stämde så jävla inte på mig iallafall :)
http://www.LQP.se - The Portal To Self (ehm, myself, that is)
kanske tillägga att david beckham har storlek 43 = 15,8 cm
DAS KAISERREICH!
men är det i schlappt eller hårt läge de har mätt.?
"Once you've taken a few punches and realize you're not made of glass, you don't feel alive unless you're pushing yourself as far as you can go."
lär ju va styva!
DAS KAISERREICH!
hothblack, skrytarn.! =) har de spänt ut förhuden på den schlake då elelr.? =)
"Once you've taken a few punches and realize you're not made of glass, you don't feel alive unless you're pushing yourself as far as you can go."
jag har storlek 47, det andra måttet är ju inte helt fel, men inte on the spot.
Whoa.nu's enda B-kändis 2003.
43 = 15,8cm fan va basic, jag ville va annourlunda :/
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
Jag har 43..Jag är 1,67 cm ungefär
*snaark*
hahaha
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Jag har storlek 46. varför måste jag vara med 10 procenten? jag är visst speciel..
på mig stämde det ganska exakt.:)
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
haha
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Hothblack, jag tror han vet själv hur stor hans penis är så han blir nog itne så jättechockad faktiskt.
Hothblack P16 dissad? its all about skillz isnt it?
Whoa.nu's enda B-kändis 2003.
alltså.. jag har olika stora fötter.. hur gör jag då? och jag testade med min största fot och det stämde absolut inte :O
fantastiskt
Jag har typ 46, men stämde ändå inte ! :P Shit min kusin har 52, den hästen !!!!!!!!
"I don’t like the sexistic way you talk to these bitches” <br> <br>
haha 52.. fråga honom ifall det stämmer
DAS KAISERREICH!
lär varit ngt annat du spilde seb1 .. nu när du väl sitter o mäter.. haha
DAS KAISERREICH!
Sorry Ninosh F20 Han är endast 23 men redan gift ! haha det var hans fru som friade !
"I don’t like the sexistic way you talk to these bitches” <br> <br>
46 = 16,8 Stämmer inte... Om jag ska vara ärlig har jag aldrig hört en kille i Sverige säga att han har mindre än 18cm? Så man vet inte vad man ska tro... Om 16,8 är genomsnitt för 46 i skostorlek, så måste vi Svenskar vara rätt välutrustade eller så? Eller är det bara jag som lever med den uppfattningen om att de flesta har mellan 18-20cm?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
min bror har 48 å 2/3 :S
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bilder ffs... ^^ med en mätstock bredvid så att ni inte kan ljuga^^
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
seb1 no homo
Man brukar säga att follk från gambia har stora snoppar. Men deras fötter är ju inte speciellt stora..
Jag tror det är såhär. Har man stora fötter så är man i regel stor. Är man stor har man kanske stor snopp också.
Jag har st 46 dårå
One puff, Two Puffs i know Teraq goin' nuts som vanligt
Med biggie och pac phat flowar med Bob Marley
Myspace: In memory of teraq
fast är det inte så att stora män bara är stora och buffliga för att dölja sin minimala manlighet mellan benen? fast det kanske bara är min mamma som tjatat in det under hela min uppväxt för att jag itne ska gråta för att jag är smal som en väldigt smal sticka av något slag. tändsticka exempelvis.
kleton, att du aldrig hört en kille säga att han har mindre än 18 beror nog mer på killars lögn-och-skryt-ådra än deras faktiska snoppstorlek känns det som.
seb1... vi har snackat om no homo grejen.. nåt du vill berätta för klassen?
Maybe sometimes, we feel afraid, but it's alright <br> The more you stay the same, the more they seem to change. <br> Don't you think it's strange?
Jag har 44:or Och det där måttet stämmer fan inte. Risk för att folk tror att man skryter om man nämner sin snopplängd.. Hursomhelst,det stämmer inte.
Kan nån kopiera det som står? Kan inte gå in på aftonbladet.
"The badder you seem, the more lies you tell..."
Hmm det stämmer inte på min pojkvän iallafall
puss
Så här mäter du själv Storlek i cm Storlek i skor Snopplängd 24,8 38 14,9 25,5 40 15,2 26,0 42 15,5 26,7 43 15,8 27,3 44 16,2 27,9 45 16,5 28,6 46 16,8 29,2 48 17,1
Det var ju inte storleken på skorna, utan hur lång i centimeter foten var plus 5cm delat med 2 =snoppstorlek. Eller?
Men alltså...om man ändå måste dra fram en linjal och mäta fötterna...så har man ju tillgång till en linjal...behöver man verkligen en tabell för att avgöra hur lång ens kuk är då? Aftonbladet...
Stämmer inte på min pojkvän heller!
Jag hade 28,5 cm långa fötter (inräknat +5) .. Så att jag skulle ha en 14,25 cm lång snopp om jag var kille! xD
Men alltså, stämmer ens den där cm-skostorlek-översättningen? 29,2 cm måste vara mindre än 48...
min pojke har små fötter och stort könsorgan.
Fattar inte hur Tom criuse kan ha så små fötter...han är inte stor men inte så liten heller!!
Gonna gettja sucka gonna get medivel on your ass!
Fattar inte hur Tom criuse kan ha så små fötter...han är inte stor men inte så liten heller!! Öhh, han är verkligen jätteliten. Han är typ 169 eller nått sånt.
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja
assåååå...hahahaha... Om man jämför genomsnittet i världen, måste ju Sverige komma rätt högt upp asså. Många långa människor i Sverige, som logiskt nog borde ha stora fötter? I Asien är alla korta som fan, men dom är också många som fan! Dom måste ju dra ned världsgenomsnittet? Dom gånger jag hört någon i Sverige tillkännage sin storlek på sitt könsorgan, så har dom nästan ALLTID hamnat mellan 18-20cm med 3 fall där den var 23cm! Och om jag utgår från mig själv, eftersom att jag inte har någon större anledning att överdriva för mig själv, så tror jag att det är helt troligt att de flesta i Sverige inte behöver oroa sig över att dom har liten kuk, om man nu ser på världsgenomsnittet? Eller vad säger Ni tjejer? Är det så stor skillnad?
akius håller med om dina invändingar . 48 är snarare 31 - 31,5 cm US 12 = 30 cm o det är väl typ 46 i sverige,
Jag får specialbeställa skor till min snopp.. Åh förlåt, mina fötter mena jag ju! ;D
Men lika glad är jag för det!
Aftonbladet är en skittidning.. tro inte på det som står där i för fan..
KHULT : Ja. Alltså, 29.2cm är nog ganska exakt 45, inte 48.