Sprit i Spanien
Nån som har koll på vad det är för åldersgräns på sprit här nere? Inte krogen utan vanlig bodega/affär. Cigg fick man onekligen köpa, har inte testat på sprit än så tänkte kolla ifall nån visste..
Armarna är för rookies. Riktiga män skär sig i ansiktet. / Th1ef
är det åldersgräns ens? inte något jag har märkt av ivf, jag var 19 när jag var där, behövde aldrig visa leg eller dylikt.
((MAAD))
Det är 18 i spanien, men sålänge du inte ser ut att vara 11 så kan du köpa överallt :)
alltså när ska folk fatta, att i princip de flesta länder förutom sverige så får man köpa cigg hur som helst.
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 - whoa = ZOG.
18 ar ar det, men de kollar aldrig leg
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
De bryr sig inte för fem fucking öre. Som ettsär sa så länge du inte ser ut som 11 år gammal, så är det chill. Fast även om du ser ut att vara 11 år, så säg bara att det var dina föräldrar som skickade dig till butiken för att köpa åt dem.
At the gates of Eternity...
Som sagt,se inte ut att vara 11 å det är nada problem
Meep meep
Hos pepes bodega är det ingen åldersgräns
haha låter som bra skit. får knalla iväg o handla lite då, måste ha me nått skoj hem. nån som har nått bra att rekommendera?
Arfide Dra till typ mercadona där hittar du den billigaste spriten. Allt är ju betydligt mycket billigare en hemma men du kan ju pröva Anis om du gillar starksprit som rinner ner snabbt. Som någon skrev tidigare, åldersgränsen är 18 men de kollar aldrig leg. Lycka till!
Soy esa clase de persona, me buscan todos los hermanos mayores de los niños de la zona
men hallå... fråga nån där nere för fan?
www.enrichopic.spreadshirt.se YOU wont be disapointed.
köp vart fan du vill, ingen bryr sig alltså.
http://www.tweenerpie.blogspot.com
kan inte en person till skriva att det är 18 men att ingen bryr sig där nere? bara en till
http://www.kalvinhiphop.com
Skivsamlare
2006-07-07 15:54
det är inte 18 i spanien ! på turister är det 16 . och dom som bor där alltså spanjorerna är det 18 för! inga problem att köpa nått där nere varken cigg sprit och annat smått och gott ! va där förra året 2 vekcor! fanns inget man nte kunde fixa .. va bara glida in och handla och billigt var det =)
Så får man inte göra!
bIff3n P19 va snackar du for skit, ja bor ju for fan i spanien, det ar 18 for alla bade pa tobak och sprit..men de kollar inte leg sa de flesta kan kopa anda
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det var sexton års gräns innan 01.....
jahaja men mercadona är inget jag gärna går tillbaka till. Fick höra någon saga på Spanska varpå jag blev jagad med en tröja som jag prompt skulle ta på mig... Bodegor är la billigare än mercadona och sånt? Blowhoe F21 vart äre billigast?
Uh,"Cayetano"?:x
Meep meep
hehe pepes bodega.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
Skivsamlare
2006-07-08 14:10
Blowhoe jag snackar inte snikke snack brorshan
Så får man inte göra!
Dom har väl börjat vara nogare med att kolla leg där nu?
Om vi bara slutade upp med att försöka bli lyckliga, skulle vi få en väldigt massa tid över till annat!
Min bror blev bjuden på cigg av 45+ när vi var i spaninen (han var 6år då) och han förstod inte alls min mammas chockade min.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
Arfide P0 de sma spritaffarerna som finns overallt, pa en del tobaksaffarer finns det billigsprit att kopa bIff3n P19 jo de gor du, ja vet, ja bor har. och kalla mig inte brorsan
ah är hemma nu så needar inte mkt mer tips:P va på Upper och handlade o de funkade prima..
men om man ska köpa med sig sprit hem så måste man väl vara minst 20?
I am not a one-trick pony. I rock these feet like no one else can!
jinjine F19 Som om att dom kollar sånt noga?
jag ar i barcelona just nu. det sitter 13aringar har i barerna, sa det ar absolut inga problem.
Arfide P0 ja.. på flygplatsen i sverige är dom väl rätt noga med det..
I am not a one-trick pony. I rock these feet like no one else can!
Ingen åldergräns, PONTE ZORRO CABRON
du kan köpa var du vill typ..
Finns ingen åldergräns era punghuvuden
Till alla komunister: Sluta försök bestäm över min rikedom, ty jag försöker inte bestäma över er fattigdom! - TurboHasse
jinjine: Hörde precis en tullare på TV4-nyheterna som hävdade att de överhuvudtaget kollar knappt en procent av resenärerna. Så chilla när man går igenom så ska det väl vara lugnt.
Jeux d'Hiver! untzuntzuntz "Kan graffarna SNALLA halla sig till limm och sina egna forum." -QanA
Jag åkte dit när jag kom från italien, lite alkohol och diverse vassa föremål.. inte ballt.
? _ ¦ _ ¦ ? tjobre jag är abo! ABO!