Moderator
2006-09-20 22:33
Sexiga kläder på killar
Vad tycker du det är? och varför? hur ska dom sitta då? alla får svara, tjejer som killar. SEXYLAINEN!
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
tycker min pojke är riktigt het i sina arbetskläder :D ( jobbar som eltekniker)
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
Jag tycker det är viktigt med snygga underkläder.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2006-09-20 22:36
Vad jag än har på mig.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
blåkläder är pinsamt hett faktiskt. baggy brallor är riktigt sexigt. men inga glänsande 2pacbrallor, utan ett par snygga stora ljusblåa jeans kanske. eller ett par lite lösa vanliga jeans. tight går bort direkt. samma sak med överkroppen, tight går bort. och boxer under. tighta sådana.
U-G-L-Y u aint got no alibi, u ugly, u ugly. M-A-M-A how u think u got that way, yo mama, yo mama
La F23 åhh, va fint! man blir ju helt till sig i trasorna
lumpenuniformer och väktarkläder är också i den där klyshiga heta kategorin f.ö.
U-G-L-Y u aint got no alibi, u ugly, u ugly. M-A-M-A how u think u got that way, yo mama, yo mama
blowhoe hahah
La F23 men de är så himla fint, ja sitter här och småler för mig själv, nukommer ja sova gott i alla fall
blowhoe hehe visst är det.. voff is what i say.
La F23 oh ja! herrejesus va det är snyggt, när de passerar en kille med sånna kläder, man kan ju inte låta bli att titta (eller glo för min del)
slitna hiphop jeans, vit stor t-tröja och en lite stickat tröja nu när d e höst och allt... och riktigt nicea skor... typ adidas kareem skor... svårt att beskriva... men ack så vackert..... "söderkisar" oh hon sa det jag tänkte.. mmm. blowhoe hehe eller på tbanan då man vill försöka titta men inte vara för obvious
Tawar said it! vet inte riktigt vad du menar med stickad tröja..men aah skorna e viktiga:)
La F23 Amore jag tror jag vet exakt vilka du menar, Gulan hade ett jeans märke förut som gjorde STORA LJUSBLÅ JEANS, och gissa vem som har ett par i garderoben =D
ayah haha vem kallaru amore. men hehey, du ligger nog på plus bland damerna.
La F23 men ja kan inte rå för de, ja "glor" väldigt odiskret, man vill ju bara håll aom dem och kanske bara röra lite fan va äcklig ja börjar bli
tawar hahah oh sluta.. gärna snaggad. eller kanske dreads. hmm.. eller så får han ha vilket hår han vill under sin mössa
La F23 "hehe eller på tbanan då man vill försöka titta men inte vara för obvious" Ett knep på tuben om man vill spana in nån men va diskret är att låtsas titta in i rutan men egentligen tittar du på personens spegelbild i rutan =D
blowhoe hahaha, krypa in under jackan och stanna där.
La F23 Amore = damn = abo = jävlar förstärkande ord fast skönare än allt annat.
ayah jodå, been there. men man är inte så osynlig som man tror ;)
typ som abore alltså :P
La F23 ja, och bara omfamna de i en varm kram och stana där, man kan fortsätta åka till hässelby eller vart de nu ska, bara stå kvar där och låta allt försvinna för en stund!
ayah haha Ett knep på tuben om man vill spana in nån men va diskret är att låtsas titta in i rutan men egentligen tittar du på personens spegelbild i rutan =Dden har man ju kört :)
Baggy jeans som ser sköna ut med ett fint boxarlinne (urringat, men inte för urringat) is the shiet! Väldigt stora jeans kan se snyggt ut på somliga, men jag föredrar ändå en mer lagom street-stil.. med nån egen fix grej, som gör stilen mer personlig.
