I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Viktigt angånde upl.silentwhisper.net uppgifter ute

Övrigt - Blandat

2006-10-04 23:54
ahaha stackars dig max :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-10-05 00:02
amfetaminpsykos 

Mmm, jag vet, såg det, skulle gärna veta dem det är i verkligheten och var han bor, förstår att ni inte kan tilllåta personuppgifter på whoa dock. Inte för att han ska få stryk, rånas eller så, då är man fan lika låg själv, men lite örfilar och kanske en konfiskerad dator eller liknande, ;)

Fatta vad illa för folk som snatchat andras pokerkonton och spelat över pengarna till en egen användare, kan röra sig om hur mkt pengar som helst egentligen, :(

2006-10-05 00:04
men jag fattar inte? mitt silentwhisper-nick finns med där - men hur fan kan de se mitt lösenord bara för att de finns där?

2006-10-05 00:55
frittigt..
I was surrounded by powerful entitys of angelic emergence

2006-10-05 01:00
PlayerJoe: så det var du som la upp listan med nick och lösenord. Din keffa jävel. Wtf gjorde du det för???
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-10-05 02:49
hur många bokstäver måste man ha minst i lösenordet på silentwhisper?
ja det kan tyckas vara en konstig fråga men den har en logisk förklaring. jag lovar!:)
Original Cassidy- fixar biffen och står för skandalerna.
(A)- Det vet du!

2006-10-05 03:08

asså jag pallar inte leta.. men om ni ser "fuckingflygirl" där, så ..let me know=)

2006-10-05 03:30
maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh

äääsch..vafan ska man göra

2006-10-05 03:31
Hahaha det roliga med den här tråden är att INGEN klagar på silentwhisper,som lät det här ske.

De sinnessjukas historier är de enda värda att lyssna till

2006-10-05 03:47
jävla horsilentwhisper!!!!!!!!!!!!!! Jag hatar dem

nöjd RedRebel P21?=)

2006-10-05 07:45
Nån som har listan med lösenordet också?

Skulle behöva veta vad jag hade för lösen till silentwhisper så jag vet vilka sajter jag behöver ändra på.

Jävlakuk Roofletrain som la upp allt. Skulle vilja krossa hans äckliga glasögon och slå hans finniga panna i asfalten.
4 months down the down the road the idiot gear kicks in

2006-10-05 08:10
xplizit

Ja, för det hade hjälpt dig mycket.

Själv är bäste dräng, säger jag. Ni som valt att förlita er på en sida utan några som helst garantier + att hur många gånger har det inte upprepats; ha inte samma lösenord på flera ställen.

2006-10-05 08:14
fan, jag var också med på listan

2006-10-05 08:40
niobe: haha, dumfan. Jag gjorde en tråd där jag skrev silentwhisper hade blivit hackade och att lösenord låg uppe.

Din keffa jävel hur kan du tro att jag är så inavlad????????++++++++++++++++
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.

2006-10-05 10:00
fan dom har ju tagit bort alla sidor där man kan kolla om man är med eller?

2006-10-05 11:03
jo det tycker man..
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.

2006-10-05 11:10

den som har hackat silentwhisper är ju ett riktigt jävla ärkemongo.

fortsättning följer.

2006-10-05 11:26
Har någon sett om jag är med ? babyphat alltså ?

2006-10-05 11:42
känns som alla användare står med där?  jag gör det iaf..men jag har inte samma där som på ngn annan sida..  

_babyphat det e bara söka???  edit/find in this page på mozilla...  men du e iaf med..

2006-10-05 11:44

mstery F21

alla användare står inte med, inte jag iaf. :/ konstigt konsigt.

jag levde för kicken , precis som du

2006-10-05 11:48
Han som gjorde det släppte inte alla lösenord dekrypterade, utan det är andra som gjort det. Antagligen har de väl missat några, och era kommer fram förr eller senare..? :)

2006-10-05 11:55
men kolla, om jag har samma lösenord överallt men BARA nickar ett speciellt nick på silentwhipser men helt andra på andra ställen så borde det väl vara lugnt?

2006-10-05 11:58
Ja, men du level ju på gränsen, det är inte så svårt att lista ut användarnamn till siter, forum etc ;)

2006-10-05 12:05
johanone:

men vadå? om jag nickar en sak på silent och något heeelt annat på min mail och något ännu mer helt annat t.ex. whoa/andra communities - hur stor är chansen att de faktiskt orkar sitta och haxxa fram ett helt annat nick? om de bara har mitt lösen lixom?

2006-10-05 12:18
phatie F0

Grejen är den att, så vitt jag minns, anger man en mailadress när man reggar sig på silentwhisper. Denna adressen blir ju kopplad till din användare och på så sätt kommer de åt din mail.

Jag råder dig att läsa tråden som postades däruppe.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat

2006-10-05 12:24
frost: jo, men jag använder inte ens den mailen.

2006-10-05 12:25

jag vet inte ens vilka mejl eller lösenord jag har knutna dit...
Femme fatale

2006-10-05 12:25
tur att jag inte har samma kod eller rättaresagt HADE samma kod på silentwhisper som nån annan sida ihuvudtaget...

Har man en och samma kod på 1231 sidor får man fan skylla sig själv.

