I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sexiga kläder på killar

Övrigt - Blandat

2006-09-21 16:38
jaha, se man på
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-09-21 16:38
alkor. ja men jag a ju skämtsamt mameluck skor eftersom de är lite båtinspirerade..
Femme fatale

2006-09-21 16:44
*kliar sig i huvvet*.....jaha.....?!

Nu åter lite till tråden. ni tjejer som tycker killar ska klä sig sig och så, typ baggy med en ganska lös tröjja etc. Hur klär ni er? klär er lika dant?Så klart med en kvinlig touch på det hela. Om inte hur förklarar ni er? Varför gillar ni en stil på killar som ni själva inte tycker om/använder?

jag tycker om jag bara ska kolla på en tjej att hon nog mest är attraktiv om hon klär sig i samma banor som mig.
Fast sen är det ju inte allt det viktigt här i livet heller...
Forumssignatur...<br>

2006-09-21 17:08
fan vad stavfel.
Forumssignatur...<br>

2006-09-21 17:31
Hittade inte den bättre kameran.. så bilderna är lite dåliga..
men men

Min stil
Helt Okej Entertainment
HeltOkejENT.Blogg.se

2006-09-21 17:34
man blir ju så glad av att se att ni anstränger er och fixar iordning kläderna..sååå göölliggt!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-09-21 17:39
alkor, eftersom jag som person kanske tycker jag passar bättre i annat än baggy. e händer att jag har loosefitbyxor men de är något jag hellre ser på min kille än på mig själv, precis som han inte vill ha små spetsunderkläer..om du fröstår vad jag menar. tar bar som exempel här. man kan digga en stil utan att känna att det är ens egen elelr passar än själv. alla kilar pssar ju inte heller i alla stilar, lite efter humör är det men enligt min smak är finast stil på killar den avslappnade..behöver inte vara min msak på tjejr då en manskropp och en kvinnokropp har olika förutsättingar oftast och kan bära ypp olika saker på olika sätt. även omde finns många fall där man kan klä sig likadant
Femme fatale

2006-09-21 17:39

min stavning...riktigt illa
Femme fatale

2006-09-21 17:51
Jag gillar preppy/slackertrash stilen. För avslappnat och slacker kan se lite nasty ut och vissa kan bära upp det sjukt bra därför tycker jag att det blir en nice balans mellan preppy och (söder)slackertrash.

Exempelvis: Randig v-ringad kortärmad tröja och svart eller grå cardigan tillsammans med ett par svarta el mörkblå loosefitjeans och mörka converse skor med en maroon-färgad halsduk. Släng på en arméjacka eller kort trenchcoat med knappar på axlarna i färgerna marinblått eller jadegrön och jag kommer stalka dig passionerat.

2006-09-21 18:12
Skor: Vi sneakers.
Byxor. Baggy ljusblåa Jeans, eller gråa mjukisbyxor.

Och sen en hoodtröja på det.

Mummelimumsensa.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin

2006-09-21 18:22
fyfaaan vad vilsen och ful man lar kanna sig den dagen man atercvander hem till sverige.. hahaha.. shit vilken annorlunda smak tjejor har har

2006-09-21 18:53
Amar. jo jag förstår vad du menar helt klart. Jag vet ju inte vad andra killar tycker men jag tycker om tjejer som har samma eller iaf en klädstil som finns en dragning åt min. Kanske för att det säger mig att den personen gillar förmodligen ganska många saker som jag gör. jag vet inte riktigt.
Forumssignatur...<br>

2006-09-21 18:56

2006-09-21 19:00

vi gör om

2006-09-21 19:01

2006-09-21 19:08
nää fy fan va gay.
yeah so i did what any grown up man would do , i went out like a BETCH!!

2006-09-21 19:14
Niobe. exakt..
Femme fatale

2006-09-21 19:15
Amar jag kan alltid ränka med dig vacker.

