Har tappat min TV i golvet.
Hej.. Inatt så kom jag hem skit full o skulle typ koppla om nå skit i tv´n då jag råkar välta den o den e nu i typ 5 delar.. Vet inte riktigt vad ja ska göra o verkligen inte vad ja ska säga till morsan..?
Landade tvn på katten?
"lite knark så är det där problemet ur världen. " - Balhoo
fan flytta hemifrån, du har bara ångest över vad du ska säga till morsan hela tiden.. du o celsius kan starta ett nytt liv nånstans
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Min TV fortsatte att fungera när jag råkade välta den... två gånger.. på samma dag.. inom 30 minuter. :D Mitt tips till dig är silvertejp, om inte det funkar använda ståltråd och ännu mer silvertejp.
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...
Ne j ska ta en bild.. asså.. Den e i delar, o när man sätter på den så blixtrar det...
"Ne j ska ta en bild.. asså.. Den e i delar, o när man sätter på den så blixtrar det..." HAHAHHAHAHA
Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.
Vafan morsan kommer slakta mig!!!
Du kan ju alltid muta henne med din katt. :P
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...
Ja.. Kan juh alltid försöka.. Hon har inte upptäckt de än som tur är..
http://files.upl.silentwhisper.net/uploa d3/PICT00055.JPG http://files.upl.silentwhisper.net/uploa d5/PICT0003-zub.JPG Tror nog inte att silvertejp funkar...
you can't be for real...
Delam tange barat
jo tyvär... Väärsta fyllångesten, vettefan va ja skulle på o pilla på den.
den där tvn är äldre än mig, ingen större skada skedd liksom.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha, vafan blir inge mer porrfilm för mig... Ha lite medlidande.
säg att du gjorde henne en tjänst typ! det var ändå dax o byta upp sig ,den var gammal o funkar inte snart me digital tv....
jag e så RAK att du blir SNE!
frudie P19 med tanke på kattkräket som du släpade in också tycker jag du ska säga såhär till din mamma: "jag lovar. jag ska börja gå på AA möten nu!" då tror jag hon förlåter dig :) annars kan du ju försöka laga TV:n med eltejp. det kan funka. dra inte ur kontakten när du gör det, så märker du när du ska sluta pilla :D
Delam tange barat
Gud straffar dig för att snor andras katter.. ;) Du kanske borde sluta komma hem mitt i natten full och hög..?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha aah tv´n i vardagsrummet e juh nått annat.. skulle jag tappa den i golvet.. oj oj oj va stryk ja skulle få! Den här står utanför mitt rum så de e juh bara ja som blir lidande men lack lär hon bli..
aah kanske.. Men ja gillar o komma hem full o hög...
Men ja gillar o komma hem full o hög ... ok då fick du sagt d me! nu har du whoa cred som heter duga!
haha jo verklige.. Det är juh det jag är ute efter!
;) då har du fått d nu grattis
60-talet ringde, de ville ha tillbaka sin TV.
90-talet ringde, de ville ha tillbaka sitt skämt..
Jag ringde Bat, men han svarade inte.
undertiden
Min kompis ringde, han ville gå o käka pizza men jag hade precis ätit
hahaha! så posar han bredvid tvn också haha vafan
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
Frudie är en fantastiskt rolig människa =)
Är det Cellis som tar bilden eller?
Aldrig mer....
Men kassta den åt helvete o köp en ny=)
Var lite kreativ för fan!
Vafan, jag har juh direkt nå val.. Den blixtrar bara när man försöker sätta på den.. hehe ne en kompis tog bilden..
är det en tandläkarstol?
"Gasswand´ da koroban Waha!!!"
Nej tatuering stol.. Kan säkert användas som tandläkar stol också...
Vet inte.. Ingen aning.. Dunsade hårt som fan..
Ne men asså den e helt fucked.. Ska lägga ett täcke överden o vänta tills mamma hittar den själv..
fraudie roligaste snubben på whoa på länge... posar framför en trasig tv, och tar hem en katt som han döper till celsius... Big Up
asså seriöst? klipp dig å skaffa dig ett jobb förfan
Wisdom is wonder
Haha så jävla klockrent att posea framför tvn
vaniljj F26 - aah tänkte det.. Ska bara ta studenten först;D
haha den bilden styrde fan upp mitt humör! köp en begangnad tv?, eller har du rökt upp alla dina pengar din bohem!?
Hiphop är inte bara stora jeans och crack, det är horor också!
frudie e totalt klockren!
Rädda en ko, ät en vegetarian!
haha ja frudie är lätt skönast på whoa just nu!
Om jag tar på din kuk älskar du mig då?
Hahahaha, bästa snubben på whoa
hahaha
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL! KOLLA MIN PROFIL!
Haha killen är underbar.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
YESYESYES! ... YEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSS!!!! Frudie, FRUITY!
öh bytte du byxor emellan du fota frudie
hahahe hej
frudie P19 Är det en tandläkarstol du har i bakgrunden? soft
hahaha.. ...
http://www.soundcloud.com/mr-rnbck http://www.soundcloud.com/brormusik