Eller den 1:a maj.. haha
"Ask your crew if I'm nice, they all say true"
och sen har mina biljetter släppts och nu e det fullt igen.. :S bara värdechecken kvar.. :S
Det finns nya biljetter nu men de kostar tot 515kr med serviceavgift.
http://www.twitter.com/michaelcrackson
Är det här ett jävla skämt?? Jag får inte beställa bara för att jag inte har ett kreditkort eller rätt internetbank??
Urbanized Konfusion ute nu! http://www.myspace.com/scissormenmusic http://www.myspace.com/bumbillbeats
PortZebie: Det går att ringa in och boka för uthämntning med kontantbetalning.
5 fixade!
Watch me get down in your Province, town, or populace Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus
Fan va grymt! Synd bara att jag tänkte dra ner till Tyskland under G8-toppmötet just den veckan, men om det skiter sig så kommer jag lugnt gå på Nas!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Finns det mahanda nagon sida dar man kan fa det bekraftat att han kommer? Jag har inte ens hittat nagra andra tourdates i europa...? Om nagon har tourlistan eller vet om han ar inbokad pa nagon festival eller liknande sa skulle det lugna mig valdigt mycket...
www.fucksolar.com FUCK SOLAR
Nån som vill köpa EN biljett?
"har allt i min ryggsäck alltid min rygg täckt."
Intressant att de höjde biljettpriset från 420 till 490 exkl. Ticnet avgift. Hmm.
Keep it classic!
köpt biljett! men tror ni dom e stenhårda på åldern? min sytersyster fyller 20 om 3 månader bara. hur brukar de va?
det är gröna gubbar på ticnet, det finns gott om biljetter. nas var GRYM på Annexet 2003 eller när det var, WHAT you talkin bout. och nu i 2007 när han är on the peak of his career kan jag lätt tänka mig en ännu skönare spelning, gärna med ett kul gästinhopp av lakey the kid. the skulle vara roligt. men helst får hans braveheartsgrabbar hålla sig så långt bak som möjligt, och så får han köra mycket av det nya. utöver de gamla självklara såklart. men han måååste köra money over bullshit, det är mitt enda krav. ska faktiskt ta och skriva ett personligt brev till nasir i inför detta, med önskelista och en artig förfrågan att få hänga backstage och bli tilldelad en av alla fly honeys som han tar med från publiken efteråt. nej, men med eller utan groupies blir det här nice. det är ju musiken man kommer för.
dricker tanqueray direkt ur flaskan, alla vill veta om jag är galen
grym och grym...kändes som han gick rätt mycket på rutin. och ljudet?!
skriv kort, helst inte alls
rutinerat och grymt! haha. nej, men det är möjligt, jag var helnöjd i alla fall. sköna låtval, flera från 1994. galet tungt när han körde made you look, och framförallt ether när hela publiken var med. haha. stället skakade och alla clownade jay-z.... även fast man vet att om han hade varit där med takeover hade samma människor vänt sig mot nas istället. fäster personligen inte så stor vikt på ljudet, men visst kunde det ha varit bättre. det enda anmärkningsvärda var väl att någonting skippade mitt i one mic där i slutet, men fuggit. berns är väl hursomhelst bättre? länge sen jag var på berns, men hur stort är det där egentligen? jag hoppas på lite mindre än annexet.
dricker tanqueray direkt ur flaskan, alla vill veta om jag är galen
det är en betydligt trevligare venue än annexet.
Annexet spelingen var ju inte alls så bra, hans backups rappade fel hela tiden och han var ju inte så jävla rolig asså. visst fett att ha sett honom, kändes mäktigt. men resten var ju inge bra. sett massa livespelningar som är inspelade med honom och där suger han oxå.. Grym rappare som är värdelös live. inget jag någonsin kommer betala för igen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
känns ju ändå som en sån grej som kan bli riktigt grym om man super till haha. då bryr man sig inte, då tycker man bara det är asfett att få höra alla de gamla klassikerna typ.
synd att han inte kan köra ether, hade varit tüngt.
Ingen som kan bekräfta att han verkligen kommer? Inga referenser till andra jams eller liknande eller för den delen ens en länk till att han planerar en europaturne?
när dom säljer biljetter på ticnet kan du nog vara lugn för att han är bokad och klar. om han sedan ställer in, well...shit happens. knappast första gången det händer en stor rapartist
Nej och heller inte första gången det händer med just Nas... Pengarna har jag redan slängt ut så det handlar inte om det det är mina känslor jag värnar om. Han har lekt med dom innan men nu tycker jag det är nog med det.
Fan är sugen på att köpa biljetter, men orka dra med farsan som säkert bara klagar efter spelningen. Får isf se till att han får i sig några öl.
Roc Nation Invasion! 19/7 - 2008
skicka medelande till mej om ni har bågra biljetter o sälja
det finns ju biljetter på ticnet.
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
Hoppas, hoppas, hoppas :D "At the show's climax, Nas fielded requests from the crowd. The Pitt students demanded "Ether," leading Nas to look at L.E.S. (behind a coffin-shaped DJ booth) and hang his head before sighing, "f**k it" and beginning. An astonished crowd screamed, but Nas cut short after repeating the chorus several times, an act he'd commit again later with "Last Real N***a Alive."
Vilken tid "ska" det börja?
C-Line: Inte en chans.
Watch me get down in your Province, town, or populace Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus
han kommmer sakert. han kom ju forra gangen , det har jag pa mina Nas referenser. Sen vet jag for i lordags traffade jag han , ja jag mar valdigt bra utav det. Inte for att jag fragade om han det var bautasakert att han kommer till sverige men han kommer ju iaf till London. En till godkand Nas-referens.
ALLA UTAN BILJETT Jag har två över för försäljning 450 st 800 för båda, sicket paketpris va?
Kolla in Anaugh Han kom senast han var här såklart men senast han var inbokad för en spelning i sthlm så ställde han in.
Två biljetter över för försäljning ska det naturligtsvis stå.
Mest smug på whoa: Anaugh! Aldrig sett maken till nöjdhet : ) Jag är svartis... PZ
"Who the motherfuckin' bawse?"
ether är ju fan inte ens kul att lyssna på längre
Någon som har en biljett till stockholmskonserten till salu?!
Vet vart det finns biljetter för 395:- styck!
stallion P20 Skriv inga innehållslösa skaminlägg. Det tjänar ingen till att just du vet var man kan få biljetter till det priset. Antingen så delar du med dig av informationen eller så låter du bli att skriva!
Keep it classic!
bwahaha, i got the power! Nejnej, ni som är vakna och snabba får skynda er till biljettshop.se ! Fick SMS av dom tidigare idag om att dom hade ett fåtal kvar, vet ej om dom också har gått!
Någon som har sett någon recension utav tidigare spelningar på turnén? Har letat lite själv men inte hittat något...
// pause
vi är 4st från piteå som ska ner, men har inte lyckats fixa boende än. alla vandrarhem vi hört med är fullbokade. nån som vet nåt hyffsat ställe där man kan bo lör-sön? skicka pm isåfall!
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
jag har biljett.. men om det är 20 är ju det kört! eller kunde man komma in ändå om man har förköpt?
I might have been born yesterday sir, but I stayed up all night
DET FINNS BILJETTER PÅ TICNET FORTFARANDE SVÅRT ATT FATTA?
"The badder you seem, the more lies you tell..."
vilken tid borde man komma, han lär ju inte börja köra klockan 20.00?
Står 20.00 på biljetten. Men han lär ju inte gå på föräns 22-23. Om ens det.
han kommer va på hoodsfred innan :D