NEJ
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
JA
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
Lyricist
2006-11-28 20:52
När du har långt hår ser du lite ut som en cool proskater ala punkrocker i dina stora tröjor och lite tightare byxor. I mössan ser du mer gangsta ut hahaha!JA Till sommaren skall jag också raka mig även fast jag har buskiga ögonbryn haha.
hahhaha luras inte linusboy, i nian va du minsann också korthårig! joraaa man har väl kollat upp dig i gamla kataloger:D sjukt söt! fnizzz
1. Nej, det är bara inte hår. Håret är en del av en. Visst växer det klart som fan ut igen men under den tiden kan man må dåligt utan sitt vanliga, fina hår. 2. Har ungefär en liknande frisyr och skulle aldrig raka av det. Varför? Se 1 3. Vad säger, fall du har nån, flickvännen om att du ska göra det här? Min säger iaf att hon skulle göra slut med mej 4. Don't do it!N E J
"Don't schsch me motherfucker"
Asså jag har vääääldigt länge haft EXAKT samma tanke, dag å natt har jag tänkt,grubblat och gråtit(?). Jag är som Simson den gamle greken eller va han va som har all min kraft i håret, det är allt jag har... Jag kommer på bortförklaringar till varför jag inte ska klippa det osv. Jag tycker du ska göra det, och därmed göra det som jag ännu inte vågat... Jag har fått en känsla av att snubbar med smalare ansikte endast passar i snaggat...stämmer detta? Va tycker folk? Slutsats: JA!
Vikktorius ... men med tanke på vad du skrev borde din slutsats bli nej, styrkan i håret osv?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det är väldigt många som säger: Skiter det sig kan du ju bara ta på en mössa... Men faktum är ju att man ser 10000gr bättre ut i mössa om man har hår som tittar ut under den...
haha nu skrev du ju ännu mer som talar för nej.
Asså jag tycker NEJ, men eftersom jag också IGENTLIGEN vill snagga mig så blir det JA, men jag kan inte...å mina vägnar raka skallen, det skulle kännas...konstigt, jag vill verkligen veta hur det skulle bli, men jag vågar inte...det tar fan tid å spara hår...
men det är bättre om ni båda behåller ert fina hår då ^^ finns väl ingen br aanledning att han ska klippa av sitt hår för att du inte vågar klippa dit, när argumenten talar för att behålla håret.
klippa ditt*
Saken är ju att jag tror att han skulle kunna passa i det(iallafall om jag utgår från bilden...), och det tror jag iförsäg att jag skulle kunna göra med, men jag vågar inte ta risken... Så nu vill jag peppa den stackars kragen som går igenom det som jag gått/går igenom...
aha okej. ja fattar. men ja tycker att ni båda har fint hår, som i . att håret i sig är fint .. när de e långt. plus att det inte är många som passar i längre hår (killar) så när man väl gör det... fast iförsig. man kanske passar i båda. o passar man inte i kort så vet man ju ändå redan att man passar i de långa o då e det bara o vänta in det långa igen.. hmm .. jobbigt
Moderator
2006-11-28 21:55
JA Orkar inte läsa hela tråden, men langa bild om du snaggar.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Jag har haft samma frisyr i typ 17 år.. Jag är hardcore. Ska jag raka mig? Döm från personlighet eller gammal bild på presentation. Jag röstar för att du ska raka dig SpT. Du ser hård ut i mössan :P
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
JA! har själv haft långt hår men rakade mej (eller blev rakad) det ser i allafall mycket bättre ut nu!
JA ja orkade inte läsa allt..men ja snagade av mig allt hår förra veckan från axellångt till inget alls och det är fett skönt..Do it man.!!
"Vissa hävdar ju att vår isglass Igloo Cola anspelar på kokainmissbrukande eskimåer..." gb-glass
JA! anledning: du kommer bli en fet jävla pudding. Hur hett som helst med snaggat. go for it!
Nästan alla killar säger JA Hälften av damerna säger Nej. Killarna som säger Nej måste fan ha nått i munnen. Mitt svar Ja!!! du kommer bli fett nöjd. Innan jag rakade mig hade jag en sån där homohockeyfrilla, usch. Jag blev så nöjd och idag skäms jag när jag ser bilder med den där fricken. Tack för mig
JA! jag gjorde det. galet nice
Anima Sola
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
JA!
Är du go i hela huvvet eller?
jaPICSPICSPICSPICS
Jag var oxå toknojjig innan jag rakade av mig mitt hår :) hade ner till axlarna, det försvann och satan va skönt det var. Våga Vägra Långt Hår. :DJA jag tycker du ska snagga skiten :)
teaminsaneracing.com
det blev ja, langa pic nu
FÖRORT
SpT okej hehe, fick bilden framför mig att du hade hår ned till röven haha!
NEJ !!!!! NEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJ om majoriteten föredrar rakade snubbar så är jag faan inte en av dom. man ska ha bushår som man kan leka med :)
KÖNLÖS!<br>Free Fraodi
DO IT! DO IT!
Hepp och pepp
Hangaround
2006-11-29 07:48
Okej....
Hmm haha. Frisörsalongen Whoa har sagt sitt. JA överväger tungt mycket mer än Nej sidan. Men eftersom NEJsidan har mer konkreta bevis och meningar för att jag skall spara det så blir det svårt. Det är 80% JA och resten NEJ. Men som sagt, svårt när alla som är emot drar upp skönheten i håret vissa välsigas med. JA har och bra resonemang också.
Skall ta mig en funderare nu. Återkommer med bild om jag inte sviker. Tack för ert angangemang haha.
Ja raka dig för fan!! :)
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
jag passar inte i snaggat, men snaggat e hiphop så kör på dte växer ut på 1 till2 månader
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
Men kom igen av med det, jag hade rätt långt hår ett tag, fan va mycket skönare det är med rakat, kommer aldrig låta skiten växa ut! JAAAAAAAAAAAAAAAA
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
våga :]
- men nog om dig nu.
My heart lives in my vagina.
snagga skiten säger jag bara!
413
JA JA JA JA JA JA JA JA JA i värsta fall växer ju håret ut igen . värre blir det inte :]
Jag vill ha roligt , inte trevligt
Nu rakar du av det din fegis :D Ursäkter , ursäkter..
Är du go i hela huvvet eller?
du kan ju inte banga ur nu! svikare! BUUU
Anima Sola
Lyricist
2006-11-29 17:41
Vafan! Whoa sa ja, raka dig innan någon av oss gör det:O
JAJAJAJAJAJAJAJAPPISCSPICSPICSPICS
Ja, det växer ut!
cry me a river! --> thcrew