Timbuktu, Chords, Munchenbryggeriet, 9e Oktober.
Jag har hört av vänner som läst på flyers på stan, om detta evenemang. Det ska tydligen vara som som står i topic, men jag har hittar ingen mer info, mer än att det är 18 år. Någon? Orkar inte leta upp en flyer.
"The badder you seem, the more lies you tell..."
Det ante mig, mindes dock inte vem arrangören var. Försökte Munchenbryggeriet, men där stod det ingenting, likaså på Juju-records hemsida. Tackar!
hahahahaha det finns info om arrangör på timbuks hemsida tror jag, och på chords.se (en fansida dock)
Visa gärna vart. Det verkade rätt korkat att dom inte lägger upp något på JUJU-records hemsida, med tanke på att både Chords, Amato och Timbuktu ligger på deras label. Men känns som att det betyder otroligt mycket.
Nice med gratis inträde..Stephens Simmonds ska också uppträda.. i be there!
"You probably told your man about us on his birthday"
Nån som vet ungefär när timbuk ska spela?
akius hittade inget på juju eller timbuk.nu, såg det bara i gästboken...men de har ju nämnt det i P3 hiphop Det är förövrigt gratis men bidrag är välkomna
Vart ligger munchen bryggeriet?
rather bad memory then bad memories, i smoke cannabis!
bengface: http://www.malarsalen.se/www/pages/hitta hit.html
Toastare
2005-10-07 14:47
9 oktober befinner sig Chords och Timbuktu på turné med Loop Troop och The Carneval tour. Det datumet är det iof ingen spelning enligt United Stages hemsida (Timbuktus bokningsbolag), men spelningen dagen innan är i Prag och dagen efter i Frankfurt. Så jag har svårt att tänka mig att de slinker förbi münchen bryggeriet där emellan. United stage skriver dessutom ut alla spelningar. Men Amato kan ju vara där och vända plattor.
Jag skyller allt på Emma!
BountyBoo: De kommer, han pratade ju till och med om det på P3 hiphop.
Hmmm eller hur han sa ju det på P3 hiphop, är inte chords där så bangar jag fan
Toastare
2005-10-07 19:59
Inte timbuktu, kan jag inte tänka mig...möjligtvis chords då. men jag ska inte säga något, har bara den informationen.. kan ju mycket väl vara så att de är där. De kan ju faktiskt avbryta The Carneval tour, men då borde inte United Stage skrivit ut hela Carneval turnén på sin sida.
BountyBoo Jo asså den tanken har faktiskt slagit mig också att de är borta men vafan, truppen lär ju klara någon spelning själv...jag hoppas verkligen att chords kommer, har inte sett honom live på ca 3 år (med egna grejer vill säga)
Toastare
2005-10-08 01:20
Jo visst klarar nog truppen en spelning själva. Men då borde United Stage faktiskt skriva ut den här spelningen på sin sida. Som sagt har de ju ingen spelning den 9/10 på carneval tour och de kan vara seriösa att flyga till sthlm och flyga tillbaka och fortsätta turnén. Dessutom säger ju alltid arragörer att artister kommer, ska man tala med någon ska man tala med bokningsbolaget. Så ni som vill gå, maila eller ring United Stage och fråga. Så blir ni inte besvikna om det bara är Amato som dyker upp, även om han nog kan få huset att gunga ändå.
BountyBoo Aightaight, lär iof bli en trevlig kväll hursom, ska bli nice att se Thomas Rusiak, och hör hur han låter nuförtiden....självklart så är det väl kanske inte jättechans att dom åker sådör men förhoppningsvis gör dom det, men den som går dit får se helt enkelt. Amato lär ju vara jävligt fet han med, är som sagt bara det där med att jag inte sett chords på 3 år och då kände jag knappt till honom
Toastare
2005-10-08 01:59
Okej, har hört mig för och som de ser ut så ska de göra en avstickare från The Carnival Tour och flyga till Stockholm på söndag. Så med andra ord kommer de, så köp biljett!
köp? det e ju gratis? :) är det timbuktu & chords som ska spela eller är det timbuktu sen chords? vill precis som killen se chords.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Rhetoric Ja det skulle ju vara fetare med bara chords, men det kanske är relativt fritt så de kanske kör låtar tillsammans av både timbuk och Chords, och de kanske kör ngt från nya albumet som kommer 2006
Toastare
2005-10-08 16:37
Rhetoric okej, det var natt hade inte läst...gå dit bara då, speciellt om det är gratis :)
hur är münchenbryggeriet? finns det möjlighet till sittplats?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Såg att Rusiak skulle uppträda, blir det från rock skivan kanske... ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ikväll gäller det, nu får vi hoppas att chords kickar egna grejer (och att de överhuvudtaget dyker upp)
vart står det någonstans att rusiak ska spela? hittar ingenting typ på sajten förutom en flyer. spelschema hade vart nice också.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
det är inte sannt! timubktu är i prag just nu.
kom de?
Ja de kom... Timbuk o Chords körde några låtar o Amato var dj as usual. Men bäst av alla var Stephen Simmonds, Sveriges okrönta soulking.
"You probably told your man about us on his birthday"
de va nice! synd att publiken var rätt kass..
Söndags? Vad var det för dag i Söndags...?
Jo publiken var rätt halvkass och många som inte var där av "rätt" skäl känns det som, många som gnällde om att de pratade....diggade Stephen Simmonds som fan, men att äntligen få se chords kicka på engelska var guld värt för mig
Timbuktu och Chords flög från Prag enbart för denna konsert. Flyger tillbaka till Carneval turnén idag. Det står inte på United Stage hemsida då detta är en välgörenhetskonsert som dom inte hade med bokningen att göra.
http://www.jujurecords.com
Kommer rusiak att uppträda vart?
Empire Rusiak stod med på sidan tidigare.... E_mi var förvånad över hur bra han lyckades framföra dem live med instrument, var en glad överraskning