Vad ger dig den bästa fyllan ?
Vad har gett dig den bästa fyllan ? ingen mat? mycket mat? vin / öl / sprit ? Mina bästa fyller brukar bestå av frukost och sen något litet till midag (mer plats i öl tarmen)! Sedan typ en 70is jim beam och ett par 3.5or det är en perfekt fylla! nackdelen med detta är bakfyllan som är outhärdlig :'( come on droppa sköna kominationer!
jag äter sällan frukost. och oftast har jag ingen mat hemma så det lir öl nästan direkt på kvällen. jag har märkt att så länge det sista jag dricker varje kväll är sprit så slipper jag bakfyllan. men iaf: 8-12öl (helst redstipes, men då blir det 12-14 istället. 33cl du vet.) och en valfri drink/grogg som avslut. detta är ingen exakt vetenskap än. har bara kollat ungefär 20ggr.
första intressanta frågeställningen på länge: ) Perfekt fylla nr 1 : Ett gäng folköl! Bra humör + folköl ger en perfekt fylla! tex om man sitter hemma o meckar musik eller e ute o grillar! Perfekt fylla nr 2 : En flaska Marinella! Typ när man ska upp till farsan, resan tar 4h.. så är en flaska marinella + bra musik i lurarna en helt perfekt fylla :) Perfekt fylla nr 3: En flaska vodka! Detta lämpar sig bäst när det är fest! Nyårsafton tex! Perfekt fylla nr 4: 1,5 flaska vin. Lämpar sig om man är hemma o städar tex med Norah Jones o Manu Chao i högtalarna. haha vilken jävla alkis jag är! nej men sålänge man inte gör något av det ovannämda ofta e de ju chill.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Inte äta sig för mätt. Sen sammanlagt 10 halvliters öl under hela dagen/kvällen/natten. Det är perfekt
winny: ok tack för infon, nu vet jag helt säkert!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fnitterfyllor på champagne och tom mage är roligast! Eller monoton techno och billig öl. Mycket mat innan! Eller vad som helst, bara man får vara ute med vänner och det är fint väder =)
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
är marinella gött eller ?
mad-dope: nä inte direkt. först tycker man det smakar äckligt sött o ganska starkt. men man vänjer sig o de blir gott :P
AEAP P23 haha äre sliskigt typ alltså ?
tar ett par corna tilll frukkost hugger sedan in på den tjeckiska absinth vison o sen efter ett par glas absinth så ere vatten som gäller för att inte bli så bakfull dagen efter
Bara för att du är paranoid, ska du inte tro att de inte är efter dig
mad-dope: har du smakat sambuca? det är ungefär lika sött o sliskigt som det fast helt annan karaktär då.
AEAP ja nu förstår jag hur du menar! blir man nått bäng på det då ? :D alltså är den "prisvärd" om man säger?
Vad man stoppar i magen/fuktar strupen med kombinerat med vilket humör jag är på styr i alla fall min fylla.
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
mad-dope: det är den mest prisvärda fyllan du kan få :)
Äta sig jävligt mätt. Sen 6 folköl och kanske fyra öl ute. Perfa.. Då blir man lagom full, för det finns fan inte mycket som är obehagligare än att vara ute och vara redlösare än ett kioskmongo.
http://www.earforcefm.blogspot.com
Producent
2006-05-23 17:01
ett pass på gymet på förmiddan...sen direkt efter man tränat så dricker man en protiendrink.....sen väntar man några timmar o tar en dos av ultra dieit så slipper man käka underdagen o fyllan blir kanon....sen dagen efter så käkar man nått riktigt onyttigt....
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
AEAP imorn ska jag hooka en flarra o testa!
mad-dope: u do dat homie :)
ASUL det är ju inte obehagligt det e ju det som e vitsen ? eller har jag fått allt om bakfoten ?
^^ ja den e inte dyr
De är ingen speciell dryck som ger mig den perfekta fyllan, snarare omgivningen. Brukar aldrig få en bra fylla om jag är på förfest för länge, är bättre att gå direkt ut på krogen o dricka sjyssta drinkar o sen dricka öl när man börjar bli blaskig
Wherever there is a fight against the blood and hatred in the air, look for me man I'll be there!
det är ju det som är kärleken med den kan jag tänka mej? kvantitet före kvalite ?
mad-dope: ja ungefär :)
=)
Bästa fyllan handlar om en avvägning av mat, vatten, vitaminer, alkohol mängd per minut eller 10 minuter eller vad inte, sömn innan och efter, återigen, vatten. vi består av så mycket vatten vi måste hålla balansen eftersom alkohol är vätskedrivande som fan.
