I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Låtar ni i hemlighet lyssnar på!

Övrig musik - Rock, pop & annat

2010-12-30 00:01

Låtar ni i hemlighet lyssnar på!

Som rubriken lyder. Vilken låt/låtar lyssnar ni på i hemlighet.

Man ska inte skämmas för vad man lyssnar på iofs.

Men mina låtar är i alla fall

Color me badd - I wanna sex you up. Går att bre på mackan. Riktigt smörig.
Darin - Lovekiller. Lika smörig som låten innan.
Michael Bolton - How can we be lovers. Det säger väl allt.

Bring it!

"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"

2011-01-04 22:40
swedish house maffia-one.

det är väll den enda som jag lyssnar på i hemlighet efter som jag är VÄLDIGT emot house musik!

2011-01-09 04:17
Det jag troligen skulle ha svårast att stå för är att jag tycker om Scarface - Never Snitch för att jag tycker texten är jättecool.
Truthful words are not beautiful; beautiful words are not truthful. - Lao Tzu

2011-03-21 21:31
Hur fan kan man vara emot housemusik, är du retarderad eller?
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga

2011-03-22 15:08
varför ska man tycka om house till en början med? är du retarded?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-03-24 11:54
Jag håller med. Housemusik står för allt jag inte gör. Människor som lyssnar på house har en tendens att vara väldigt...speciella. Inte alla då.
"Fletch, he truly defines grace under pressure"

2011-03-26 01:56
Människor som lyssnar på house är väl inte speciella. Som jag ser det verkar dom som lyssnar på house mera vara dom alldagliga snubbarna i klass som gillar att va ute och festa. tror det är "normalt"för folk mellan 14 - 20 år att lyssna på house, Mainstream as it is today.
http://www.myspace.com/soulmazebeats

2011-03-26 01:56
Notera att jag är absolut inget housefan, avskyr genren.
http://www.myspace.com/soulmazebeats

2011-03-27 21:19
Notera att jag syftar på house från USAs östkust, inte den stekarhouse från båstad som toppar beatportlistorna . Det är rätt löjligt att säga att man är "emot" något man inte har någon som helst koll på, ännu löjligare att säga det på ett hiphopforum då det är en musikscen som har väldigt mycket gemensamt musikmässigt.

House also had an influence of relaying political messages to people who were considered to be outcasts of society. It appealed to those who didn't fit into mainstream American society and was especially celebrated by many black males. Frankie Knuckles made a good comparison of house saying it was like "church for people who have fallen from grace" and Marshall Jefferson compared it to "old-time religion in the way that people just get happy and screamin". Deep house was similar to many of the messages of freedom for the black community.

Jag kan inte förstå hur man kan vara "emot" det budskapet, men jag kan förstå folk som ogillar dagens kommersiella dansmusik, det gör jag också. Men det finns fortfarande idag house som är bra:

you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga

2011-05-07 16:27
ICAs nya låt som finns på youtube. Även Paris Hilton - Nothing in this World

2011-05-25 22:51
Give me everything med ne-yo och pitbull och nån mer. Slutar alltid med att jag står och rockar loss framför spegeln till den låten.

2011-07-06 11:33
Lyssnar på låtar på repeat pinsamt många gånger... typ Wuthering Heiths Kate Bush och The Girl of My Best Friend Elvis Presley.