2006-10-05 12:32
men jag fattar inte det där.. vad är det värsta som kan hända när dom har den där informationen? förutom att dom kan logga in på ens msn och fucka lite :/ ?

2006-10-05 12:33
Hannich. skicka mejl till folk man inte gör av så ofta som folk i hemlandet, morbror etc och skriva jag har drömt sen jag var liten att vi ska knulla balbalbabla

haha fan vet jag men det bådar inte gott
Femme fatale

2006-10-05 12:35
haha
Femme fatale

2006-10-05 12:42

MFD00M 
jo men VISST, självklart !!!!
jag frågade bara om vad som skulle kunna vara det värsta, jag bad inte om att få ett riktigt dumt svar !

att nån skulle skriva massa skit till nån från min mail är inte det värsta jag kan tänka mig precis... menmen

2006-10-05 12:48
suck. Tur att man är såpass stenålder när det det gäller datorer att man inte själv tagit taf i att fixa sånt där silentwisper konto. Nu är man glad att man är lite efter. :)
There´s no point of living if you can´t feel alive....

2006-10-05 12:50
Det som HAR hänt är att folk har fått pokerkonton länsade, betalsiter har registerats på deras mail, bankkonton varit i fara.

Detta är dock lösa rykten som bör tas med en nypa salt tills vidare.

Finns en artikel på idg.se om detta.

2006-10-05 12:53
MFD00M P19 vad fan är ditt problem? om du vet vad jag undrar så svara på det istället. JA är det en så jävla dum idé?

2006-10-05 12:53
Playerjoe: Din råtta. Någon hade lagt upp en tråd för lite över en vecka sedan där nick och lösen fanns och den tråden hade tagits bort.
Du skriver : jahaja, men min tråd om exakt samma sak för en dryg vecka sedan fick inte vara kvar? fint.

klart att jag tror att du är inavlad :(

2006-10-05 12:54
någon kanske redan har skrivit detta, pallar inte läsa igenom allt..

för er som söker erat nick i listan så är det bara att trycka

CTRL + F

Då kommer det upp en ruta där man kan söka.
Skriv erat nick där så går det snabbt att hitta om man är med eller inte.
Denna texten syns under varje inlägg du skriver i forumen.

2006-10-05 13:04
MFD00M P19
men för att jag inte vill att folk ska kunna gå in på min msn och läsa min mail och de såklart. men vad är det du inte fattar med DET VÄRSTA . jag är ingen datanörd som vissa andra och vet ingenting om vad det kan innebära att en jävla sida blivit hackad och all information e spridd över nätet. om det värsta som kan hända är att nån skriver skit på min msn , så dör jag inte av det. men om det är nåt mer dom kan göra med informationen (vad vet jag inte som sagt) då vil jag gärna veta det.

2006-10-05 13:10
MFD00M P19 JA , just det jag menar, om dom kan på nåt sätt av bara mitt lösenord och mail få tillgång till typ internetbank, eller mina personliga bilder eller nåt sånt, DÅ snackar vi allvarligare problem. det jag menar att jag oroar inte mig precis om att nån ska leka på msn, om det finns värre saker som kan hända . förstår du till slut vad jag menar?

2006-10-05 13:13
Gomorgon. Har ni sovit den senaste veckan? Jag har följt detta i en veckas tid nu. Imorgon är  det en vecka sedan jag såg det. Har även listan med lösenord på jobb så ska ha lite roligt imorgon. Lär ju vara någon som har glömt byta.

2006-10-05 13:13
 Hannich F0

Om du bara hade läst vad jag hade skrivit så hade allt blivit mycket smidigare.

2006-10-05 13:15
MFD00M

men gud, snacka om att missförstå med vilje? det är ju ganska uppenbart att Hannich FÖRSTÅR i praktiken vad som skulle kunna hända - men hon menar ju bara vad det kan leda till för ALLVARLIGA konsekvenser. ni kanske redan har rett ut det men snacka om att dumförklara någon i onödan.

2006-10-05 13:18
Haha mitt konto står med på listan. Fan va kul.

2006-10-05 13:19
phatie F0
men du förstog vad jag menade. tänkte bara om det kanske var jag som förklarade dåligt :/ nåväl

2006-10-05 13:22
men sug.kuk. nu har jag iofs inget knas lösen där, minsta bäbis kan lista ut lösen där, men vafan kan de göra me de hela?

2006-10-05 13:23
kommer för övrigt inte in på silentwhisper. tycker aldrig man gör det, anledningen till att jag inte använt de på länge...men fuck. om jag inte kommer in nu hur fan gör jag då (mitt namn finns på listan)

2006-10-05 13:26
Jag hade ett login på 3 bokstäver där med lösenordet "smekminröv" Mitt orginalnick var upptaget. Det är nog samma jävla pajjas som har det här på whoa. Klåpare!

2006-10-05 13:28
MFD00M

det handlade ju inte om "varför skyddar jag mina uppgifter med ett lösenord?". det var ju där du missförstog henne.

aja, skitsamma.

2006-10-05 13:28
och så, nu har jag bytt lösen på typ alla ställen jag vet att jag har ngt busigt på. jävla idioter med för mycket fritid.

2006-10-05 13:29
Peppis F23

Dessa killar sitter inte och listar ut saker och ting, de använder program.

Vad som kan hända? Läs de 15 senaste inläggen så får du svar.