2006-09-21 19:15
snaggad eller samuralhästsvans annars får de vara..haha

alkor. ja jag håller med,men visas dras till exakta motsats och andra helt sin stil eller bara lite..beror¨på,

Supernerd- nu blev jag jättenyfiken, vad är klassat som snygg klädsel iHonduras? kommer fråga ut dig totalt när du är i Sverige igen
Femme fatale

2006-09-21 19:41
ja gillar iofs baggy jeans å en stor vit t-shirt å en schysst hood som så många andra ovanför har sagt. de e jävligt hett!
Men lite mer rockig stil är så jävla sexigt! tajta svarta jeans å hatt! lite som pete doherty..
http://www.mbl.is/myndasyrpur/big/3298.jpg

men de beror ju på vad man har för kroppsbyggnad
vad som passar till vad..

Nuuudel my Duuuudle!

2006-09-21 19:44
redlight. aa håller med, när de gäller rockig stil å är petes snygg. smala hängslen och slipsar, smala jeans etc..minimalistiskt.
Femme fatale

2006-09-21 19:58
ooja.. smala jeans,hatt,hängslen, slips å varför inte en öppen skjorta. ooh..
men då måste man har rätt kroppsbyggnad. helst lång å smal.
inte så jävla nice med en köttbulle i tajta jeans.. då ser det mer ut som korvstoppning i brallorna
Nuuudel my Duuuudle!

2006-09-21 20:00
Killar ska ha tajta boxer oså ska man ha mörka jeans oså typ piké <333 man ska visa lite av kallingar också. oså vita street skor. <3 iiiwh, bland det hetaste som finns, fifan (: btw, håret är extremt viktigt. ^^ a dude gotta have some style, yo! (:
-

2006-09-21 20:42
amar

svar fraga. samhallet ar sa uppdelat. dar jag lever ar folk fattiga och ratt odmjuka. de klar sig i det som gar att kopa. men det ser val ut som tidigt 90 tal. barn springer oftast runt med badshorts.
men folk bryr sig liksom inte sa mkkt om kladstil i vardagslivet, dar passar jag in bra i bilden, jag gar runt i alltmojligt. det som passar mig bra. har ingen "stil" som ar saaa sverige. det ar bara nar jag gar ut och ser den andra sidan av samhallet, som jag marker hur oaccepterad jag blir. for den andra sidan av samhallet ar extremt snobbig, amerikaniserad och har koll pa modet precis som svennar. ratt skor, ratt skjorta, ratt stil, variation. allt.

2006-09-21 20:44
men en typisk latinamerikansk tjej klar sig valdigt tajt.

och killen forsoker kla sig valdigt vardat.

2006-09-21 20:48
den här killen har stil, det är väl sånna ni letar efter

klick
Opinions are like rap careers, everybody's got one.

2006-09-21 21:13
baggy hit, halvbaggy dit..

- byxorna ska sitta varken löst eller indiepoptajt. De ska vara cleana, enfärgade, helst mörka. 

- Piké eller tee med intressant bild/text.

- Vita fräscha gympaskor (inga traktorer) eller färglada/udda gympaskor som säljs i begränsat antal ex.

Absolut inga kepsar om man är över 21 år. Detsamma gäller baggy, speciellt om killen har klätt sig likadant i typ 10 (?) år.

2006-09-21 21:19
Da_P_I_M_P P19

vilken pudding!! exakt så vill ja ha

2006-09-21 21:44
självförtroende ska ju gå hem hos er har jag förstått, så jag antog att han passade
Opinions are like rap careers, everybody's got one.

2006-09-21 23:07
jag är en sucker för casual-stilen. snygga mörkblå jeans sm sitter snyggt över asset, snygg tracksuit eller pullover plus snygga sneakers. grrja, och sen lite lagom hiphop-stil är också fresh. Lagom baggy med snygg t-shirt och fina skor. snaggade skallar är också bra grejer. raaoor.sen är ju benämnignen "snygg" upp till var och en.. hähä
fortsättning följer.

