Partillo Om det inte är nu så att admins rensat inlägg i tråden, så hittar jag mig bara ett negativt inlägg om låten i sig? Och det i sig har bara en enkel mening i stil med "fyfan vilken dålig låt ", så man vet inte vad personen som skrivit inlägget menar, om det är texten / framförandet / musiken eller kanske rentav allt som är dåligt. Om folk tycker att texten är dålig, men tillhör svennarna som lyssnar på legalize it och andra ganjarelaterade-låtar så är man bara helt stukad i ena hjärnbalken. Själv tycker jag att Jr. Eric är ett av flera andra energiknippen inom Svensk reggae som skapat sig ett namn. Låten i sig tycker jag inte om, då jag inte röker samt tycker att låten blir för överdriven. Det är kanske meningen, men den tilltalar mig inte. Däremot är hans nya EP helt okej, och jag ser fram emot att få höra hans platta i höst(?) Sen är jag trött på att folk blir kallad för hatare så fort man uttalar sig negativt i Reggae/Dancehall. Okej om ett inlägg som "fan vilken jävla skitlåt" kan irritera folk, men ibland kanske inte alla vill skriva en utförlig åsikt om varför den är det, och vad som kan förbättras. Då anser väl folk även att man kanske inte ska skriva något överhuvudtaget, men ibland räcker det för en själv att bara få yttra sig lite. Jag ser mig inte som en hatare, även om jag skrivit i t.ex Äkta Kärleks tråd att jag inte tycker om dem för fem öre. Jag stödjer svensk reggae till 100% gällande konserter och skivköp. Men alla kan inte falla i smaken, och det får folk acceptera även om de är vänner med folk i bandet. Och om vi sen ska gå tillbaka till att PostMastah inte gömmer sig bakom skärmen, då han i själva verket är "känd" inom svensk reggae. So? Han uttalar sig lika klumpigt som andra här.. PostMästaren Du har ett lustigt namn du med, och jag fnissar varje gång jag tänker på dig. Tycker om det du gör, musikmässigt ( Krypto va överraskande bra, då elektronisk inte är direkt min musiksmak). VI kan ta en kopp kaffe nån dag och spela fia med knuff.
Yes! In Concert — For the love of music