Sköna självmord
nej, jag är inte självmordsbenägen, men det är kul att tänka hur ett riktigt skönt självmord skulle vara. Det skönaste jag kan komma på är: Ta med sig ett ca 4 meter rep upp på en väldigt hög plats, ett högt torn eller något liknande. Högst upp vid kanten tar man av sig sina kläder, knyter ena änden på repet i kanten, andra änden i sin penis runt pungen och allt. Sen är det bara att hoppa, efter 4 meter kommer det vara fruktansvärd smärta ner till marken, och man kommer absolut inte ångra att man kommer dö. Dessutom kommer ingen någonsin förstå varför man gjorde det, förhoppningsvis hänger också penisen kvar i repet uppe i tornet. medans jag skrev kom jag på ett till!: Man går hem till vem som helst (helst en person man absolut inte känner) och plingar på dörren. Sen när dörren öppnas springer man in i lägenheten/huset och in i köket, tar fram en kniv snabbt som fan och hugger sig i hjärtat. Det kommer absolut se ut som ett mord, och minst ett dråp. Kul att höra personen som bor därs förklaring till vad som hände, vem skulle tro på det? Varsågoda! Låt fantasin flöda!
Man behöver väl inte vara polare för att suga av en bög?
haha den andra var klockren, helt sjuk
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bryta sig in i slakteri och klä ut sig till gris eller ko. sedan blir man slaktad, och sedan uppdukad på julbordet ;D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
delad död är den bästa döden.
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
Det andra alternativet skulle man ju göra till någon man verkligen hatar och som förtjänar det, annars är det ju bara helt stört taskigt...
^ Smart sagt.
Poker_face P1 Varför tänka på känslor när man ändå ska dö? Då skiter man väl i andra..
eller gömma sig i en kista och bli levande begravd åka ubåt och fasna i koraller med flit "glömma" spänna fast sig på en bergodalbana med flit och ramla ut och dö svälta ihjäl med flit är iofs också jävligt roligt bli skådespelare och vara med i en film där man ska bli skjuten.. sen byter man i smyg ut låtsasvapnet som man ska bli skjuten med till ett laddat vapen och blir träffad :) nej nu gick det överstyr o blev tråkig tjarååå
en kompis till mig skulle hoppa från sitt hustak när han mådde som sämst. han snubblade och ramlade ner på sin balkong, hahaha. det roligaste är att han driver om dt själv. haha
Anima Sola
SaXoR P16 Ja men är det värt att förstöra någon oskyldigs liv eller? Då skare fan va någon som förtjänar det..
^ Smart sagt.
tips från kent&co 1 gå in i badrummet 2 tappa upp ett bad 3 när vattnet är högt nog hoppa i 4skriv något om varför du gör denna mogna hadnling lyssan på våra låtare och plocka gärna citat 5 ta en av din pappas rakhyvlar (om dom som följer med vår skiva är slut) 6 börja skära i handleden och hoppas på att träffa en åder 7 lägg ner armen i vattnet går fortare då ses på andra sidan efter som vi inte kan få varndera här razorblade romance <3
challma hahaha fan va flyt ändå verkade inte som om han skulle dö där
hahahahha störtsköna idéer från trådskaparn
Kanske ta livet av sig på det mest bisarra sätt man kan tänka sig framför den person man hatar mest, bara för att jävlas
Ni måste ju ha nånn allvarlig störning i skallen asså
Ja vaffan man va ju nykter imorse men nu börjar de ordna upp sig
allie_boy nu börjar u låta som varje mänska jag ha träffat
challma: Riktigt skön kompis! Behövs fler som han, tänk om han då också skulle ha ett rep runt sin penis som gick upp till taket, hade kunnat bli ännu roligare, hehe ... oj ursäkta
"Man går hem till vem som helst (helst en person man absolut inte känner) och plingar på dörren. Sen när dörren öppnas springer man in i lägenheten/huset och in i köket, tar fram en kniv snabbt som fan och hugger sig i hjärtat. Det kommer absolut se ut som ett mord, och minst ett dråp. Kul att höra personen som bor därs förklaring till vad som hände, vem skulle tro på det?" Denna är ju bara så brutalt rolig va!
Bra sätt: Få det att se ut som mord, gärna så att någon åker i fängelse. Få det att se ut som en olycka på liseberg eller liknande, då kanske familjen får pengar på samma gång som man skickar ett par barn till mentalsjukhuset efter att de fått tarmar på sig. Men om jag skulle begå självmord skulle jag nog köra på överdos...
<3
major_sabeltand. öhm....näe=)
Anima Sola
Trådskaparens andra var fan den roligaste jag hört, jontish lisebegstripp var ond den med.
Konstigt, alla dina flickvänner säljer sig för en mosbricka.
HAHAHHHAHH JA SITTER O GRÅTER!
Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.
fixa filmen suicide.... efter att ha sett dom 3-4 första självmorden i denna bizarra film dedikerad just till människor som vill dö, mådde jag fan illa. filmningen o klippningen gör att det ser stöööört verkligt ut.
-Ditt tillrättavisande pekfinger i en hopplös värld infekterad av dumhet!- "Du är inget snygg längre efter den kommentaren..."
