Trinity i Riddim clash 08!
Cologne E-Werk 18.10 WAR OVER EUROPE TRINITY(SWE) vs HERB-A-LIZEIT(NL) vs X-TA-C4X4(ENG) vs IRIECREW(FR) vs SOUNDQUAKE(GER) vs CIVALIZEE(BEL) Host wird Bobby Konders machen! Warm up von Silly Walks Discotheque! source: dancehallmusic.de forum Reply With Quote saxat fron DHR som plockat det från dancehallmusic.de... Biiiig things a gwaaan!
BIIIIGGG!!!!!!!!!!!! fy fan vad fett... riktigt feta namn xtac4x4, irie crew(!), soundquake, civalizee, kan bli en riktigt tung clash. När hålls clashen?, på oktoberfest?
"...killing pussy and we kill dem fi fun..."
När hålls clashen? Cologne E-Werk 18.10, vet inte om det är oktoberfest, men jag tvivlar på att clashen börjar tio över sex på kvällen, så jag förutsätter att det är datumet...
Tack för senast rudeboy!
riktigt grymt! stor upp för trinity sound!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det största i svensk clashhistoria so far..??
FRSound
wicked and wild!!!
45 clash är fett underskattat
Grymt alltså.. Kanske man borde flyga ner fan.
Grymt!
SOUNDCLOUD.COM/ODIGGITY
18:e oktober alltså? 6 big sound in a one lawn! lätt värt å dra dit, är ju en lördag
Mabuhay!
Go Flash!
www.combatsound.com Barhäng med Combat Sound på Pleasant varje månad!
Fan vad grymt att Trinity är med och representerar! Soundclashscenen växer i Europa!
Det enda sound jag känner till lite bättre är Soundquake (och Trinity förstås). Vad vet ni om de andra?
Civalizee är grymma som f-n. Hört en del mixar, clashar, soundtapes med dom. Kommer nog placera sig högt.
www.combatsound.com Barhäng med Combat Sound på Pleasant varje månad!
Irie crew från frankrike var med i en back to basics clash i new york mot trooper, tec9 och nått annat sound. det jag hörde var galet bra.
holla om ngn vill dra ner,verkar va värt ju
http://soundsof051.com/
fan vad nice!! Go Trinity sätt sverige på kartan
BLESS REGGAE MUSIC
Det vore ju grymt att dra dit ner. Lite svårt bara att bestämma sig såhär tidigt.
hoppar ni överlever trinity!
Fett... Lycka till Trinity...
myspace.com/roughlynx / myspace.com/roughlynxproductions / myspace.com/anteupmusic /
TVS Dom överlever, vad får dig att tvivla????
Mrsfabulous
skulle vara riktigt kul att dra ner, undrar vad det kan gå på i kronor. om någon skall åka från GBG (eller nära) ner så kan man ju ha sällskap, alltid trevligt. hojta på mig. hoppas det går bra för Trinity, om de gör bra ifrån sig så kommer kanske andra svenska sounds att även de bokas nere i europa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vi hyr en buss grabbar!
riktigt nice ! och busshyrning låter inte helt felt altså!
Empress
vi får styra upp något när det närmar sig.
hoppas det går bra för Trinity, om de gör bra ifrån sig så kommer kanske andra svenska sounds att även de bokas nere i europa. Hmmm hur tänker du då???
Skulle du tex boka ett sound från Tyskland, vilket som helst, bara för att sentinel kommer därifrån?
Om man vill till Tysklad får man väl försöka promota sig ditåt, snarare än att hoppas på att Trinity ska göra bra ifrån sig i en clash...? (Vilket vi ju givetvis gör... Gwaaan Trinity!!!)
Bara en tanke....
Hmmm hur tänker du då??? Skulle du tex boka ett sound från Tyskland, vilket som helst, bara för att sentinel kommer därifrån? Om man vill till Tysklad får man väl försöka promota sig ditåt, snarare än att hoppas på att Trinity ska göra bra ifrån sig i en clash...? (Vilket vi ju givetvis gör... Gwaaan Trinity!!!) jag tänker så som att om trinity gör bra ifrån sig så ser andra att sverige ar en bra scen med bra sounds, därmed ökar möjligheten för även andra svenska sounds att bli bokade.
ah asså vi får la fixa en buss o dra dit lr nått sen e de i köln,kosta la typ 400 kr o flyga ner,lr de kanske beror på vilken period man flyger ner
mrsfabulous X4 för att det är på bortaplan och dom inte har sina inbitna fans där som här antar jag. men håller en tumme för hemma soundet sååklart
Det vore verkligen grymt att åka men lat som jag är kanske jag tar flyget. Om någon skulle rodda ihop en bussresa så får man väl tänka om. Dagen innan är det uppvärmning med bl a Massive B!
kill dem trinity ! ..men det kommer vara en hård clash , man måste vara riktigt loaded med dubs inför den här clashen..
big up trinity..history in the making!
Nu gäller det bara att hålla uppe hypen i fyra månader...
hype # 1 då.
Big Up till Trinity, you gonna need it. Det ryktas även om någon clash i Spanien i september?
poor and clean
Vi är ett gäng som tänker åka. Kollade flygbiljetter till Köln www.germanwings.com Ca 1 000:- t/r Billiga hotell www.booking.com/Hotell-i-Köln www.HotellWeb.se/Koln Coolt om vi bir ett gäng från Sverige, Köln är en mycket trevlig stad, bra reggae utbud och jag kollar med arrangören om vi kan få rabbaterade biljetter till clashen. Kan inte lova något men jag har skickat en frörfrågan till arrangören. Maila mig så kan jag ge är info så snart jag får den. Bless Anne Marit/Trinity crew
Mrsfabulous
jag är fan sugen asså. om det blir en del kan man ju sticka ner
vi håller den uppe lite då
@ mrsfabulous antar att det där priset är från sthlm eller..?
www.myspace.com/roughlynx
Lycka till med Clashen, Trinity got the magic flava!
Vito Eme feat Fabulous (Trinity Sound System) - Lets get money RMX. Prod: Inferno Productions...
//Vito Eme
Http://www.myspace.com/vitoeme<br/> Block Starz Records
Some people consider me crazy. I don't like that word.<br> It leaves a acrid taste when spoken.
På Trinity's hemsida så står det att dom ska clasha i Valencia Spanien den 13 September. Men inte kommit upp nå info än. Nån som vet nå mer ?
de stämmer att de ska clasha i spanien, när vet jag dock inte... piiiz
Http://www.myspace.com/vitoeme<br/> Block Starz Records
Sat 2008-09-13
Spanish Clash 2008! Valencia, Spain Trinity (SWE) vs. Guiding Star (F) vs. City Lock Disco (D)
Sat 2008-10-18
Riddim Clash 2008! Cologne, Germany WAR OVER EUROPE! Sound Quake (D) vs. Trinity (SWE) vs. Herb-A-Lize It (NL) vs. X-TA-C 4x4 (UK) vs. Irie Crew (F) vs. Civalizee (BEL)
Spanish Clash 2008! Valencia, Spain. Go for it!
Mrsfabulous
fan flyga asså...hojta om ngn vill åka bil/buss
JahmalJr P22 tar du vägen förbi GBG är jag intresserad att sno en plats