mjaaa de funkar väl! ja avskyr min rumpa så ja har badkjol =) den är ja lycklig över! man säger att man ska börja träna men de gör man ju aldrig...
kul att de körs
haha aniii är du på eller? så att jag inte blir ensam med massa nakna gubbar.
My heart lives in my vagina.
th1ef: anledningen till att dom stirrar är för att dom förmodligen avundas dig, eller så tycker dom att du är äckligt ful och om jag minns rätt så är du jäkligt söt. Så jag tror på alternativ 1. Stirra tillbaka, le och tänk på ngt annat.
nä d e sant, eller jo det kan man kom ja på. man ser ju alltid hunks på stranden dock e jag alltid äckligt ful på stranden
Azziz Tack så mycket, ska försöka det innan jag åker till en tysk nudiststrand tror jag
My heart lives in my vagina.
th1ef, är du medveten om att det är typ håriga gubbar med mini kukar och herpes som ligger på såna stränder och väntar på såna som oss?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Gör så, tyskland är ju inte känt för sina hunks, vem ska du ragga på ? :P
shiet jag drar på mina röda baywatch speedoos å flexar min bringa. tyvär e vattnet för kallt här så icke sa nicke
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
Det verkar som att brudarna som har problem med det där är dom snyggaste=P Och som kille kan jag säga att det är dom snygga brudarna man glor på, och dom riktiga valrossarna, så om ni känner er uttittade är det av rätt anledning (gäller tjejer <100 kg). Själv badar jag typ aldrig, men har inga problem att dra av mig tröjan när det är varmt. Har inga direkta komplex, och jag vet att när nån brud vänder sig är det inte för att jag ser ut som Kicki Danielssons oäkta son.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag har väl inte direkt brytt mig, har solat med bikini på. har dock kommit underfund med att jag bör sola min röv och därmed ska jag inhandla ett par thoooongs till sommaren.
"är du den som drar på stingbikini för att folk ska kolla" sen kan jag väl inte påstå att det är anledningen heller..
e la sexigt med sol räderna runt rumpan :D
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
azziz: ja det tackar jag speglingen i vattnet för och vinkeln skulle jah tro :) Rehtoric: det var inte jag som postade bilden..
Hjulet snurrar men hamstern är död
phatie F0 Och tro inte att jag har glömt din inbjudan till poolchill @ your place! ^^
Look with your own eyes - See with your own mind
jag tycker heller inte om nar det ar fula tjejer pa stranden, hall er borta!
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
leka och "straffa" genom att göra armhävningar i en ring vilka "ungtuppar?" gor detta och hur gay ar dom pa en skala?
först tyckte jag det var jobbigt för jag är så smal..men nu trivs jag riktigt bra på stranden :) hehe, skit i va folket tycker :)
...
jag har aldrig sett det och tanker aldrig se det. det later som ett gang blojjraggare vid lokala volvo traffen som ska impa pa narmsta 13:aring
VardagsOndska 1. ta med dig en filt att ligga pa. 2. ligg inte naken i sanden.
BeatifulButDeadly P17 nem mannen, dom ar gay och antagligen hockeybogar
bröst...
varfor skriver du om dom? avundsjuk eller ar de en av dom?
stack till stranden häromdagen, är aningen överviktig själv så jag stod och spelade fotboll iförd shorts och tshirt.. kändes pinsamt som fan när folk glodde då.. blev varmt som fan efter ett tag och så till slut tänkte jag va fan nu skiter jag i det här.. folk får fan tycka vad de vill liksom.. de som känner mig tar mig fortfarande för den jag är..
hade grymt kul på stranden den dagen :D var ute och badade och hoppade från en pir osv :)
hulkenjump!
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
sa du ar avundsjuk?
ska du kopa en volvo 240?
Pinsamma jävlar.
heh, orka bry sig på stranden. jag vet att jag är het som fan.
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 - whoa = ZOG.
men jag förstår inte varför folk ska bry sig så jävla mycket!? vafan, ni är på stranden som alla andra. om jag badar och hoppar och stojar eller spelar beachvolley eller fotboll så hinner jag knappast tänka: 1. hur ser jag ut? är mitt hår okej? sitter bikinin som en smäck? 2. men gud, hur ser han ut? så jävla illasittande shorts! lite överviktig e han allt, haha. näää. orka bry sig om vad andra tycker. vi snackar ju ändå om människor på en strand som ni antagligen aldrig kommer se mer i hela erat liv.
