I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

hur självsäker är du på stranden ?

Övrigt - Blandat

2006-06-19 19:55

hur självsäker är du på stranden ?

är du den som drar på stingbikini för att folk ska kolla, eller den som gömmer sig lite och hellst inte vistas bland mkt folk i bara bikini eller shorts?

jag kom att tänka på detta när jag var på stranden och såg väldigt överviktiga människor gå utan att bry sig om att folk glodde ... jag önskar jag kunde vara så.

jag älskar att bada, men gör aldrig det, just för att jag tycker det är så obehagligt att folk ska se på mig när jag bara har på mig bikini. och har man på sig shorts eller liknande drar man till sig så mkt uppmärksamhet så ännu mer folk kollar.
första gången på flera år, har jag legat och solat med bara bikini på stranden, känner mig jätte stolt över mig själv att jag faktistk vågar.

så, tänker du nångång på vad andra tänker? hur självsäker är du?

jag levde för kicken , precis som du

2006-06-19 19:57
jag hatar att gå till stranden. känner mig så sjukt osäker på att alla ska kolla på en endast när man har bikini på sig. det känns verkligen obekvämt. därför föredrar jag att sola i parker och sitta i skuggan :)

2006-06-19 19:57
jag e fett osäker p.g.a att ja e så smal, men ja orkar inte bry mej ja badar somfan ändå hehe :p
Rädda en ko, ät en vegetarian!
Producent

2006-06-19 19:58
varför bryr sig vad andra tycker?? ska man göra det så kommer man inte långt i livet.....om nån stirrar på mig så stirrar jag tebax....
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2006-06-19 19:58
jag har inga problem att visa mig i bikini, snarare tvärtom;)
gör du det mot ett scoobykex?

2006-06-19 19:59
Jag känner mer obehag för att det känns så naket, inte för att jag har komplex eller så. Man ser verkligen vilka som trivs och inte trivs på stranden.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-06-19 19:59
fumez

jag tycker det är sjukt jobbigt, för jag kännre själv att jag inte ser spec bra ut i bikini, jag känner mig ständigt iaktagen, och jag är nog en sån där tönt som påverkas mkt av vad andra tycker om mig.

2006-06-19 20:00
jag tycker det är jobbigt, jag försöker att inte bry mig men det sätter stopp.. men jag är van nu.. utomlands går det bra ,hahah

2006-06-19 20:01
Hannich:
Kollar man sig omkring på stranden så ser man hur normal man egentligen är. Det handlar om självförtroende, inte utseende.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2006-06-19 20:02
Hannich: äsch...glid ut på straden som om du ägde den iställe =)

därimot förr så tog jag aldrig av mig T-shirten för att jag va fet..nu när jag har tränat bort runt 40 kg ( + att jag har pumpat upp muskler ) så när jag går på stranden så känns det som om jag äger den iställe....=)

2006-06-19 20:03
EmCi_Emm F17
med kläderna på så stiger självförtroendet en aning
men utan kläderna på så känner jag mig allt mer osäker.
men för mig är det mitt utseende som gör mitt självförtrende,. hah där sjunker den

2006-06-19 20:03
mitt största problem brukar vara att jag tror det ska vara fett kallt i vattnet..
upptäckte i helgen till min förvåning att så var inte fallet..

2006-06-19 20:04
Fumez

40 KG , känn dig som KUNG ! du ska va stolt över dig själv ;) då ska man skita i vad andra tycker .

2006-06-19 20:04
ja men det är väl oftast det, jag är iaf rädd för att vad folk ska tyckaoch säga om hur jag ser ut när jag har bikini på mig. så därför låter jag bli att bada om somrarna. att gå till stranden överhuvudtaget-.

2006-06-19 20:07
Hannich:
frågan är om du verkligen skulle vara nöjd med din kropp om den ansågs vara "normal" i omgivningen. jag tror inte jag hade känt mig bekväm i bikini, hur jag än såg ut.

jag använder stringbikini och är stolt.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
Producent

Hannich : det e just det jag gör....speciellt denna sommaren eftersom jag har kommit i så bra form =)

tycker ni ska glida till staden endå...så illa kan det ju inte vara?? varför använder ni inte shorts o bikini top iställe för såna bikini trosor?? det ser ju helt ok ut om tjejer har sånt....

besserwisser1 F16
precis så känner jag med, men det är så synd att man missar så mkt bara för man är så osäker.

JAG HAR GJORT FRAMSTEG - förrförra sommaren gick jag inte med linne eller t-shirts , gick bara med koftor över (trotts att jag bara vägde 48:/ ), förra sommaren började jag gå med linne, (fast jag gått upp)
iår har jag solat i bikini (hr gått upp ännu mer)

fett konstigt egentligen, jag har ju undvikit det för jag kännt mig tjock
Lyricist

2006-06-19 20:23
låter som fumez har styrt upp sin kropp lite;) jag orkar inte träna, men min mage är tjock och söt så det är lugnt i guess.
Lyricist

2006-06-19 20:24
och nej jag är självsäker på stranden:) kom på att det var frågan från början...

2006-06-19 20:36
hur blir man självsäker egentligen :/

2006-06-19 20:38
Jag sätter aldrig en fot på stranden, så jag behöver inte oroa mig över allt sånt där.

2006-06-19 20:39
jag är skitsnygg och har värsta kroppen så klart jag trivs på stranden.
är även singel och trevlig, gillar promenader och att dricka öl i skärgården.

2006-06-19 20:39
Dieallot P19
varför inte det :O

2006-06-19 20:43
Jag går alltid med string på stranden, och jag skiter i om folk klagar för att jag är kille, dom kan dra helvete!
"Maybe i could get mjältbrand"
"jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"

2006-06-19 20:44
tycker inte om o ta av mig tröjan alls, är inte överförtjust i ölmagen ;)
Tell them it's okay even though it's fucked.

