Marysoul - Bilder från senaste kollektionen!
Tillfällig hemsida, men ni kan se bilder från den senaste kollektionen! Säg gärna vad ni tycker! :) www.marysoul.com //Mary
www.marysoul.com
FAn va snygga!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha go Baboso!! Blev ju riktigt snygga bilder! Synd att det blev som det blev och jag inte kunde vara med :( Men de blev ju riktigt soft ändå!!
Married to the money, fuck the world, that's adultery
-ess- Tack! Kul att höra! Hampus: Ja, assynd verkligen! Det var en rolig dag. Jag ringer dig nästa gång det blir dags! ;)
www.marysoul.com
Eller hur... hehe nästa gång är jag nog i usa! Men du kan ju prova att ringa, man vet aldrig :) Och hör av dig om du ville ha rapp på launchen! Jag ställer gärna upp!
Married to the money, fuck the world, that's adultery
fräsch sida. men fasiken jag ser knappt texten på min dator? kunde ni inte ha gjort det typ 2 p större? modellerna är ehmn...heta. eh japp va? appropå ingenting, ska du tatuera in marysoul på andra armen nu berger? :)
inte särskilt innovativt direkt... don't quit your day job... men trevligt att ni försöker...
Söta tryck på barn tröjjorna
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Håller med om att texten är på tok för liten!
At the gates of Eternity...
Toastare
2006-10-31 23:28
Det är fel typsnitt för brödtext.. så ta upp det, det är ju hemsida och inte trycksak.. för övrigt tycker jag sidan är clean och roligt att ni gör barnkläder, riktigt söta!
Jag skyller allt på Emma!
fräscha kläder! men jag vill kunna se texten, fixa det! :)
riktigt nice kläder
Inga naturliga modeller direkt, hehe ;)
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
OMG baboso is the shizzle!! :D damn hawt!
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Oj vad kul att bilderna är uppe nu. Håller med att texten ska vara lite större annars var sidan ganska kul. En grej vore att ha en meny som alltid är kvar med länksamling så man inte behöver klicka bakåt för att kunna navigera vidare. Sen borde ju du veta, du som har pluggat på mediaskola:) att man ska ha seriffer i brödtext.
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
Kul att folk är positiva. Det där med texten, jag suger på webb och gjorde allt i bilder bara för att kunna få upp en enkel sida med fotografierna. Vi har utlyst en webbtävling på en skola. Så när det riktiga sidan är uppe kommer ni nog få era önskningar uppfyllda! Men nu är det bara en jättetemporär sida! :) Baboso: Det skulle synas ännu sämre i den där skalan om det skulle vara seriffer inblandade! ;) Plus att eurostile är ett klart godkänt typsnitt för så pass lite text. Näsknäckar: Just hola at me!
www.marysoul.com
Priyan : Haha, nja. Tror jag ska köra Marysoul runt vaden, fast inte loggan utan bara i nåt fint typsnitt. :) Element är fortfarande the shiat!
www.marysoul.com
tycker bilderna var sådär.. skulle vilja se hur den orange-röda klänningen ser ut mer..inte bara när människan sitter
helt sjukt
hoj: Menar du själva bilderna eller kläderna? Jag älskar bilderna, dom är tagna av en underbar fotograf som heter Kerstin Annerborn. Har andra bilder på klänningen om så önskas.
www.marysoul.com
berger, själva kläderna! :) själva fotona i sig va väl schyssta.. men kläderna borde ha synts mer tycker jag.. :) ser gärna fler bilder på röda klänningen :) hur mkt kostar den?
helt sjukt
Okej! =) Dom här bilderna tog vi och ville få fram känslan mer än kläderna. Vi ska hooka rena produktbilder också, men tyckte det här var bättre att prioritera. Släng iväg ett mail till [email protected] så skickar jag tillbaka bilder på klänningen. 799:- kostar den.
www.marysoul.com
jag har inte fått några bilder..även fast ja skritiv tmejl
helt sjukt
fiffi: absolut inte hemsidan :) Den är som sagt bara en tillfällig nödlösning! hoj: nu har du!
www.marysoul.com
berger, nej det har jag fortfarande inte ju
helt sjukt
nuu fick jag :)
helt sjukt
braaa :)
www.marysoul.com
tyckte det va granna kläder... men jag såg ingen prisuppgift?
skriv priser på allt? riktigt schyssta grejer, way 2 go!
Jobba jobba, kämpa och slita
vad är de för material på mjukisdresseeeeeeen?
mjukisbrallorna var väl sisådär jag vill inte gå runt med ett tjejnamn på benet, det gör jag under alla kravaller ändå...
