fascinerande stort utrymme såna här former av 'vetenskapliga' rön får i dagens blaskor, inte första gången aftonbladet tar upp såna här, och knappast den sista. cause_effect: well, he can obviously cause effect with it... ;)
Jag måste alltid köpa skor som är 1-2strl. för stora, för jag har så breda fötter... Breda fötter, bred snopp ? :P
"What's the point of representin' A style you can't live?"
Så här mäter du själv Storlek i cm Storlek i skor Snopplängd Det där var nog det värsta jag någonsin läst.
word
45-46 men någon måste ju utgöra de där 10 procenten :(
http://www.twitter.com/michaelcrackson
HA! Stämmer inte alls. Har 41or men ska enligt ryssarna ha över storlek 50. *skryt skryt*
4 months down the down the road the idiot gear kicks in
Hoho jag kom på att jag känner tjejjer som också har fötter och skostorlekar, betyder de att dom också har en magic stick?!
Men lika glad är jag för det!
nej tjejers skostorlek och längd är parallell med hur djupa de är... har du skostorlek 45 som man bör du alltså leta efter en tjej med skostorlek 39 tex...
Akeey, så man ska be att få se på deras fötter innan man börjar ödsla tid på att konversera med dom?
beror ju på vad du själv har för skostorlek, har du typ 37 så behöver du knappast oroa dig för att hitta en tjej som inte kan hantera din mini...
Tja man balanserar ju runt i ett par stabila 47or så..
det är fan way off för mig iallafall....
Veritas Amicus, Henkso Amicior!
Dom gånger jag hört någon i Sverige tillkännage sin storlek på sitt könsorgan, så har dom nästan ALLTID hamnat mellan 18-20cm med 3 fall där den var 23cm! haha no shit...det kanske är för att dom flesta som har små (eller mindre) kukar inte går och gapar om det? därför är det väl dom med 18+ som hörst mest. jag har storlek 47/48 och min penis är 20 cm lång. if you don't know now you know.
Kleton - lär ju kunna ha något att göra med att folk som har en bit över vad som sägs vara medel är mindre blyga med att dela med sig av infon vad du har hört alltså....
okej, så skogrejen funkar inte. men hur är det med skrönan om att längden mellan tummens spets och långfingrets spets motsvarar killen snopplängd? stämmer den??
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hanna-gee - skulle inte tro det, vad jag förstår är den enda indikation som faktiskt är statistiskt riktig en snubbens fysiska storlek dvs långa snubbar tenderar att ha större kuk och med tanke på det där med fötter och händer så kan det ju vara värt att inflika att även storleken på händer och fötter ofta brukar ha något med längden att göra.....
jaja..man får väl helt enkelt nöja sig med att leva i ovisshet :) Henkso: jo, det verkar ju hemskt logiskt :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hanna-gee F20 Ovisshet är inget måste. Man kan ju alltid testa. ^^
word
Henkso P20 "långa snubbar tenderar att ha större kuk" Dude..?
word
MC_stig P17 haha, sant
Stämde bra på mig...
At the gates of Eternity...
Kleton Verkar som du har lögnare till vänner... Att alla skulle ha 18 som minst i snitt av de du frågat är bara bizarrt. Svenska snittet ligger inte ens över 16 cm och tror inte du bara råkar hänga med de som är över. Testet visar för övrigt cirka 2 cm fel neråt för mig så vet inte om jag tror på det där.
Tror inte det stämmde på så många? Dom flesta verkar tycka att det är fel?
Jag säger inget! Läkerol, makes people talk shiet!
För allas info så stämmer det INTE
STICKUP!<br>www.myspace.com/elsatisfaction
nu fick jag ju inte med allt men I've met a guy med strl. 48 och tja... det stämmer inte iaf. Mina är 36er för de intresserade
STICKUP!<br>www.myspace.com/elsatisfaction
då får inte mycket plats i lilla elsa=)
Jag säger inget! Läkerol, makes people talk shiet!
om man nu skulle vara ute att efter att ragga på whoa eller blir raggad på av ngn är det ju bara å spana in den här tråden och folks avslöjande svar och avgöra hur intresserad man är.. haha
Jovisst är inte Tom lång heller, det visste jag men ändå! Han har fasen små skor...borde åtminstonde haft 40 i storlek tycker man om inte lite mer!!
Gonna gettja sucka gonna get medivel on your ass!
Denna tråd skänker mig inget annat än avund, ångest och peniskomplex. usch.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
De borde ju skriva hur man ska mäta också. Beroende på hur man mäter så är resultaten mer eller mindre generösa. :P
We are just statistics, born to consume resources.
Äh, alla såna här mätningar (fötter, händer, avstånd mellan tumme/finger osv) motsvarar ju alltid 15-16-17 cm, vilket är den vanligaste kuklängden, och när folk jämför och för ett ungefär överensstämmande resultat tycker de att det stämmer...
stämmer definitivt inte på min snubbe!
I'm a hypo-christian. I turn the other cheek, my ass cheek!<br> Jag: Ja, men man lever ju bara en gång.<br> Nils: Ja, typ en gång om dagen...
hon har ett klitoris på 29cm... :|
SHAQUILLE ONEAL SIZE PÅ MINA FÖTTER!!!!
"har allt i min ryggsäck alltid min rygg täckt."
Teoretiskt sett har jag skitstora fötter =)
Fraodi dom kankse gjorde den nya undersökningen på vintern, och då är juh lilla göran som bekant i ide och inte lika stor :P
nu blev jag sjukt sugen
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
jag har 44 men min snopp är max 5 cm =/ tror inte det där stämmer..
Niceness!
håller nog med på att det kan stämma på ryssarna, lite strålskadade :P
nuss blev sugen på snopp. va härligt. men ärligt nu.. dedär stämmer nog rätt bra! sen att snittet skulle ligga på 12-13.. e de inte typ litet? Asså ja menar.. de e väl smååå snoppar? :) 15 tänkte ja va normalt.. aja 45 i skor o 17 i snopp stämmer nog gaaanska bra på mig. eller ja. 17+ iaf ;P
Stämmde rätt bra på mig, missade med ca 0.5 cm.
"Because the organizing power of labor is the only real threat to a fascist government, labor unions are either eliminated, or are severely restricted."
45 / 18 fet
mäh det har varit tvärtom förmig.. dom små killarna har haft ... biiiiiggggeer om man säger så :)
Hjulet snurrar men hamstern är död
Jag har 47... Alla trampar jämnt på mina fötter!
jag var tvungen att mäta min ena fot. Jag har storlek 43 på dojjor men enligt deras centimetertabell skulle jag ha storlek 48... antar iallafall att de har plussat på fem på den vänstra spalten?
you know i spell girl with a B
nejfan, det hade de ju inte. då kanske det stämmer någotsånär då...
you know i spell girl with a B
Isoptera F18 inga problem väl, killarna med stora fötter kan ju använda dem istället