Sprit+?
Hade tänkt blanda lite sprit med något, men vad? Jag har läst att man kan kasta i godis, så som polkagris och turkiskpeppar ner i flaskan och på så sätt få smak av just de godisarna. Då är min fråga, fungerar det? och hur lång tid tar det för godisarna att försvinna om man säger så? Puss alla på Whoa!
"Och då ska du sälja din gameboy för att du ska flytta hemifrån? Hur liten är lägenheten?"
ploppa ner och köra flaska i diskmaskinen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
som blowhoe sa... en godis som e jävlgt god e röda skitsura flaskor....asgott.... ta inge mjukt..som typ grodor å sånt...d e bättre me hårda sura godisar.. sen shotar du..skitbra
vi är överallt!
Okej, tack så mycket för svaren! Kan en sak som Zooklubbor funka?
"Och då ska du sälja din gameboy för att du ska flytta hemifrån?<br> Hur liten är lägenheten?"
JeLoYo F18 när ja å boysen va på skisemester för ett halvår sen blandade jag absolut vanilla me ett glas oboy.. inte de bästa jag smakat men fan de slank ner ändå! tacka vet jag 3 timmars afterski efter de får man i sig vadsomhelst!
Save me Jebus!
Sen glömde ja säga att lakrits shots e jävligt nice! Kör i en massa hårda lakrits godisar, vänta, skaka, vänta, skaka, smaka!
Save me Jebus!
kaffe å massa socker..måste ju få valuta för pengarna
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ka tänka mig att violgodis är en höjdare. Annars funkar ju zoo, turkisk peppar, vicks blå eller liknade beroende på smak och humör.
There´s no point of living if you can´t feel alive....
Tack för svaren, men det är alltså hårt godis som gäller?
"Och då ska du sälja din gameboy för att du ska flytta hemifrån?<br> Hur liten är lägenheten?"
Jaaa viol! vad gott!
behöver ni funkis så bjinga bilen!
va är det för flickdricka? godis o shit bara skicka i lite sockerdricka och lägga på läppen
fuck off
Alla är inte lika småtuffa som du är Junne;) Roligt att testa nya saker också!
Om du ska göra på turkisk peppar så bara krossa 1 och halv till 2 påsar (beroende på hur stark du vill ha den) till 70cl sprit. Skaka paketet några gånger fram till helgen och sen shotta med polarna till ni aldrig mer vi se en pepparshot! Så gick det iaf till här, he he! ;)
Jävla förbandade förband
Jag tycker det är gott att blanda Franks & Sprite med 1 citronklyfta i :) det tycker ja du ska prova, du kommer inte att ångra dig ^^
en flaska 70 blanda med 2 påsar turkist peppar = Svingo shot skaka då och då, tar ett par dar för att den ska bli fin, Smaka av med lite mer karrameller då och då ifall det behövs
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Twichted special haha - vodka, fanta (mango beat) Och redbull + lite is är riktigt najs. Vodka och pressad citron = Najs shot.
ramlösa brukar jag blanda med.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
Jag blandar vodka med coca-cola eller red bull. Eller midori och lingondricka. Och är det bara för att bli full så tuggar jag lite dextrosol just innan jag dricker.
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!
jaffa lime!
Tell them it's okay even though it's fucked.
Jaaa turkisk peppar! Eller blåa fiskar :D Annars om du inte vill shotta så ta en massa frysta hallon, med tex. tropisk juice och sprite. Men hallon måste det va, det e dom som gör hela groggen!
För han heter Glenn och hon heter Glenn...
Jag säger bara. Det bästa långsiktigt är turkisk peppar. Du krossar skiten och har i två påsar (stora) i en 70s vodka och låter den stå i typ en vecka. Snabblösning: Köp 10-20 hockeypulver (lakritssmaken) häll i vodkan. Skaka, blanda, drick eller shotta. Bli tokfull, Knulla nån ful brud och vakna upp med ångest.
Fast det gosdaste är förstås att göra glassdrinkar :) Kör lite glass, lite annanas på bruk, använd annanansen och spadet, kör i lite koksmjölk eller vad du behagar. Mixa skiten. Glassdrinkar is the shit, men jobbigt att hålla på och göra.
ska du göra med turkisk peppar så ta å krossa(fint) dem å kocka de med lite vatten i en kastrull sen häll ner de i spriten annars kommer de smaka urk..
" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "
brukade göra med wicks blå blev bara starkare då typ
Tick Tack är inte moroten Orange. >.<
jag blandade mig just en rom och oboy, smakade sådär. gjorde den på lättmjölk kanske därför brukar alltid göra oboy groggarna på mellanmjölk i vanliga fall. första gången jag blandar med rom dock, vodka är en favvo!
gelehallon e gottis :)
Om vi bara slutade upp med att försöka bli lyckliga, skulle vi få en väldigt massa tid över till annat!
jelloshots såklart!!! ASGOTT!!! : )
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Jag skulle köra med bilar. Algrens bilar. Namminamm.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
emelie
haha oj, blev visst lite fel, tryckte fel knapp. Såhär skulle det bli: emelie Asgott javisst, men förrädiskt. Se upp, plötsligt slår det och då ligger man å krälar på golvet utan att ha fattat vad som hänt. typ. En annan god drink som visserligen inte innehåller godis är Absolut vanilj eller peach blandat med Sprite, cranbarriejuice och krossad is. Mums, yrkeshemlighet från dagarna bakom lobbybaren på first hotels.
Låter som massa bra ideer! Har sett att man kan köpa turkiskpeppar på flaska, är det något att blanda i tro?
Jag blandar inte. Jag varvar med en folköl.
Wordlife no doubt baby
lite smirnoff raspberry i fun light apelsinsaft eller apelsinjuice :)
We call them winerbrods.
Blir att dra Mintu med oboy på fredag möms
Men lika glad är jag för det!
Blå Fisk och Blå Valar i kombination blir finfina shots.
Vodka + Oboy var ju det the one and only Christer Petterson körde när han inte hade råd med Baileys så varför inte. Men annars är ju Vodka + Hustler + Thailändsk Redbull + Nermald koffeintablett från Apoteket jävligt shysst, perfekt för att bli speedad. Även Vodka + Päron Mer + Oblandad Päronsaft + Thailändsk Redbull skön. Däremot går Vodka + Zingo emot allt. Så jävla snusikt när jag groggad det på Arvika 06.
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL! KOLLA MIN PROFIL!
bacardi razz + sprite + limedrinkmix = gott
du kan krossa det en spn där grej med, där du gör kryddor. turkisk peppar å fanta blir bäst.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Vad menar ni med att he in skiten i dosmaskin? Snopp nu är j sugen på att supa!
Dont get high on Drugs, Get high on Hugs!
4_units Eftersom vätskan hettas upp i diskmaskinen så blandas/smälts eventuellt godis och liknande effektivare.
Nu har jag inte tillgång till någon diskmaskin eftersom vi diskar för hand, finns det något annat knep? Du brukar kunna sånthär Amfetamin, du kan ju det mesta:)
mörk-sprit och cocacola. finns inget substitut. vill man ha något mer exotiskt kan man ha i en skiva citron eller nått sånt
iiiii
Finns ju extrakt på småflaskor i varenda butik ungefär, som man kan köpa och blanda ut sin sprit med.
ska man blanda oboy drinkar så ska man hålla sig till mörk rom, capten morgan rekommenderas. annars är det rom & cola som gäller, helst havana club anejo blanco, blandas med cola efter eget behag, mycket is är att rekommendera till alla drinkar/groggar. färskpressad lime rekommenderas varmt. råsocker kan även det höja smaken till skyarna. vill man smaksätta sin havana club kan man lägga en halv vanilj stång i flaskan en vecka i förväg eller så. fast doseringen av vanilj är lite tricky, personligen vill jag inte att vaniljen ska ta över smaken...man får prova sig fram. pallar man inte mixtra med vaniljstång, köp en capten morgan spiced gold istället. en viktig sak som de flesta missar när det gäller är: du får vad du betalar för. kvalitet kostar. det finns undantag, men de är få. och om du nu får för dig att dricka rom & cola, köp för bövelen inte Bacardi, den smakar apa! dessutom är havana club billigare om du handlar på systemet. 229:- för 70cl, 239:- för capten morgan spiced gold. om jag inte missminner mig. blev lite sugen på en rom & cola nu...
I try to stay uplifted so that bullshit can pass me
en sak till. blanda inte ihop capten morgan och capten morgan spiced gold. spiced gold har en gyllene färg och mycket påtaglig vanilj ton, medans den vanliga är väldigt mörk, och inte har den påtagliga vaniljsmaken.
I try to stay uplifted so that bullshit can pass me
amfetaminpsykos Takc då vet ja:)
Dont get high on Drugs, Get high on Hugs!
Sprit och mentos!
"Frankrike har aldrig någonsin varit så fritt som under den tyska ockupationen."
pix!