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
skumpa på tom mage :)
mjao!
skumpa på tom mage e ju fan ångest
gott om tid och mat i magen, men framförallt GOTT. OM. TID. gott sällskap skadar ju inte precis heller
AEAP P23 nesh ! de är roligt som fan :)
mjao!
dashiki: nej ushc.. det slutar ju bara i bakfylla
och som någon har nämt. vatten konsumption e så jääääävla viktigt! drick minst lika mkt vatten som du super under kvällen! du blir inte lika full men du blir skönare full o får myyyyycke mindre bakis.
Ber alltid folk tjacka med sej en bunt turkisk pepparshots ifrån finlandsbåten.. Galnaste fyllorna.
AEAP som med allt annat gäller de ju o dricka mkt vatten ! gärna blanda me typ 3 alvedon också . men om man glömmer det kvällen innan mår man ju rätt kefft dagen efter ja ! haha
mjao!
Ber alltid folk tjacka med sej en bunt turkisk pepparshots ifrån finlandsbåten.. Galnaste fyllorna. vidrigast att supa på samt vidrigast på vägen upp från magen. pepparshots spyor är det bästa...
dashiki: usch nä du har myyycke att lära flicka lilla.
AEAP P23 haha jasså ? lär mig !
mjao!
dashiki: ja du ska ju inte mixa me alvedon om du inte måste för de första. dels för att det skadar levern dels för att det säger väl sig självt att piller o dricka inte ska gå ihopa. om du väljer att dricka skumpa på tom mage o vill ha en fylla riktigt snabbt - o dricka massa vatten för att neutralisera.. well då får du ju göra det :)
AEAP menmenmen . nu missförstod du mig helt ju hehe om jag vet att jag ska dricka skumpa på kvällen och vill ha en riktig kul kalasfylla , så äter jag bara lite lätt på dagen . sen dricker jag tills det är slut , sen äter jag , sen dricker jag litervis med vatten , sen tar jag alvedonen ! jag sköljer alltså inte ner alvedonen med skumpa haha . och nästa dag vaknar jag pigg som en nyponros eller nåt ! :)
mjao!
dashiki: okejdå. antar att det kan funka :)
Jag har hört att ämnena i värktabletter såsom panodil, alvedon, ipren osv inte är skadliga om man mixar med sprit?
? _ ¦ _ ¦ ? tjobre jag är abo! ABO!
villedunåt: skadligt o skadligt. det pajar levern. det gör det även utan alkohol men i mkt högre grad med alkohol. ipren skadar inte hälften så mkt.
äter aldrig frukost.. och den dagen jag skulle ut på krogen så åt jag bara minimalt med middag.. ( var inte speciellt hungrig faktikst) sen blev det ett par tequila förmycket.. så får väl säga.. Tom mage och massa tequila .. haha fyy nästan så man fick tillbaka blickar.. uggahh
Hjulet snurrar men hamstern är död
fjortisfylla på en halv folköl och 2 klunkar utspädd HB. Funkar alltid lika bra för mig.
we have no rights | we have no future | no reasons why Just born to die
Tycker inte om att vara så halv full, och jag vet inte riktigt vad en perfekt fylla är. Men jag diggar, eller diggade red bull vodka som fan, det tog inte lång tid innan man blev bräänd och det smakar gott
http://www.homage.nu/
Den bästa fyllan uppkommer alltid när man minst anar det. Efter att man ätit vanligt hela dagen. I mitt fall lunch och middag, sen drar ut och kommer osökt över några öl. Sen har man en toppen kväll. Sen är ju dräggalternativet ölfrukost underbart, en sexa folköl, en solig park, trevligt sällskap och en påse chips en hel bra start på dagen. Fast det kan man inte räkna som en lyckad fylla.
Just fan, det är jag som är Satan.
5-7st Sofiero mixat med ett par klunkar vatten mellan varje öl. Det blir perfekt, jag blir lagom berusad och slipper bakfylla.
Plus att det är billigt.
En flottig pizza, sen många öl... Sen ev nån fishermans, gajol (ja, spriten alltså) eller whiskey. Under öldrickandet kan man äta nån påse chips också. Detta kan inte gå fel.
tacka vetjag "Den glada dansken". Billigt och bra.
we have no rights | we have no future | no reasons why Just born to die
10stycken 5.2or 50cl det är jävligt nice eller 2-3 öl, några groggar på 80/20 med blandsaft.. bästaste bästaste innehåller mer än mat och dryck ;)
http://www.myspace.com/neckshotproductions<br>Fuck Flyckt