SPT Aaah har en känsla av att jag sagt så fler än en gång också...Alla, klipp er och börja röka. Haha så skööön. Shit halva kungariket för en hoodie med den texten Fuck vad jag måste ut och ta en cigg nu
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
Hangaround
2006-11-28 01:49
Narcissus P23 The visdome of life =) Ah ska röka en fag nu och sova sen. Syns imorgon.
Bra idé. Ja utan hår då va
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
Producent
2006-11-28 03:32
JA Linus, du har tillåtelse.
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
langa upp en bild på dig så blire nog lättare att bedömma
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
JA nothing beats thea feling!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hangaround
2006-11-28 07:46
myassisonfire F21 Shit. Jag vet inte.cliche Tack Daniel=)Bakelse1 P18 Sant.
Hangaround
2006-11-28 08:03
Hangaround
2006-11-28 08:05
Haha ursäkta stavning och grammatik när det gäller bildtexterna. Morgonen är inte den bästa stund för mig gällande det svenska språket i skrift.
vet inte hur du ser ut men min allmänna reaktion är JA. snaggat is the shiet. men langa bild så vi inte lett in dig på et tsadistiskt spår..
Femme fatale
såg bilden nu. Gud vad svårt. tänker direkt på Beatles när jag ser din modfrilla på första :D jag tror nog du ska ha hår.. but hey, testa! blir de dåligt så tänmk att de är vinter och du kan ha mössa, hår växer
Femme fatale
Hangaround
2006-11-28 08:15
Amar F19 Haha siter och lyssnar på Beatles just nu.Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band. Den absolut första musik jag kom i kontakt med. Uppvuxen med Detta band sen jag låg i magen. Fick 6 LP's när jag var 6 år och jag lyssnade på dem varje dag i flera år. Köpta mina första Beatles CD's när jag var 10 år. Denna skiva som jag bara äger på LP är min favoritskiva of all time. A Day In Life som är sista spåret är nog också, inte bara en genialiskt mästerverk utan även den låt som ligger mig närmast om hjärtat. SÅdär, nu har jag varit lite djup och allvarlig, men det är sant. GOD MORGON ! Skrev detta nyss på ett annat forum. Vilket sammanträffande att jag skriver om dem och lyssnar på dem. Eller så är jag bara trött. Japp mössan kan rädda mig. Men jag får se hur det slutar inatt 00:00.
spara pälsen nu när det är vinter! raka den till sommaren, mitt tips :)
Skyll inte på mig, jag rösta rött.
Jag hade exakt sån frilla du beskrev innan. Sen rakade jag mig och alla tyckte jag passa skit bra i det. Har du normalformat huvud så är svaret; JA Om ditt huvud är deformerat så är svaret; NEJ
Hangaround
2006-11-28 08:21
_proofy_ P19 Jag tänkte mer tvärt om. Rakar jag mig nu kan jag gömma mig udner en värmande mössa och sen har jag längre till sommaren=) Så är det nångång jag skall testa är det perfekt nu.mellanöl P21 Jag vet inte. Har rätt runt huvud tror jag? INte tänkt på hur det ser ut.
Ja raka dig förfan, värsta emo frillan nu ju, no offense =P
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
SpT P19 okej! :) men då tycker jag du ska raka dig! man fattar om du känner dig orsäker, jag har bra mycket kortare hår än dig, men inte fan vågar jag raka mig för det, fast jag velat ett bra tag nu :P
hade långt hår förut. Sedan så rakade jag av det för skoj skull, nu har jag haft så här i 3-4 år. Och är nöjd. Först så ser/känns det lite konstigt men sen så är man van med det och är cool!
SpT Om du inte laggt märke till någon form av konstig bula i huvudet så har du nog normalt antar jag och då tycker jag du ska göra det. Ibland ser man ju vissa som har helt konstiga huvuden och är rakade. Du behöver ju inte bränna på med den minsta direkt så det ser ut som du blivit opererad för en hjärntumör, utan kör med fyran, det är perfekt. Inte för mycket och inte för lite.
SpT. nu med risk att låta läskig. men om man har väldigt svarta buskiga ögonbryn tycker aif jag att man inte ska raka skallen. de blir så iögonfallande då. men snagga är ju inte samma sak som att raka. Jag tycker du verkar hänga ihop med ditt hår. Det passar dig även om jag oftast 9 av 10 säger att snaggat är snyggast. Jag tror du påassar bättre med ditt hår men det kanske är för att de smälter in bra på dig. det märks att du gillar Beatles, kunde säga det direkt :)
Femme fatale
Hangaround
2006-11-28 08:34
Bakelse1 P18 Jag e emo=)_proofy_ P19 Det ligger i om man vågar och inte viljan. Det som är störigt hehe.mellanöl P21 Haha njae inga bulor eller bölder på mitt huvud. Inga ärr eller. Fyran it will be.
men ärligt, lika bra att snagga så du får låta: masken i dig att sova. vet inte hur jag ska översätta på svenska, men så att du stillar det som kryper i dig. nämligen ditt sug och nyfikenhet på hur du skulle va i snaggat. Gör det, så slipper du fundera hur du skulle se ut i det. det är vinter, ta bara mössan på dig om de skiter sig.