2006-06-19 20:44
förr tyckte jag det var jobbigt bara för att jag hade komplex för mina bröst, och trodde att alla skulle tycka att de var jäkligt små när jag hade bikini... haha kommer ihåg att jag brukade jämföra mig med småtjejer på typ 13-14 (mina småkusiners kompisar) som hade större än mig och blev lite nere

men äh, nu är det inga problem... jag trivs med dem idag, vi är homies haha :P
enda gången jag känner mig lite osäker på stranden är när jag känner blickar på mig, känner mig inte bekväm med att vara iaktagen av män/killar, då känner man sig lite naken

2006-06-19 20:51
Hannich:
För att jag är inte ett så stort fan av värme, bad och folkhav.

2006-06-19 20:54
Jo, men e så fucking smal, har inte badat i år, inte blivit av eller haft tid... badar helst på kvällen ändå..

2006-06-19 20:55
Jag är den som går omkring i mina string för att flasha allt BRE.
Skit i vafan, du är där för att ha kul.

2006-06-19 20:55
Trivs utmärkt på stranden :)
Dock måste jag säga att jag förstår att tjejer känner sig iaktagna... för ja, det är de ^^
Look with your own eyes - See with your own mind

2006-06-19 22:44
Dock måste jag säga att jag förstår att tjejer känner sig iaktagna... för ja, det är de ^^

Det är ju det man går till standen för.
This is not a celebration of slipping through some crack.
This is sloth and devastation and we're the resulting trash.

2006-06-19 22:49
jag gillar dom tjejorna som säger typ, klart det kan vara lite jobbigt att ha på sig bikini. å är skit snygga! va fan! :D
Mac is back

2006-06-19 22:50
Hmm det är olika tycker mer det är obehagligt att så många glor på en. Inte just på kroppen.... .. nu bryr jag mig inte så jätte mycket.. vet att jag inte är perfekt så man tänker väl ..

"tycker du inte om det du ser behöver du inte titta"
Hjulet snurrar men hamstern är död

2006-06-19 22:55
hur kan du då ha sex?
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech

2006-06-19 22:58
Isotopera

ser ganska självsäker t :)
AIK

2006-06-19 22:58
vad ska man säga. nästan 30 grader och sol i en vecka och jag hade alltid långbyxor och linne som minst på mig. förutom när jag badade då. men då var det badshorts och så direkt på med linne när jag kom upp igen. så nej. jag är inget stort fan av strandlivet.
Rehab is for quiters.

2006-06-19 22:59
ut*
AIK

2006-06-19 22:59
Jag är jävligt blyg, och har många komplex så att springa runt i bikini gör jag helst inte. Men det går väl, helst om jag är på en strand där jag inte känner någon.

2006-06-19 23:00
haha jag håller me dig headz_up!
Rhetoric

2006-06-19 23:01
Äsch, det är sexigt att gå upp blöt ur vattnet med en snygg beikini och håret lite ruffisgt :) det hoppas jag iaf att min pojkvän tycker om mig.
orka bry sig om vad alla andra tycker. om det nu ligger asöverviktiga tjejer och visar sig, så kommer folk ändå prata och skratta mer åt dem än åt dig.

Jag går gärna bara i bikini, problemet är då dessa tjejer som ger snälla-ta-på-dig-en-tröja-blicken och glor snett på brösten. Men fan nu när jag åker till Bulgarien blir det stringbikini för hela slanten.
My heart lives in my vagina.

har lite ångest första 5 minutrarna innan kläderna är av typ . men sen är de lungt :)
mjao!

2006-06-19 23:03
Ja då sa ju att det beror helt på?
Den bilden ser man ju inte så himla mycket på heller right?:)
+ att den är tagen i poolen hemma så :P

ibland kan man känna sig väldigt obekväm ibland inte ...
Hjulet snurrar men hamstern är död

t1ef, såna brudar är bara att kollar självsäkert på.. de är egentliten bara avundsjuka och de får gärna titta på mina bröst det gör inte mig nåt.
de bara önskar att de själva kunde känna sig lika säkra.

När jag var mindre så brydde jag mig, tyckte det var sjukt jobbigt om någon tittade på mig men det berodde på att jag skämdes för min kropp och hade alltid tankinis ("tank"top ist för behå).
Sen när jag blev äldre och mer självsäker på min kropp sket jag i vilket o det gör jag fortfarande,dock gillar jag inte att få uppmärksamhet på stranden,tycker inte om det.

2006-06-19 23:08
aniii
fyfan mitt strandsjälvförtoende är botten märkte jag nu. Jävla tjejer alltså, jag ska börja gå till nudiststränder.
My heart lives in my vagina.

2006-06-19 23:08
Isoptera: varför vill du förstora brösten :o tyckte dom såg hyfast normalstora ut faktiskt.

2006-06-19 23:09
Jag badade skit mycket som liten, sen när mina bröst blev för stora för att ha bikini eller baddräkt så la jag ner skiten. Badade med t-shirt över, även på gympan. Läraren fick helt enkelt gå med på det annars ställde jag till med kalabalik. Men nu är jag inte alls osäker. Ligger ändå bara och klagar på att det är varmt och att jag som neger borde tåla värmen plus några grader till och snackar om att jag har blivit försvenskad för att sedan klaga på att alla bara skräpar ner hela jävla tiden och förstör naturen tills nån ber mig hålla käften...

2006-06-19 23:09
Isoptera
jo? dina bröst?
Rhetoric

2006-06-19 23:10
th1ef, jävla brudar som förstör. åk till tyskland och bada näck, dom tycker om sånt.