La F23 De e ju fett kul och kolla på folk som spanar in andra =) Ni får nog allt ta och lugna ner er nu innan whoa krashar, jag ser er alla tre framför mig vid varsin data skärm dagdrömandes om snagg slitna jeans mm och det ser ut som om det kommer ur en täcknad serie =S
blowhoe kan man frammana drömmar? isf vill jag drömma det inatt. fast krypa in under den stickade tröjan ist :D
ayah haha ja, det är ju det. folk tror att de är så osynliga där de sitter och kollar in i fönsterrutan. tills de möter nåns blick i glaset! :D mmm slitna jeeannsss...
La F23 ahmen visst, manfår ju inte glömma den stickade tröjan, men guu va mysigt. äh, de va de värsta ja hört, ja döör!!! . fy fan, ja måste skaffa mig en karl snart
La hehe tänkte precis säga det ..fett pinsamt sen när personen får syn på en i rutan när man sitter där o råspanar med öppen mun:D
min värsta bekännelse of them all: jag tänder på manliga poliser runt 30. (jag vet, det är jättepinsamt och typ superhemligt, men jag kan inte stå emooooot!)
baeng
blowhoe haha, du får nog lugna dig lite nu innan du svimmar. vad händer sen när kylan kommer och de sätter på sig sina fina mysiga jackor? :D nattalie hahah men det är det som är kul. när ögonen möts i rutan. och så mimar man nånting läskigt åt den personen kanske.
made_in_japan åå, du skulle sett poliserna i spanien, även om de inte är snyggt med för tajta byxor så går de inte att motstå dessa poliser, så manliga och så lite för snävt där fram.. herregud, så läckert!!
damn jag klär mig precis så som ni har beskrivit, alltså måste jag va galet sexig?:D:D men utan glasögon dock..
La F23 då kryper man bara in där och fortsätter myser där man slutade.. nää, nu måste ja sluta, nu måste ja gå och lägga mig
made in japan haha thats just scaryy ;D La haha så saant :P.. eller en fånig "tigerhand" i luften medans man mimar *wraaarw* hahaa
blowhoe jag ser framemot vintern på det sättet faktiskt. de mysiga fina kläder alla pojkar får på sig.. hehe ja, sov gott!
fan va snygga kläder ja skulle ha om ja va rik....men så är ju inte fallet...
Blowhoe - alltså jag är inte så inne på det där med tight, jag gillar svenskarnas uniform skitbra. tyskarnas och danskarna är skitfula och britternas ska vi inte snacka om! jag älskar svenskarnas "overall" typ.. åhh marinblått... på tal om marin, marinsoldater!!!!!!! åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, ta mig! _Nattalie - haha just a bit :p min kompis är jätterädd för poliser och lackar på att jag tänder på dem. jag är också rädd egentligen, men det är något speciellt med en polis. jag kanske söker en dominant man? hoho
baeng
La F23 jo jo, de gör man ju, så fina så fina..svenska killar har en snygg klädstil och är snygga också...va ja är stolt över folket.. nepp, läggdags innan ja spårar ur helt och hållet
made_in_japan men de har inte tajt så, de bara framhäver lixom.. marinsoldater, jisses...
ayah - skitsnygg stickad tröja... men det ska ju sitta på rätt man också. hållningen är A & O, det spelar ingen roll om du kommer klädd i årets kreation om du går som en monki. utstrålning och kroppspråk=the shiznit.
baeng
ayah P17 nämen gud så fint, fixade du de där bara för oss?
made_in_japan Jag tror att de e farmor som stickat den, kom på att jag hade den nu ska lätt ta vara på den om det nu är så "hett" för jag har aldrigt tyckt att den e ful bara det att när jag fick den för en evighet sen så var det lite lappland stämning över den men inte nu =D
blowhoe yes, de har du rätt i ayah haha. ambitiöst
Blowhoe F21 Jag va bara tvungen å kolla om det stämde =D, fan vad glad jag blir att folk delar min smak för kläder =D
ayah hehe gulligt att du lagt upp allt sådär fint på sängen oxå:).. + i kanten. made in japan haha så ere nog, rädslekänslan gör dej nog upphetsad:P Du vill ha en man som kan rädda dig om det kommer en skurk.
ayah P17 näää, va gulligt!! såhär sprang och fixade och fotade..nahhhh! :)