2006-09-21 23:10
bombomachides: nej hiphop är gay. stil är manligt.

2006-09-21 23:10
"- byxorna ska sitta varken löst eller indiepoptajt. De ska vara cleana, enfärgade, helst mörka." - håller med.

Och vad är det här med mjukisbrallor? Hur kan folk verkligen tycka att det är snyggt? Jag associerar mjukisbrallor med småkids som röker cigg utanför bibban.
Mjukisbrallor är dock reko när man är hemma, men annars; nej!
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?

2006-09-21 23:52
tawar. ja, jag är halvkurd ... =)

broed_ jepp mjukisar är inte snyggt alltid men det ser bra ut på killar..ljusgråa mjukisar...fast det finns en gräns mellan att som du säger se ut som trappuppgångsshunorna med keps eller killen som ser trygg och bekväm ut i det. på tjejer tycker jag inte mjukkisar är så värst snyggt alls.

tror den där killen för mjölkflaskereklamen gjorde att jag verkligen fick fetich på mjukisbrallkillar...en kille som honom..yeah
Femme fatale

2006-09-21 23:56
tawar. jag tror vi pratade om det här i kan kurder cykla? tråden..haha jag är halvpersisk halvkurd.. du var halvkurd halvarab har jag för mig... hah hur kom du in på detta? =)
Femme fatale

2006-09-22 00:00
Kakan: nej jag läste det aftonbladet

2006-09-22 00:02
oj sorry then..coolt att du gissa kurd det har ingen någonsin gissat förut...ALDRIG
Femme fatale

2006-09-22 00:11

tända på rosa skjortor? det var faktiskt en ovanlig böjelse...

tawar..haha dum jag är..
Femme fatale

2006-09-22 00:38
VA tycks om min stil då :D

K L I C K A   H Ä R  ! !
Helt Okej Entertainment
HeltOkejENT.Blogg.se

2006-09-22 02:37
Amar F19
Aha, men jag tycker aldrig att det är snyggt, däremot accepterar jag det i hemmet (användet det faktiskt själv ibland..)

2006-09-22 02:40
broed__ haha jag accepterar det ute också men isåfall med förståelsen att människan vil ha slappdag elelr slappstil, alltså inte ett par fubustora mjukisar med hårdsminkat ansikte, nejnej för då har hon redan ansträngt sig så hon kan lika gärna klä sig som om hon bryr sig.
är jag ful i stilen så kör jag fullt =) hemma är min klädsel pyjamas, alltså är jag sunkigast. jag går runt med en lång tshirt till knäna och ruffsigt hår och kurar upp mig i soffan, jätteflummig ser jag ut hemma men det är okej =)
Femme fatale

2006-09-22 02:43
Amar F19
Ja, men det är det jag menar. Jag förstår att folk använder det när de vill slappa/vara hemma eller liknande, men jag tycker ändå inte att det är snyggt; ändock bekvämare än jeans.
Jag sitter alltid i kalsonger hemma, så jag förstår om du inte klär upp dig ;>

2006-09-22 02:50
broed_ haha och jag sover näck..vart ska detta sluta..
lång tshisrt är bekvämare än gnöggliga missformade mjukisar. fast jag hatar att ha utekläder inomhus..obekvämt som fan
även om jag går hem till vänner så kräver jag ett ombyte.
Femme fatale

2006-09-22 02:52
Amar F19
haha, jag tänker inte gå in på vilka kläder jag har eller inte har på mig när jag sover. Det räcker nu. Jag håller med, det är alltid skönare med så litet kläder som möjligt när man är inomhus....men som sagt, tråden handlade om var som var snyggt inte vad man föredrar inomhus.

2006-09-22 02:56

fast jag säger fortfarande att rätt mjukisar ser helt okej ut och tom mysfaktor på solänge inte handväskor och fjoll är inblandat i sån stil. (inget ont om handväskor långt bort från mjukisar)
Femme fatale