Moderator
2006-09-20 22:33
Sexiga kläder på killar
Vad tycker du det är? och varför? hur ska dom sitta då? alla får svara, tjejer som killar. SEXYLAINEN!
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
tycker min pojke är riktigt het i sina arbetskläder :D ( jobbar som eltekniker)
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
Jag tycker det är viktigt med snygga underkläder.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2006-09-20 22:36
Vad jag än har på mig.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
blåkläder är pinsamt hett faktiskt. baggy brallor är riktigt sexigt. men inga glänsande 2pacbrallor, utan ett par snygga stora ljusblåa jeans kanske. eller ett par lite lösa vanliga jeans. tight går bort direkt. samma sak med överkroppen, tight går bort. och boxer under. tighta sådana.
U-G-L-Y u aint got no alibi, u ugly, u ugly. M-A-M-A how u think u got that way, yo mama, yo mama
La F23 åhh, va fint! man blir ju helt till sig i trasorna
lumpenuniformer och väktarkläder är också i den där klyshiga heta kategorin f.ö.
U-G-L-Y u aint got no alibi, u ugly, u ugly. M-A-M-A how u think u got that way, yo mama, yo mama
blowhoe hahah
La F23 men de är så himla fint, ja sitter här och småler för mig själv, nukommer ja sova gott i alla fall
blowhoe hehe visst är det.. voff is what i say.
La F23 oh ja! herrejesus va det är snyggt, när de passerar en kille med sånna kläder, man kan ju inte låta bli att titta (eller glo för min del)