I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

hur du arbetat i norge? hjälp mig isf så eru snäll =)

Övrigt - Blandat

   

2006-09-26 11:46

hur du arbetat i norge? hjälp mig isf så eru snäll =)

ja, som sagt vill jag arbeta i norge och tänker i första hand på att göra nåt inom fiskeindustrin, men vet egentligen inte riktigt vad det är för sysslor man får göra. är man med ute på båten? sover man på båten? rensar man fisken på båten? eller sker allt inne på land, och isf, vilka arbetssysslor är det exakt som gäller? när är det säsong för fiskeindustrin? var/hur bodde ni när ni var där? hur fixade ni jobbet? hur åkte ni dit? när åkte ni dit? etc etc, om någon orkar så svara gärna på nån av dessa frågor så jag får lite klarhet i vad det är som gäller.

och om man inte vill jobba med fiske vad finns det då för andra möjligheter? jag hade tänkt slava under en viss period så jag kan bo i vilken jävla håla som helst....vsåvitt jag har förstått av det jag har läst på internet ska övertiden vara min vän, det är då man tjänar duktigt med stålar.

det har funnits minst en sån här tråd innan, men eftersom att jag inte kan hitta den skapar jag en ny =)

och om ni har nån kontakt som ni känner att jag kan ha nytta av droppa den i ett meddelande till mig om ni känner för det, tack på förhand.

pussis

Opinions are like rap careers, everybody's got one.