"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
Åhhhhhhh hur ändrar man lösenord på hotmailen?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Han som har silentwhisper finns ju här på whoa, vad heter han, nicket dvs?
AKTA er! Jag har blivit hackad, jag informerade (snäll som jag är) andra tjejer om detta vars hotmail och lösen blivit skrivna på ett forum... Vad fick jag igen? Jo hämningslysta hackers tog död på min datorn... måste återställa allting nu :( jag är rädd för dem nu haha :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
så nu har man ändrat lösen!
men där finns inte lösenord? bara användarnamn?
Krossad_anka: Till höger står det Alternativ / Hjälp. Välj Alternativ och sedan Privat på vänster sida och där Lösenord Fick också byta och jag vet att det var nån Whoa-fjant som loggade in på min MSN efter att listan hade lagts upp i en liknande tråd. Dum som jag är var mitt silentwhisper nick också Niobe och mitt lösenord detsamma.
Rolfi en kille har lagt ut allas användarnamn och LÖSEN till allmän beskådan... sen så måste man knäcka dem eftersom de är kodade (tror jag, är inte så haj på sånt här) men det är lätt att få fram. OM man har samma lösen på flera sidor= YOU ARE IN TROUBLE
Fan vad whoanick det fanns där.
sluta vara så PK att du berättar det, man får la hålla koll på sig själv..
Haha, ändrat nu, fan vad kul om nån kunde luska reda på vem det är så man kunde bitchslappa honom tills han gråter och pissar ner sig, haha, jävla computergeeks som ska förstöra för hundratusentals personer. Om nån vet vem det är posta namn och stad här isf, det är inte mer än rättvist och med samma mynt, :)
Äh, hara bra pr0n på mailen iaf :D
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com
Okej, men tiotusentals då, fan, jag vill mobba någon! :D Är det bara jag som stör mig som fan på såna här svin? Fixa namnet och stad nu så nån kan besöka honom, :) Sen går det nog att göra rätt brutal damage med dessa uppgifter om man bara vill...
jag kommer inte ens ihåg vilket lösen jag hade på silentwhisper.. eller vilken mejl den var kopplad till. bra där!
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
den länken som är här på alla användare är inte samma som jag hade innan, där stod ju allas mail + lösenord + reggdatum osv
Tur man har som inte är med på listan trots att jag hade 2-3 konton där :D
fan jag är med
Holden makes a great deal to australia
Kolla era pokerkonton, traderakonton, msn och mkt mer..
fyfan..varför gör man så?
•pave paradise•
Aja, säg till när ni vet vem dkillen är, sånt här ska inte uppmuntras, kul om nån loggar in på nåns mail och ser ALLA uppgifter till diverse sidor och konton, allt från Expekt till Svenska Spel, allt från Tradera till Youtube, ja det mesta skickas ju via konfirmation till mailen.
Bah, Kontrast fanns med där ja.. Ingen aning vad jag har för lösen där, men jag ändrade lite här och var... Det var dags ändå.
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Jag var också med, känner mig unik!
"Och då ska du sälja din gameboy för att du ska flytta hemifrån?<br> Hur liten är lägenheten?"
Orkar fan inte byta allt, jag ber till gud att de låter mig vara och hoppas på det bästa. Har över 7000$ i omlopp bara när det gäller pokersidor men det är fan på 5 klienter, dock är de flesta duktiga med att inte skicka lösenord direkt till mailen utan i livechat på klienterna i fråga. tradera, youtube o sånt shit kan dom gärna få ta..
Jag vill fortfarande veta vem whoa-fjanten var som la upp listan med nick och lösen i en tråd.
Varför gör man något sånthär?
"Och då ska du sälja din gameboy för att du ska flytta hemifrån?<br> Hur liten är lägenheten?"
VAd är det nu man trycker för att söka om en text finns på en sida? alt+ någonting är det väl...
http://www.earforcefm.blogspot.com
ctrl+F
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
faan jag kommer inte ihåg vilket lösen jag hade där.. nu blir jag skrajjsen
YEAP, där var man såklart med...
http://www.earforcefm.blogspot.com
Hur byter man sitt msn lösenord? För det kan väl vara klokt o göra om man har samma lösenord på den sidan och på msn? Inte behöver man byta msn helt va?
behöver ni funkis så bjinga bilen!
Jag stog med men tur att jag har ett annat lösenord som jag inte använder till något annat på silentwhisper.
puss
JÄVLA FÄRSKING SOM KNÄCKER EN SÅN SIDA. Man har fan inget liv om man pysslar med sånt där. Åhh jag blir så jävla förbannad!
Vad är den listan för något?
Okej nu har jag bytt lösenord på min hotmail och den har fuckat upp sig totalt. Jag kan varken logga in på mailen eller på msn och ALLT ÄR JU PÅ FINSKA på den här jävla datorn så jag fattar inget.
GAIA Förövaren heter RoofleTrain på Flashback.
vafan då. så kommer man ju inte åt sidan heller.
hur byter man pass på gmail? hittar inte..
It's only gay if balls are touching
leta upp fittan och bjud han på hiv eller något annat skojj så han får smaka på lite non datageek/lever ej i celibat virus! hatar dom jävla finniga kräken på 35 kg som sitter och fnissar i sin ensamhet när dom lyckats pajja datorn för folk :(
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
men vafan! sidan är ju helt nere, har bilder jag vill ha på datorn! helvete de är viktiga men eftersom vår förra data krascha så har jag inte hunnit spara ner dem... alltså vem orkar vara såhär jävlig?? fyfan!! har byt alla lösen nu
Femme fatale
nån jävel logga in på min msn nyss och sen när jag kom in igen så hette jag bög! jävla helvetes jävla skit fan! jag blir galen!
tåg, tåg och...tåg!
laserotto hahahah ----- ja kände mig fan oxå unik när ja såg mitt namn, sen tänkte ja fan va koolt sen tänkte skitsamma ifall ja blir hackad haha, hur troligt är det, tror ja bytte email o whoa kod för nån vecka sen,,
www.gbg031.se
Laserotto: haha snacka om o va ägd :D
hehe ja fan. kolalde på den där listen typ en timme innan men tänkte som haffad, hur stor chans är det att nån skulle gr det mot mig. laserotto låter ju förbannat coolt iofs...
tåg, tåg och...tåg!
jahaja, men min tråd om exakt samma sak för en dryg vecka sedan fick inte vara kvar? fint.
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
mitt namn står där... fan vad soft, jag är kändis :D
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?
vart ser man om man är med?
eyeyey
oooooooops, sry det var inget :p
eyeyey
hur orkar man ens hålla på, jävla nördar. sitter där finniga och svettiga runkandes till dess lycka de skapat för stunden.amfetaminpsykos , vet du vem killen är?