Vad har du för sommarjobb?
Som rubriken säger vad har du för sommarjobb, arbetstider, lön och hur länge ska/planerar du att arbeta där? Jag har iaf fått jobb på Örebros kyrkogårdar och har 75kr i timmen och ska arbeta där ungefär 6 till 7 timmar om dagen i en månad. tack för ordet och var snälla och svara :D
mcdonkan, får se hur länge det blir, kanske två månader. Sedvanlig skitlön. Ditt jobb verkar nice användareavnmanet.
http://www.earforcefm.blogspot.com
jag jobbar på en båt,serverar i restaurangen redan börjat jobba, till typ september. får jobba hur mkt/lite jag vill. har bra betalt.
352 Du kan ta en smålänning ur småland, men aldrig småland ur en smålänning.
Ska till ett hospis och disskutera sommarjobb nästa vecka.
All makt åt Tengil, vår befriare<br>
väntar på svar från willys ICA och donken
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
Kyrkogård. 62 kr timmen lr vad det är. Plus konfaledare 10 dar = 3700 eller nåt.
we have no rights | we have no future | no reasons why Just born to die
Tack för alla fina små svar kanske skulle ha skrivit att man skulle berätta vad man får göra. så då säger jag vad jag får göra jag får typ klippa och plantera blommor osv :P
Matematiker/programmerare på astra zeneca, 87kr/h, 8 veckor, 8h/dag.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jävlar tassel det där låter ju som ett riktigt jobb!
jag tror jag ska jobba på scandic, som vanligt... jag har väl kass lön eftersom jag städar, sen vet jag inte hur länge jag ska jobba vill ha lite ledigt också efter som jag pluggar hela året. fantalight P15 får man vara konfaledare om man är 15 år? är man inte lika gammal som deltagarna. Jag var Konfaledare på ett humanistiskt konfirmarionsläger förra året...tyvärr så har dom inte råd att betala lön, men det var kul å så fick jag se Skåne =) jag skulle villja ha A-kassa på sommaren, det skulle vara så gött! Jag har aldrig levt på A-kassa eller nåt det låter så jävla soft. Jag skulle lätt klara mej med runt 3000 i månaden....Men eftersom man pluggar heltid så får man inte ett skit!
socissi.wordpress.com
vad jag får göra? Städa efter Norrmän och barnfamiljer med bajsblöjor, fast der värsta är rökrum det borde förbjudas! det bästa med jobbet är att kockarna lagar mat åt en och sen behöver man inte vara så trevlig. 8-15 brukar jag nog jobba... fifan vad jag inte längtar, fast om jag inte får jobbet så blir det också fifan.
socissi.wordpress.com
jag är ju 1 år äldre än deltagarna. Men jag vet fan inte ens om jag ska fara. Kanske värt det, men 10 dagar av enorm plåga är fan inte värt det. Jag känner ingen av de andra ledarna, och jag vill inte heller lära känna dom.
we have no rights | we have no future | no reasons why Just born to die
Verkar bli Gröna Lund här med^
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101
Bo-Bo! Spel och Lotteribiträde verkar det som, fast har inte fått svar än, var på min andra intervju för 5 dagar sen^ Men verkade som jag fick det.
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101
brevbärare
Terrorists your game is through, cause now you'll have to answer to. AMERICAAA FUCK YEAH!!
Mcdonalds, har precis börjat o är redan less på de, kommer inte stå ut att stå och vara trevlig mot folk inomhus när de är sommar ute :/
lagerarbetare. plockar ordrar och softar. 100kr / tim 8 - 16
California, knows how to party!
på mitt vanliga extrajobb, som är ett lågprisvaruhus som säljer kläder och heminredning. helt okej eftersom ja känner de flesta som jobbar där nu. har jobbat där sen augusti -05. sitter i kassan mestadels, men det lär bli mycket stå och prismärka nya saker man får in under sommarn. städa lite, hjälpa till på tygavdelningen lite också kanske, då mäter jag typ tyg till kunderna och hjälper till med andra saker som de vill ha svar på. får 82,38 eller något sådant i timlön. ~80% OB på helger har ja för mig att det är.
Montera elmotorer i 4 veckor:) bra lön enligt mig med,
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
liseberg! står i restaurang (inte burger king som tur är)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jobbar på ett bageri redan, har hyffsat bra betalt.. kanske inte räknas som ett sommarjobb menmen :P
va?