Femme fatale
Såg bilden på dig nu, missa den innan. Tycker du har rätt huvudform för en rakning. Trivs du inte så är det bara att köra med keps/mössa ett tag. Tror du kommer få som jag fick, först lite ångest att bli av med allt hår, sen upptäcker man hur skönt det är att slippa fixa till frillan efter duschen, eller när man ska ut. Jag gjorde det hemma första gången och alla andra gånger dessutom. Jag rekomenderar dig inte att göra det själv första gången. Jag höll på i över 3 timmar och man missar lite hårstrå där och där. Åk istället ner till din lokala arabfrisör och be de fixa till det. De brukar ta runt en hundralapp och det kan det vara värt.
SpT P19 haha, helt sant! :)
Min kille har snaggat sig igen. och tro mig sånt har effekt på oss kvinnor. :D det är många som velar mellan snaggat och längre hår men damn it's sexäääääy
Femme fatale
Hangaround
2006-11-28 08:38
Amar F19 Oj shit, inte tänkt på det. Att jag har stora mörka ögonbryn, beror nog på att dem hängt ihop med håret som är stort och mörkt med. FÅr raka av dem med hehe =) Ja fan, håret är ju det alla kommenterar på mig hela jävla tiden. Alla är helt förtrollande när det gäller min hårfärg "HAR DU FÄÄÄRGAT DET? DET ÄR JU SÅÅÅ MÖRKT". Så det är väll ett kännetecken i guess. Sen är ögonen rätt stora men dem skall jag inte raka. Älskar dem hehe =)
JA du ska absolut snagga dig.. Haft samma frilla i 7år ? Fyfan säger jag bara.
Hangaround
2006-11-28 08:40
mellanöl P21 Ah det är ju grymt. Haha kan förstå det. Har kompisar som gör det ensamen ibland. Kan komma med en mindre hockeyfrilla ibland utan att dem märkt det haha. Ja arabfrisör låter bra, 100 istället för 400 är också rätt okej.
SpT. haha det roliga är att när jag färgar mitt hår riktigt mörkt ibland så säger folk:Åh nu har du äntligen din naturliga färg!! BRA! eeh, jag tror folk tänker: hon är utländsk., då måste hon va svarthårig förstås- är brunhårig. alltså helt tvärtom som för dig. nää men de kan ju bli snyggt, förvarnar bara att man kommer upptäcka sina ögonbryn på ett helt annat sätt. så du inte får chock osv. haha raka ögonen är ingen bra idé nej ska du snagga dig då?
Femme fatale
Hangaround
2006-11-28 08:42
ReM Samma i till och från. Jag har olika frillor varje dag typ. Men samma längd om man säger så. But i can see you'r point over there bwoi.
Amar
Jag har rätt buskiga ögonbryn tror jag. Eller är det för jag har så mörkt hår som jag tycker det.
Denna
bilden är tagen nån månad innan jag raka av mig håret för första gången i mitt liv.
Sen hittade jag bara en bild där man ser att jag har rakat, eller tja, det var rakat med 3 mm, men växt ut en del på bilden.
Här har du den
Hangaround
2006-11-28 08:46
Amar F19 Ah, tror dock inte att folk tänker: Han är nog utlänning. Om mig hehe. Ja det kan bli snyggt eller helt sjukt. Ni kommer få se en FÖRE EFTER bild sen så får ni säga vad som var bäst haha. Jag tror det lutar mot det. Måste bara hitta en grym keps och mössa först haha.
Hangaround
2006-11-28 08:52
Drar till skolan nu. Loggar in i natt och kollar hur omrötningen slutade. Den slutar 00:00. Puss
mellanöl. lova moster shirin att du kommer förbli snaggad! du passar mycket bra i det
Femme fatale
Amar När jag hade långt hår och ville ta bort det var alla emot mig och sade "men du som har så tjockt och fint hår, snälla behåll det" Men jag sket i det och det är jag glad över. Just nu har jag ca 3 cm långt hår som har vuxit sedan rakningen i somras. Ska behålla håret nu under vintern och ta bort det sen mot sommaren igen. Riktigt skönt på sommaren utan hår
Raka av skiten så får du det överstökat, om du inte rakar av det så kommer du alltid gå undrandes hur det skulle sett ut.. Eller så.. NALEN nästa!
Orale!
snaggad är man om man är engelsman eller med i nån subkultur..inte om man har buskiga ögonbryn å randiga tröjor...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
NEJ! folk som är benådade med sådant vackert hår borde inte raka sig!
Gerdaman
Nej, men du ska klippa det så det blir lite kortare, men inte snagga. för det var fint på dig!
syumoan akoinwe!
Raka av skiten, lyssna på mig! JAAAAAA
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Ja
Be the change you want to see in the world.
NEJ!
http://www.tweenerpie.blogspot.com
JA
JA
JA
REJECT THE INDEPENDENCE OF KOSOVO!<br><br>http://www.thepetitionsite.com/takeaction/905791187/sign
JA (eftersom jag testat det själv och det var det bästa jag gjort)
My heart lives in my vagina.
Hangaround
2006-11-28 20:29
Haha. Rätt delade meningar om cad som bordes göra. Men dem som är FÖR väger över mot dem som är emot. Nu är det bara mig det hänger på.
Kom igen SpT. Det är bara hår, plus att det växer ut igen.
My heart lives in my vagina.