9/4 Turbulence, Lutah Fyah, Chezidek @ Debaser
b)Slussen Explosive Winter Splash är flyttat till debaser ( Slussen) den 9/4 . door : kl 20.00. Live from Jamaica Turbulence Lutan Fyah Chezidek Support: Beatsquad Mike Clue Modupeh Beedee sarah Mirie 2 floors ( dancehall, rnb, hip hop, afrohouse and cultural roots. Dj:er Papa Dee Sugarhill Crew Mama Africa Sound Folk I Rörelse Tickets 250:- advance ( more at gate 9: Multi Kulti, Ablaze, Bashment, Pet Sounds, taj Mahal, Downbeats
ah, funderade just på om jag skulle göra en ny tråd.. jag har faktiskt aldrig varit på varken kolingsborg eller debaser (bara uteserveringen), var flytten till det bättre eller?
MIXTAPES: www.djcrilloh.com
måndag istället söndag alltså?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
iration> näe, söndag är den 9:e.. still =)
oj kolla fel... kool ses där
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
250 i dörren altså?
Debaser blir nog bra....hoppas stället fylls!
varför alltid på söndagar...
Fred!
Losi : 250 in advance..more at gate
7 words of Love: "JAH IS LOVE, LET US ALL LOVE" HOLY EMMANUEL I SELASSIE I JAH RASTAFARI
kool!
Dom hade inget tillstånd för allmänheten.
Full Focus Production
om man inte har förköps och ska försöka komma in ändå, hur bra går det och hur mycket kommer det kosta?
Losi> 250:-, och jag gissar att dom sparat en bunt biljetter till dörren.
bra. hoppas det inte göra nått att man är under 20.
Stod i nåt nyhetsbrev att det är 18 år.
California, knows how to party!
15 years to life! three strikes
ikväll gäller det! ;D
ses snart folket!
vem är "fuck a röre"?
hahahaha vem fan va det turbulence o lutan va bäst kul med ina love av chezidek
Lutan var bäst! de borde sparat honom till sist..! för övrigt sjukt tung kväll.. Beatsquad var en glad överraskning också.
Crill-Oh P23 Körde Chezidek inna the road då? :)
California, knows how to party!
Soopa-Fly> ja det gjorde han, men bara en vers, och den försvann liksom lite i mängden.. dessutom verkade ingen reagera, jag hade förväntat mig ett mindre jubel, men det var nog bara jag hehe.. du var inte där? jag tyckte Lutans framträdande var galet bra, och eftersom Chezidek är mycket lugnare på scen så det blev nästan lite antiklimax.. trots att han är jävligt bra.
skulle vart längre med Lutan.....
Geesus vilken afton. Helt imponerad av Beatsquad måste jag säga och självklart tårades ögonen av lycka till Lutan! ;D Avslutade natten med en tretimmarspromenix genom stan. HAHA!
Tre timmar?!? vadan detta?
7 words of Love: "JAH IS LOVE, LET US ALL LOVE" HOLY EMMANUEL I SELASSIE I JAH RASTAFARI
think someone got a bad case of the munchies och hittade inget som var öppet.. vi hade samma problem.
mina polare va där, dom träffade Lutan innan de börja sen fråga han om dom hade rykish så fick han en knätch av dom!..hehe
// be the change you wanna see in the world
I-JAH-MAN; Med trevligt sällskap så ser man ju helt enkelt till att man orkar! ;D Crill-Oh; Falafelkungen har öppet till fem! <--hett tips och grym falafel!
Badtz_Maru: Men hur långt gick du egentligen? Eller vandrade du bara sakta?
haha falafelkungen är ju givet =) men vi var på väg åt helt andra andra hållet tyvärr.. det blev mackor i mängder när vi kom hem istället.
sweetness! Så fort jag sitter på en bättre dator ska jag kolla in! Blev galet imponerad av beatsquad som stod för ett av de bästa framträdandena!