt band, hade inte nån växel att lägga i, blev mycket bättre när de körde en av de mer avskalade nya låtarna....plus att lauryn knappt hördes i början
''If life was prison, music would be the yardtime''-Gift of Gab
Patito P19 mjo, lite grötigt var det faktiskt.. Speciellt i början med rösten där också... Men det blev bättre, och det var dunder ändå :P
...Jag skojade bara!
hur många var dom på scenen egentligen? 16? "less is more"
Här kommer resterande bilder från min kamera...Men ljuset är inte så jävla bra, de flesta bilderna kan man knappt urskilja nånting på.. Förrutom de som jag skicka upp lite tidigare (de är dom bästa bilderna)...
Men ah, om nån är intresserad, så är det bara att passa på ;)
Bilder
...Jag skojade bara!
jag tycker patito har en poäng, a good one even. de drog igång på maxtempo och körde samma tempo genom nästan hela spelningen, hade varit schysst med lite mer dynamik. tyckte inte hennes underverk till låtar gjordes rättvisa, mycket av känslan som gör dom så bra försvann när man drog upp tempot på dom.
Every day's another chance to get it right this time.
simoom exakt, Lauryn Hill är inte den här "r'n'b-diva-med-värsta-band et-" tjejen som typ Mary J Blige eller Brandy eller vem som helst. känslan försvann helt, för mig iallafall.
Lauryn var tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuung!! 350 kr är ingenting, hon var så bra.. :D
Sjukt Nice !!! Njöt varje sekund! Big up soul !
PAIN IS TEMPORARY, GLORY IS FOR EVER !
ja, alltså jag undra hur ni kom upp på taket precis bakom scen!
Every day's another chance to get it right this time.
Stor konsert, väldigt stor konsert. Hon är i form! Släpp skiva nu Lauryn!!!
-:Slowmotion better than no motion:-
Skitbra! Tycker med att "I just want you around" med bandet var grymmare än den akustiska versionen, så jävla skön.. "The sweetest thing" var en otippad låt, den var nog nästan bäst! Tack till den långa killen i röd jacka/tröja som lät mig stå framför honom så jag såg ännu bättre!
http://sajaaaa.blogspot.com
L .e super skön men bandet manglade för mycket.så uppspeedat. Why?
radiOaktiv
helt ok nu. bättre bättre förr.