Producent
2006-06-20 09:24
Jag är sjukt snygg så varför bry sig? :P Nej jag skojja bara.. Folk får väl kolla hur mycket dom vill, deras problem om dom åker på smäll ifall dom stirrar för mycket. :P
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
PenDragon: you filthy bastard! du vill bara åt min ROEV!
jag har inte badat på flera år. =)
www.nativeswedes.se
lär ju inte bada än på några år heller... om jag inte hittar en liten strand utan folk eller köper en strandtomt och spärrar av helt för andra. Det är fan lite knepigt att ha komplex.
www.nativeswedes.se
men lixom, så länge det inte är gubbar som tittar på en, är det lite som komplimanger.
jag tycker att det är så ohyggligt fult med stringbikini att jag bara av den anledningen aldrig någonsin skulle sätta på mig en, men vanlig bikini har jag inga problem att ligga i på stranden. tittar man sig omkring och tänker så märker man att alla har små skavanker här och var, precis som man själv.
Niobe...måste bara säga att du beskrev mig exakt...när jag va liten var jag som en fisk, i vattnet hela tiden, sen en stund uppe på stranden jag byggde monster och hus (INTE SLOTT) men nu..mina bröst är för stora för att jag ska hitta en bikini som sitter bra och hittar jag en är det en riktig tant-behå, seriöst...ovanpå det så bränner jag mig lätt och måste gå med t-shirt mitt på dagen etc.. känner igen mig som fan hos många..jag känner mig ganska osäker på stranden, jag är väl normalbyggd fast med lite för stora bröst, men jag hatar att jag är så blek o alla andra så friskt bruna =(
Så länge min chef låtsas att jag har mycket i lön så kommer jag låtsas att jag har mycket arbete...
perveterad_Bäver P22 Vafan du e ju skit söt, ut å flasha den där öl kaggen!
ElÄneT$ F20 Daterat Igår 19:58 jag har inga problem att visa mig i bikini, snarare tvärtom;) haha så du har problem alltså?
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
Empire: Njae.. badkar duger för min del. =) Lagom varmt och ensamt. hehe
www.nativeswedes.se
många som skriver "varför bry sig" men det är ju exakt DET Jag menar med självsäkerhet, om man har förmågan att skita i . men näe, inte jag inte. jag känner mig osäker för jag inte ser bra ut, då känner jag mig iaktagen av alla, och jag vill ju så gärna se bra ut :) så ligger man bredvid en blond lång snygg tjej med snygga bröst och fina ben, jag får på mig isf dom här "ful"blickarna, medans hon får alla dom blickarna jag skulle tänka mig vilja ha. haha nä nu blev det lite mkt här.
jag levde för kicken , precis som du
hannich : ta en titt i spegeln. är du blind. du är skitsöt och visst, du kanske inte märker att folk glor på dig för att du ser det du vill se, se dig omkring o där säkert en snubbe eller tjej som spanar in dig. inget lesbiskt menat, men jag hade fan spanat in dig ;)
azziz, väldigt snällt sagt :) tack
jag levde för kicken , precis som du
Ja bryr mig inte så mkt. Men de är bara hemma ja typ solar topples :P.
På ett sätt tycker jag om att gå med bikini sådära. :) Men det får mig också att längta tills jag har nått det målet jag vill med mitt utseende.
Håll käfften när du pratar med mig!
Lyricist
2006-06-20 18:50
måste bara säga att om man bryr sig om vad andra tycker får man det lätt jobbigt rätt fort. Själv blygar jag inte att gå ner på stranden o öla och bada lite sen får dom andra stirra sig blinda på mig om dom vill, jag bryr mig inte ett dugg om vad andra tycker, inte heller försöker jag sätta mig in i hur de tänker eller undra vad de tänker. sen om man ser bra ut i bikini får man räkna med lite blickar på sig men dom ska man väl inte va rädd för....(dock är att gå i bikini inte riktigt min grej =D ) peace n lööv
"Better to write for yourself and have no public, than to write for the public and have no self"
Producent
2006-06-20 18:51
är ingen strandglidare.. det får vänta lite!
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
kan man ha för stora bröst verkligen?? låter skumt... som att ha.. för stor villa.. eller för stor plånbok... i dont know...
fly-fly tänk dej då och vara fjorton och aldrig hitta en bikini som sitter fint utan kolla efter jävla tantbikinisar.. ärligt talat va fan tror affärer, att ingen har större bröst än 75 C?
what u know´bout me
MächOne - Dum fråga ger dumt svar : nej självklart går det inte.
12.
det e klart det går.. ärligt talat ni kan inte säga att ett par typ fake fotbollsbröst ala natasha peyre kan vara fint?
what u know´bout me
fly-fly: men nu..mina bröst är för stora hahahahaha ÅH NEJ VA SYND DET ÄR OM DIG hahahahah!
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 - whoa = ZOG.