Diggade också mjukisbyxorna. Men känner samma sak som diffused. Marysoul känns väldigt flickigt. Skulle inte gå runt med det namnet på mina kläder. Men kläderna var najs =)
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
Nej prisuppgifter är ännu inte upplagda. Som sagt. Sidan ska inte vara så där. men det är bara att slänga iväg ett mail om man undrar pris. jeans kostar iaf 999:- men det finns det ju ändå inga bilder på ännu. mjukisoverallen kostar 1299 för hela.. sirboss: mjukistyg? standard hood mjukismaterial =) Det är nog bara grabbar som är osäkra på sin manlighet som tycker namnet är för tjejigt. ;) Dom flesta kunder vi har/haft är killar.. Två jeans och två mjukisoveraller beställda just nu från riktiga män :)
www.marysoul.com
jasså du tycker att jag är osäker på min manlighet :I
Jag älskar när folk vågar ta sats och göra grejer! Jag är inte speciellt inne på klädmode, foto kan jag däremot och det är väl där kritiken ligger från min sida. Hooka med en riktig fotograf som tar ordentliga bilder. De där var väldigt, Fuji Finepixiga, även om de var tagna med en Canon 350D :) Jag hjälper gärna till och fotar när jag är tillbaka i STockholm efter den 29e nov, om ni behöver det.
http://www.LQP.se - The Portal To Self (ehm, myself, that is)
vad kostar jeans till kids? till en tvååring och till en på fyra år?
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
Finfin satsning, hoppas att det går bra för er. Såg er på Almi-dagen i Uppsala för någon månad sen, hade tänkt ta ett snack men jag fastnade i nån sorts mingelloop med norduppländska företagare. Det får bli en annan gång.
_Berger_: Vad kostar Mjukisbyxorna? Alltså inte hela overallen utan bara byxorna?
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
Emil: Oj okej. Vad förvånad jag blir, Kerstin är nämnligen utbildad fotograf och har en hel del bra erfarenheter bakom sig! Men jag ska framföra kritiken! diffused : ;) är du..? meskker: 349:- stycket. (ivanliga fall 399:- men vi kör en liten julrabatt på barngrejer just nu) johnny : Tack! Jaha, vad kul. Vad gjorde du där då? Definitift en annan gång! mephisto: 799:-
www.marysoul.com
berger: hehe då kände jag mig plötsligt taskig men bilderna är verkligen inte bra. Överexponerade, för långa slutartider och sånt. Färgbalansen på gräsbilden är också tokig. Nåja, jag finns tillgänglig så det är bara att hojta till, kolla min bildsajt:
www.lqp.se/photogallery
_Berger_: No offense, men vad gör dina mjukisbrallor så bra att de är mer än dubbelt så dyra som de man kan köpa i vanliga affärer?
tycker inte heller att trycket på mjukisarna e fint. köper inte pga av trycket delvis.
mephisto: allvarligt, försöker du verkligen hitta nåt att gnälla om? Det är designerkläder, designerkläder kostar mer än massproducerade H&M, så mycket fattar väl även de som nte är intresserade av kläder och mode?
Emil: Okej. :) Ja de hade jag inte en aning om! Jag kan ingenting om foto! :P Men tack för tipsen! Säger till om vi ska ha en ny fotografering, om du är sugen på att ställa upp! Fast det där med färgbalansen på bilden där dom fikar är mitt fel! Den vart jättekonstig från början och jag försökte rädda den genom att lägga på lite effekter för jag gillade hur alla blev på den. Så det är mitt fel, inte fotografens. :) Mephisto: vet inte riktigt vilken butik du menar på, men jag antar typ H&M. Och det finns enkla anledningar till att dom är lite dyrare. Dom sys inte i hemska fabriker av barn, och det är ingen massproducerad design. Vi gör tex aldrig plagg som är identiska, byter alltid detaljer eller färgkominationer med tanke på att man ska få sig ett helt unikt och eget plagg. Vill bara påpeka att det inte är tryck, det som står Marysoul på brallorna, det är applikationer av tyg. Ashett. :)
www.marysoul.com
Producent
2006-11-03 20:40
vart fanns priserna???
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
fet kollektion! när löningen kommer igen slår jag till! ;P see ya!
Trodde du ja!
Emil_Brikha: Nej, jag letar inte efter saker att klaga på. Snälla, kan du klistra in alla gånger jag klagat så ber jag om ursäkt. Men tills dess, gå ut och hitta någon patetisk sak att ta en bild på, eller skriva en jävla spoken word om. Eller vafan vet jag? Du kanske ska ta och kliva ner från den höga pedestal du lyckats sätta dig på över åren som mediakåt låtsasartist och inse att folk ställer frågor utan att klaga. _Berger_: Tack. Jag ställde bara en fråga. Det var inget påhopp. Men jag känner ändå att jag hellre köper 2 massproducerade mjukisbyxor för samma pris. Men jag hoppas att inte hela Sverige tänker som jag, så det går bra för dig. Lycks till!
fumez: inte fixat det ännu. Men det är på gång! Fråga om det är nåt speciellt du vill veta pris på! sofia: det gör du rätt i! mephiesto: Okej! Ja, alla har inte samma värderingar gällande kläder. Hoppas också på det :) tack!
www.marysoul.com
JÄVLIGT GHETTO!
Love Music And Dance
Oorginellt och för mycket detaljer i form av text.
inte så snygga kläder men det var fina foton :)
de hundra första åren är värst
Inget man inte sett förut...