fantalight, smutsiga stockholmare!! vem bryr sig om en munspelande alkis?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rolfi Har ingenting med låtsas vänster pk kidz. Utan med sunt förnuft.
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
Underbart att hänga ut folk med namn och allt. Alkis är han absolut inte. Han mår inte helt bra sedan om det beror på en psykos eller inte tänker jag inte uttala mig om.
When we're good they never remember. When we're bad they never forget.
Toastare
2006-04-08 16:34
RandomHero Lägg ner nu... när man beskriver någon säger man ju vit eller svart. Säger du mörkhyad? det som ligger närmre rasism än att våga stå för färg är de som vill att man ska blunda för det och blir helt till sig om man råkar nämna färg. Om din hund sprungit bort och den är svart...säger du då att din långhåriga hund sprungit bort, utan att nämna färg? TeKoNe du pratar ooootroligt bra svenska för att vara från gamlestaden ;) hans hänga ut folk gör man med efternamn...
Jag skyller allt på Emma!
jahaja...nu börjar folk jämföra mörkhyade personer med hundar. ja, snart faller väl himlen ner över våra huvuden
(ni som inte fattar ironi,
gå hit eller sluta använda internet)
ä
ä
Toastare
2006-04-08 17:03
elle-fant.. jag med tanke på ditt namn är du ju självklart indier!
hans Jag menar inte att hänga ut den här killen på ett negativt sätt. Jag tycker han är chill och blir alltid lite glad när jag ser honom. Jag visste inte ens vad han hette innan någon här i tråden skrev att han hette William.
Du och dina farsor?
bountyboo tack! du rånar mig på mina ord allt för ofta:) patetiska tråden jag sett f.ö...eller aaa, inte riktigt, men patetiskt skrivet av vissa personer HOST HOST!;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
RandomHero P18 PK-polisen på utryckning. Varför skulle det vara upp till dig att bestämma vilka uppgifter som är relevanta för redogörelsen?
I balanced all, brought all to mind, The years to come seemed waste of breath A waste of breath the years behind In balance with this life, this death
Toastare
2006-04-08 18:13
ååå vad jag önskar att jag var svart om jag var kriminell... vittnet: "ja, hon var svart" polisen: "app app app, det där är inte relevant för vittnesmålet" å jag kom undan!
Kanye West = Svart in denial
Järntorgetnegern. Han kommer från välbergade Kullavik från början. Han har en LSD psykos.
Järntorgetnegern = GBG idealet
Han riktiga namn är William.
William - Järntorgetnegern ...som fått en hel hyllningstråd av flummiga GBGare som diggar hans stil.
järnnegern,5an,negern på järntorget kallas han också
Tycker bara synd om killen, iaf av vad jag har läst ut av den här tråden.
we have no rights | we have no future | no reasons why Just born to die
han har vart med i nöjesguiden med. han e folkkär..
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
va har han? fan missat något då.
tror han var med på listan över olika gbg grejer 2005, asså den som släpptes i vintras
Göteborg måste verkligen vara en sjukt tråkig stad om en svart tiggare blir en "snackis".
I balanced all, brought all to mind, The years to come seemed waste of breath A waste of breath the years behind In balance with this life, this death
Swagman P21 tror du på fullaste allvar att det e allt gbg har å erbjuda? sen om du hadde sett honom hadde du åxo älskat honom, jag väntar bara på att han skall döda någon högt uppsatt politiker så vi får en ny krister petterson fast i gbg :P
TeKoNe P23 diskussionen kanske är avslutad men ja måste bara påpeka att "välvårdat språk" knappast betyder att man pratar "bra svenska för att vara invandrare/mörk". välvårdat språk för mig är att man inte pratar med så mkt slang eller säger t.ex. "ja bah" och ord som "lixom" samt "typ". att träffa på en regulare pundare på stan som inte pratar typisk svenskt slangspråk ("gatuspråk") är väl ändå rätt ovanligt? iaf enligt mina egna erfarenheter.. : )
jag tycker vi startar en insamlingsfond till honom o skickar han på en bananbåtsresa till sina rötter så han kan hämta hit lite fler sköna individer
Jag säger inget! Läkerol, makes people talk shiet!
Skitsamma om du använder svart, neger, blatte, mulatt eller mörkhyad. Vilken hudfärg snubben har är Irrelevant, det var ju inte direkt någon historia om Jackie Arklöv. Idioti.
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
RandomHero: Va? Någon skrev svart när de beskrev personen därför att folk ska fatta vem det snackas om.
randomhero Iof rätt stor skillnad på svart, mörkhyad och blatte, mulatt och neger. Svart och mörkhyad är ju bara objektiv beskrivning genom adjektiv medan blatte, mulatt och neger mer handlar om benämning av människotyper. Att dela upp människor i "människotyper" känns väl inte så moraliskt försvarbart men vad faan kan du ha för problem med svart och mörkhyad som objektiv beskrivning när det handlar om igenkännande av en främmande person?
Hepp och pepp
Dawg Har du lässvårigheter eller? DÄRFÖR ATT BESKRIVNINGEN AV HANS HUDFÄRG ÄR IRRELEVANT I HISTORIEN.
RandomHero P18 Och hur vet du så säkert att det inte också finns en vit kille som hänger på Järntorget och frågar efter femmor? Det känns som om du argumenterar för att du inte vill ge dig. Men ibland får man svälja stoltheten annars gör man bort sig serru´! Ta det som visdomsord, jag har förnedrat mig själv på samma sätt.
