6/12 John Legend @ Berns
I höst kommer John Legend med en ny platta. Nu är det klart att soulsångaren även kommer till Sverige för en konsert på Berns i Stockholm den 6 december. Albumet "Once again" släpps den 25 oktober. På plattan samarbetar John Legend bland annat med Kanye West och Snoop Dogg. John Legend vann tre Grammys i vintras för debutplattan "Get lifted".
(Källa: TT Spektra)
whoa.. om plattan är bra så blir det ett besök på berns!
...Jag skojade bara!
Ok Berns...får se om Roots-konserten kommer ha bra ljud, blir nog avgörande om jag drar dit då.
"You probably told your man about us on his birthday"
Galet mycket spelningar nu i höst/vinter. Hur ska man ha råd med allt. Bra att det är Berns, kan man tveka lite och kanske inet orka gå p.g.a. det. :)
jagvillocksåhaenblog.com
Haha jag säger exakt som ovanstående... Vore kul att gå iofs, men men.
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Biljetterna släpps den 9 oktober.
Gissar att det kommer kosta runt 300kr.
Men helvete. Detta är ju helt sjukt.... 4 av top tio på min lista över grejer jag helst vill se live just nu kommer till STHLM inom loppet av några månader. Detta precis efter jag flyttat upp dit. Detta när jag är pankare än jag vart i hela mitt vuxna liv!!!!!!!!!!! Ska gå och råna en bank.
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
xeilon: i feel u! rycker in i lumpen snart o efter det kommer de två akter jag helst vill se! varför i helvete lägger dom dessa spelningar på en vardag?
Som det sas ovan: var glada att det är på berns, då kan ni ju tveka och vilja ha kvar alla bra minnen man har av artisten innan man går och hör slakten inne på Berns.
•pave paradise•
375kr!!! Vilket jävla rån... på tok för dyrt.
Nicke Jag förstår hur du har det.
Rycker också in i lumpen och ska därmed missa mina favoriter the roots & john legend.
Men man får väl hitta på någon ursäkt.
Good luck mate
maybe you might be more than just a one night lady<br>
tycker konserten är lite väl dyr också. kostade den lika mkt sist han var här el?
Jävligt dyrt men vafan.. Det är John Legend! Bokade iaf ;)
http://www.twitter.com/michaelcrackson
ah va nice.. bokat! ^^
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skribent
2006-10-17 01:55
wtf! e redan alla biljetter slut?? :/
ticnet.se
beatheartsblog.com - freshness!
u GOT to be kidding me. hur snabbt gick det??? dom kan verkligen inte ha släppt många biljetter! fock.
skriv kort, helst inte alls
Shit trodde aldrig att det skulle hända, mest pga priset. Men iofs så var han väl på annexet sist som kan ta minst ett par tusen människor, så Berns 800pers känns som ett givet val för att få det utsålt. Tur att man har biljetter då... Men det kan väl vara så att folk bokar men inte tar ut biljetter heller, så kolla sidan varje dag!
Wuho, i'm lucky. Trodde jag skulle missa det men fick reda på att han kommer till Santa Barbara den 17:e november, sweet as hell!
California, knows how to party!
satt uppe till halv åtta i morse, så nu har jag biljetter =D
Nån som har extra biljetter, säg till, I need two.
"The badder you seem, the more lies you tell..."
7 words of Love: "JAH IS LOVE, LET US ALL LOVE" HOLY EMMANUEL I SELASSIE I JAH RASTAFARI
Fyfan vad nya skivan är bra. Längtar efter konserten!
jag behöver EN biljett bara.... snälla!! skulle betyda mycket!!! hann inte boka... men EN har väl någon? Eller någon som känner någon?? HÅLLER TUMMARNA, skriv till mig.... tack på förhand gott folk en enda...... bara en :(
jag betalar 100 spänn mer än han ovanför mig ^ för en biljett.......
Wuho, imorgon blir det John Legend här.
Någon som har biljetter att sälja?
Skribent
2006-11-17 14:52
wohoo! fixat biljetter! see you there!
beatheartsblog.com - freshness!
alla??? så länge lär han ju aldrig spela här...
nu finns biljetter i olika prisklasser på ticnet igen för den som är snabb.
Soulchild P22 varför är de olika priser?!!!! :S
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Asnait F20 Det finns bara menyplatser kvar:1005kr 3rättersmesny för 1005kr, inkl. konsertbiljett.
inte 1006kr? hoppas det är god mat, ses
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
keeft ju med sånna priser :(
nu är de billiga slut. det sög..
Nu är ALLA biljetter bokade.. Inte ens middagsbiljetterna finns kvar. Sorgligt. Varför inte ha det på ett ställe som tar in mer folk?
så typiskt....verkar som att det är nu jag inser hur jävla bra han är efter att ha fixat båda plattorna för en vecka sen.
Knowledge, where the people at? Liverpool FC---AIK
Vart hittar ni middagsbiljetterna?
På
ticnet.se . Det är de för 975:- sen tillkommer en serviceavgiften, det slutar på 1005:-
Trevligt. Det lär inte ske. Surt att man inte hann köpa några.
Har ni sett på
blocket.se att det är företag som säljer biljetter till konserten? Självklart är de typ 200:- dyrare där...Suger rätt hårt.
Jag har dragit slutsatsen att det måste vara deras fel att dem billigare biljetterna är slut på ticnet. De har helt enkelt köpt upp biljetterna i hopp om att tjäna lite kulor! Så klart!
Vad de gör är alltså att de säljer biljetterna på en ANDRAHANDSMARKNAD för MER pengar. Det här är alltså företag.....Råder verkligen inte perfekt konkurrens här inte.. Vadå kunden/marknaden sätter priset?
Aja...innan man driver iväg i allt för nationalekonomiska tankar om den perfekta marknaden..
Det suger..
Är det någon som köpt biljetter därifrån? Eller är det en princip sak - man gör det bara inte?
Lillan_ F23 Det är ett säkert företag, de livnär sig på skiten. Men de är giriga motherfuckers också.
FaNNy_ F18 Jag har en biljett över.. du kan få den.. om du är snygg och villig ;)
haha vem vann nu då...fett sur om jag inte vinner jag vill träffa honom
Hoppas det blir en najs spelning, är inte så värst impad av hans senaste skiva, jag hoppas den låter bättre live :P
åh, imorn händer det ^^ kommer bli så fett yay
Kan saga er att hans senaste alster lat otroligt bra live, liksom hans gamla.
Fan vad jag längtar! ;D