Fan, jag vill vara där nu...
I´m kind of a big deal...I have many leather-bound books and my apartment smells of rich mahogny
dub fi duben är ju avgörande men hitills har dom vart grymma
Klubb One Drops @ Bergmans (simba) 3/7. Dancehall,reggae,grime,UK garage och Funky house på två golv. Miss Anthrax - Sir Dizzle och Funky C står för musiken
drop jaws! jag ville vara där förut...nu...och sen
Klubb One Drops @ Bergmans (simba) 3/7. Dancehall,reggae,grime,UK garage och Funky house på två golv. Miss Anthrax - Sir Dizzle och Funky C står för musiken
Nja, inte var det Jimmy Cliff i alla fall...
dåligt mendoooooO
Iriecrew är on fire nu alltså!
I´m kind of a big deal...I have many leather-bound books and my apartment smells of rich mahogny
Eller nu slutade de lira, men de var det innan...
BOMBEN!!!!
http://www.myspace.com/roughlynx
Biggest tune so far...
Nej, Civalizee är on fire... som fan...
Ska man orka lyssna dub fi duben...
Har du suttit uppe ända till nu Gurraa så kan du väl inte missa slutet heller?
Nä, tänkte just skriva: Jag börjar gråta om någon spelar Luciano eller Jah Cure i dub fi dub... och så spelar Herb... Luciano, Buju? what else? vad var det? Kan man inte spela Peter Tosh (som ingen kan) så låt bli förfan... Serious foundation ska det va vafan
Vafan, dom pullade upp den innan U Roy kom in... Vad fan liksom?!
Har alla somnat för att dub fi dub var skittråkig eller?
Haha, nej men man börjar ju bli lite trött ändå...
Haha, "Herbalizeit - I like your Obama t-shirt"
Wow!
game point...sen blir det fan sömn för hela slanten
Grattis Civalizee!
there we go 2008 RIDDIM CLASH WINNER - CIVALIZEE POOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWW Godnatt!
Civalizee!
Yesh. Civalizee! Nu blir dom dyrare att boka hehe
Dags att sova nu va...
fan jag somnade nån gång under tredje rundan! ...och nu lär det väl dröja innan man får höra clashen igen
www.myspace.com/roughlynx
Dreamone: Eller inte. På dancehallreggae.com ligger hela audion uppe för nedladdning.
grymt! det var fan givmilt! hade förväntat mig att man skulle få vänta ett tag på nåt fräsigt dvd-släpp som kostar dollars... men dåså, då ska jag fortsätta där jag däcka av igår! GRATTIS CIVALIZEE!
vad säger ni, till nästa år kan väl rough lynx eller topaz få åka ner. tror de skulle klara sig 1000 gånger bättre.
45 clash är fett underskattat
Grym clash! Trinity var dock inte riktigt redo för den clashen. Better luck next time.
poor and clean
tack för den axel, jag fick nästan migrän när jag såg att man skulle ladda ner varje runda för sig först... det här va mycket smidigare
SKYSCRAPER - MILLION VIBES http://www.myspace.com/martinnordbeck http://www.myspace.com/millionvibessound
Mycket krut i Civilizees andra runda, den måste kostat hundratusenlappar.
- : Swing Down Sweet Chariot And Let Me Ride : -
Trinity i Riddim clash 08! Cologne E-Werk 18.10 WAR OVER EUROPE TRINITY(SWE) vs HERB-A-LIZEIT(NL) vs X-TA-C4X4(ENG) vs IRIECREW(FR) vs SOUNDQUAKE(GER) vs CIVALIZEE(BEL) Nån som kan dra alla detaljer! Vad hände, var d en grym clash?? YO, ROUND FI ROUND i detalj pleezze!
Du kan ju ladda hem clashen istället...
Hur gick d i Cologne? Någon som kan köra en detaljerad rapportering rond för rond?? Hörde att vann gjorde man ju inte men hur var hela clashen liksom?
? det är ju som sagt va bara att ladda ned clashen så hör du ju hur den är, rond för rond
Sorry, såg inte förrän nu att tråden hade flera sidor, tack!
Haha tänkte väl. Fan rundorna låg huller om buller när man laddade hem. Hittade inget schema på hemsidan heller, någon som vet ordningen?
Vi var inte många svenskar där. Men det var jävligt grymt! Kolla kommande reggaegalore...
Ordningen är: 1. Introduction 1st Round - Irie Crew 1st Round -X-TA-C-4X4 1st Round -Soundquake 1st Round -Herbalize it 1st Round -Civalizee 1st Round -Trinity 2nd Round - Irie Crew 2st Round -X-TA-C-4X4 2st Round -Soundquake 2st Round -Herbalize it 2st Round -Civalizee 2st Round -Trinity 2nd Round - Elemination 3rd Round - Irie Crew 3rd Round - Soundquake 3rd Round - Herbalize Ii 3rd Round - Irie Civalizee Elemination Part 2 4th Round - Irie Crew 4th Round - Herbalize it 4th Round - Civalizee Elemination Part 3 Dub-Fi-Dub
"...killing pussy and we kill dem fi fun..."
Finns det dokumenterat någonstans bara att läsa om hela clashen (o bilder kanske)?
Finns det ingen svensk rapportering att läsa någonstans?
nån som vet nåt om dvd-släpp?
Forward: I nästa nummer av Reggae Galore!
orrre 1. Introduction 1st Round - Irie Crew 1st Round -X-TA-C-4X4 1st Round -Soundquake 1st Round -Herbalize it 1st Round -Civalizee 1st Round -Trinity 2nd Round - Irie Crew 2st Round -X-TA-C-4X4 2st Round -Soundquake 2st Round -Herbalize it 2st Round -Civalizee 2st Round -Trinity 2nd Round - Elemination 3rd Round - Irie Crew 3rd Round - Soundquake 3rd Round - Herbalize Ii 3rd Round - Irie Civalizee Elemination Part 2 4th Round - Irie Crew 4th Round - Herbalize it 4th Round - Civalizee Elemination Part 3 Dub-Fi-Dub"...killing pussy and we kill dem MEN VART GÅR DET ATT LÄSA OM DETTA? Vet att Galore kommer med en rapport, men clashen var ju för några veckor sen och ingen svensk rapportering någonstans??
forward fattar inte varför du ska envisas med att läsa om det...? lyssna istället! men om du nu nödvändigtvis måste läsa om clashen så kolla på dancehallreggae.com där står det en del, även vissa deltagare som kommenterat clashen. annars får du väl vänta på nästa nummer av reggaegalore som colorblind skrev
fattar inte varför du ska envisas med att läsa om det...? lyssna istället! Nu har det lyssnats, hyfsad clash men shit va skämmigt vissa inslag är!