//Dj Ju@nO
phatie F0 jag var ironisk mest, men tycker det e sjukt störande när folk säger så til mig å ger mig blicken du e inte som andra invandrare, iofs har jag tillåmed hört dom orden ex antal gånger, gillar det inte alls
TeKoNe P23 det bästa jag har hört i den klassen av kommentarer var när en rasistisk bonnläpp till klasskamrat sa följande till en svart polare "men ---- jag ser ju inte på dig som en neger utan som en helt vanlig person" nice one asshole.
Det bästa är ju ändå att han har bott i Kullavik. Klassresa, någon..?
han menar att killen talar relativt välvårdat språk för att vara alkis/pundare/psykiskt sjuk så ni menar att han e addict eller nåt...? har jag svårt att tro för han e skön som fan om ni växlar ett par ord med han, såg han på prinsgatan igår by the way... sjukt att ni ens spekulerar kring det här på whoa, sköt era egna tragiska liv. SHIT!
>conzekwence p24 Du tror inte det luktar lite Amfetamin om den gångstilen...
snubbar ja snackat med som känner honm berättar att han tar nån medecin. men han e inte nån pundare.
RandomHero P18 nej, han beskrivs ju. Beskriver man en person brukar man beskriva de sakerna på personen som är avvikande, dvs hade han haft långa dreads hade hon skrivit det, eftersom att dreads inte är så vanligt, hade han haft en lila/grön joggingdress på sig hade hon skrivit det. Och eftersom att det säkert finns en mängd pundare i gbg som har caterpillarkängor, svart luvjacka och slitna jeans så måste hon jo beskriva honom mer i detalj, dvs genom att säga vilken hudfärg han har.
Nu sa jag säkert emot mig själv 15 ggr, men ni förstår grejjen.
menar ni han som har massa gojs i ögonen, ser lite konstig ut i ansiktet,pratar mycket o frågar alltid hur mycket klockan är?
lillasyster ser dig
Toastare
2006-04-09 15:44
lilsis nej nej, han bor i kortedala/bergsjön... han är ju inte svart, utan snarare arab. Om du menar han som bara har typ ett fungernade öga, det andra är helt infekterat och fullt med var. Så ska han alltid fråga om klocka eller en cigg.. är ungefär 20-25 och luktar gammal ko. Är så jävla synd om honom... å jag kräktes nästan när jag träffade honom på morgonen och typ var lite ovaken.
jag tycker han e skitjobbig, kommer alltid fram och frågar efter att få låna mobil. har man gett honom en gång så får man skylla sig sj känns det som. har alltid trott att ha gick så för att skorna var för stora..jaja..
Tack & Hej!
jag har hört rykten om att william var en dj en gång i tiden men fall för tjacket.. killen med det fuckade ögat e fan snäll, snackar alltid med honom tycker fett synd om honom, han kan breaka. han e min homie
sigma mena du 5an eller tjockisen med trasiga ögat? "tjockisen med trasiga ögat" har btw frågat mig efter 5or ett par gånger, en gång fråga han efter knatch, kan hända att de e det han menade hela tiden:/
appropå rasist diskutionen som dök upp här i tråden, fan vad amerikanska forum är rasistsika, åt båda hållen. Typ Musiciansforum.
hahahahahahahhaha e det haaaaaaaaaaan.... hahahahha ja och min vän trodde bara att han gick så för att han inte ville få nån snö( när det var snö ute då) under skorna. hahahahhaa
what u know´bout me
TeKoNe P23 det har jag full förståelse för. och sorry, jag kände inte av ironin i ditt inlägg. men men :) det finns iaf en skillnad :D
nån som träffat han scary "kan du låna mig en tjuga till bussen?" negern som brukar hänga runt bifrost och broplatsen i mölndal. Brukar smyga runt i buskarna och hoppa ut tidigt på morgonen o skrämma skiten ur en och vil lha pengar till bussen så han kan åka till kållered och hämta sina nycklar han glömt där så han kan komma hem och hämta sin plånbok och betala igen skulden. Han e creepy, båda ögonens nervtrådar är totalt fuckade och bruna istället för röda, ser sjukt äckligt ut.. Sen när han fått sina pengar springer han oftast o köper cigg för dom. Han har frågat mig 3 ggr så sista gången sa jag att han kunde få pengar till cigg istället för det inte verkade som han lyckades ta bussen till kållered någon gång.. hehe
Jag säger inget! Läkerol, makes people talk shiet!
En ung vit kille som hoppar längdhopp... Också på plattan. Vilka är det? (Jag har inte läst tråden) Du ska fan inte påpeka att killen är vit, det är inte av relevans!!!! Sådär, jag fixade biffen åt dig randomhero.
William/Eddie är ett orginal. Finns en massa om snubben. Han är inte pundare, iaf inte i den grövre bemärkelsen. Det mest pålitiliga info om honom (från en annan slirig snubbe som säger sig hängt med han back in the day) är att han brände ut hjärnan rejält på syra och grejer i slutet av 90-talet, han skall enligt info bo på hem/boende och hänger runt järntorget för att ha nått att göra. Om man lånar honom femmor har det hänt att man får tillpbaka dom när han har gott om cash. I regel spenderar han sina ihopsamlade femmor på ölhak runt om i linne, kommer in köper en, två, tre öl och chillar lite. Kan ses ramlandes in på Kellys eller la coupole(ri) och droppa en åtta femmor på bardisken och beställa bärs "ursäkta mäj, ursäkta mäj kan man få beställa en stor stark elle?" uppenbart snubbe