Kock på krogen jag jobbar på nu,Blir bara 1 månad heltids schema,,ska dra till gbg sen ,men ja 94/kr h + våran saftiga resturang OB på 16.50 FUCK YEAH!!!... ska elda upp HRF!!
"We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold."
Jobbar på Amnesty just nu, och förhoppningsvis kan jag va kvar där i sommar också. 100 spänn i timmen liksom. Annars kan jag nog sälja Langos på diverse festivaler, gjorde de en del förra sommarn! Helt ok faktiskt!
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Arbetar inom Telekomindustrin på somrar, får ungefär 105kr/h i pröjs :) nöjd som fan.
badvakt skall jag vara jääävligt soft... skall jobba varannan vecka i kanske 2 och en halv månad med 65kr/h
YO BROTHER YO COUSIN YO AUNTIE’S A BITCH YO GRANDMA YOU UNCLE YO AUNTIE IS GAY YO NIECE YO NEPHEW YO GRANDPARENTS SUCK
just de 5 timmar om dan 5 dar i veckan är amnesty jobbet. Langos jobbet är jävligt random, man kan va borta i typ 4 dar och jobba 17 timmar i sträck och sen komma hem och vara ledig två veckor, sen dra ut igen och göra samma sak igen! Det är hårt men fan roligt asså!
Married to the money, fuck the world, that's adultery
ska jobba som målare, jobbar 8 timmar om dagen, ska jobba nästan hela sommaren ledig 2-3 veckor.. å tjänar 99,10kr/tim
lagerarbete verkar vara bäst lön, måsta fixa ett sommarjobb!!!
Rastar en hund en gång/dag, 100kr/gång.
Kock på Restaurang Prinen i innerstan
Säg Whalla!?
enokkkk P19 jag hjälper dig att elda!
socissi.wordpress.com
cilia F21 Bra, behöver så mycket hjälp jag kan få ;p
"We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold."
ska jobba på ett måleri, jobbar där nu på påsklovet också. vettefan va ja tjänar men de va runt 70 kr förra året så de är väl lite mer nu.
brabrabrabrash
jobba på sommaren? skulle hellre ha 0:- i budget än jobba då.
wot.
Mecca rulla slicka röka jobbet .
tänkte inkassera pengar från a-kassan och luta mig tillbaka
men då är det barn från 6 till 12 år. Jätteroligt! värsta åldern. ugh. borde få minst en hundring för det slitet.
California, knows how to party!
Ska förhoppningsvis sommarjobba på Hardrockcafe i sthlm och då har jag minst 93 kr i timmen!
Plantera skog i 10 veckor.
ska jobba i en blomsteraffär, dåligt betalt och kommer lukta blomkruka hela sommaren. jippie
forever feels like home
Producent
2006-04-19 21:58
Mitt extraknäck i sommar blir att jobba på Gothia Cup, och förhoppningsvis få vara på en skola där det finns islänningar, då man har språket till fullo. Förra året va man på en skola långt åt helvette där det bara fanns tyskar och serber som inte kunde nån engelska alls, kul att kommunisera med dem. Som tur va, så kunde vår ledare lite tyska...
Since 1984 @realgizlee // twitter
ska kanske jobba på ett bageri, börjar 6 eller 7 och slutar halv 3 eller halv 4, ska nog jobba 4 veckor
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
nada.. men har la troligen jobb till sommarn... fast jag vill helst ha alfa kassa o slacka i sommar... fast det har jag gjort i ett år typ så kanske dags o göra nåt.. hehe
Jag säger inget! Läkerol, makes people talk shiet!
Jobbar på etikettfabrik. Jobbar 40 timmar i veckan, antingen dags eller kvällsskift. Ungefär 90 kr i timmen.
Still in the bridge
peaches - slarva inte bort mina betyg!!! =) Jag ska provjobba på Teknikmagasinet nästa vecka. Hoppas på det. Hur det ska gå med tanke på mina inte alltför gigantiska teknikkunskaper är en annan sak... Jag får köra på charm! Annars blir det antagligen lösa timmar på BR Leksaker och en massa slappande. Om inte det där jättebra hemliga jobbet jag sökt blir mitt.
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.