Son_of_Allecz: Vet du vart man kan få tag i den? På olagligt vis så att säga.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,870590,00.html
Göteborg
Slängt i mig fyra lappa hoffman millenium, och ett 20 tal olika ecstasy sorter, lite kokain och som gräddan på moset smacka en macka i halsen. POFF världens underbaraste död
sjuka folk de finns ....
Bara lyssna och se, för när jag höjer näven är de fist fuck på G
Halsa en flaska absinthe... garanterat att man dör.
http://www.finest.se/drzamani Varje andetag! Varje natt och dag! Varje slag jag slog var för AIK, stolta AIK!
Förortspiraten P23 ja men det är ju inte skönt
mitt sätt är nog skönast.. man njuter ända in i döden
hahahaha, håller med om den andra är sjukt bra!
bästa självmorden finns ändå
här , sista är bäst
Skåne!<br>"Ninka! hon hjälper ju tjuvarna att spana ju!"
Klumerull - åh jo... det finns ingen skönare känsla än att vara aspackad. Dessutom är man ute efter att dö, så man slipper bakfyllan.
http://www.finest.se/drzamani Varje andetag! Varje natt och dag! Varje slag jag slog var för AIK, stolta AIK!
Va trevligt för dig då kaos
Ja vaffan man va ju nykter imorse men nu börjar de ordna upp sig
haha fy fan vad roligt! garva som fan åt alt. nummer två....klockrent ju! Snacka om att man skulle bli förvånad om nån gjorde så....och det går ju liksom inte att bevisa vad som hände heller
Nä vad roligt, verkligen jättekul!!
Här är
Svensk Självmordsguide Din idé förefaller vara en variant på
Slice and Dice Denna metod är en variant av att hoppa från en bro, men mer åt det konstnärliga hållet. Du behöver en hög bro, rep, och pianotråd. 1. Klipp rep och pianotrådar i olika längder. Varje längd får inte vara längre än höjden av bron. 2. Bind ena änden av repen och pianotrådarna till bron. 3. Bind repens andra ändarna till olika kroppsdelar, som lår, vader, torso, etc. 4. Efter det, bind pianotrådarna runt dina leder. (Glöm inte könsorganen...) 5. När du sen hoppar från bron kommer olika delar av din kropp skäras bort pga pianotråd-öglorna, och dina kroppsdelar hållas uppe av repen, svävande i luften. 6. Om du gör det rätt ska det sluta med att bara din torso hänger i nacken över havet, motorvägen eller marken. 7. Har du tur hinner någon fotografera dig och du blir förevigad som ett konstverk.
JackFalk HAHAHA! Det där var det sjukaste! Någon har kollat för mycket på Saw?
jag håller med SaXoR P16 vad lider du av? ahahahahahah
Klumerull hur fan kan du ens tro att det skulle bli en skön död? du skulle flippa ur innan du hinner skjuta något i halsen, brainburn och en sinnessjuk snedtripp som slutar med att du får hjärtstillestånd och dör. verkar väldigt otrevligt...
om du inte tar allt exakt samtidigt dvs, men du hinner ju ändå inte njuta direkt för när all E och syra börjar slå så lär du ju dö ganska snabbt ändå :)
Köpt heroin och skjutit i mig allt på en gång
JackFalk: haha, den är ju asbra!
andra idén av trådskaparen var sjukt bra!!
jackfalks idé var fruktansvärt äcklig.
annars kan man (om man är läkare) som ett partytricks operera in en sprängladdning med fjärrutlösare på någon självmordsbenägen person. och så ger man dem avtryckaren o berättar hur de ska göra. det kan bli jävligt kladdigt och spontant om personen går på stan o typ blir dissad av någon. han bara "va fan sa du?!", springer fram och ger personen en kram samtidigt som han spränger sig alienstyle över hela personens kropp...vad förvånad man skulle bli om någon gjorde så i ens närhet
Idag är jag farlig
Det vore trevligt om man var på Chefens 50 års fest, och så skall Jobbet baka världens största Kanelbulle. Låt oss säga att den blir 4x2 meter. Sen skall den jäsa, och när den gör det tar man och gör ett hål o kryper in i bullen, sen har man med sig två dynamitstavar. När det är dags att grädda bullen ber man några andra o hämta chefen. När bullen är i ugn så aktar de sig andra för ugnen medan chefen står mitt framför. Personen i bullen tänder dynamitstavarna och de sprängs. Chefen dör av tryckvågen som kommer. Snacka om Sprängdeg...
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
RandomHero P19 HAHA Yroll va?
JMD, Jag Måste Dansa!
RandomHero P19 yrrol right?= )
http://www.kingsizemagazine.se/News.aspx?ArtNo=22022
Shorty F21 fasiken såg inte att du redan skrivit yrrol hehe
http://www.kingsizemagazine.se/News.aspx?ArtNo=22022
Du behöver: -3 dl, Saltsyra -2 tsk, citronsyra -1 msk, bakpulversist men inte minst -2 msk, ättikaTillaga: Köp saltsyran i din lokala butik för rengöring. Ta en vanlig plastskål som rymmer ca 1 liter, häll i precis 3 dl saltsyra. Sen häller du i 2 teskedar citronsyra samt 1 matsked bakpulver.BLANDA VÄL. (med elvisp om behövs) O så in i micron i 40-45 sekunder på maxeffekt. Därefter låter du kallna i vanlig rumstemperatur. När blandningen kallnat häller du i 2 msk ättika och blandar om.Nu, åker du iväg och köper 1 paket saltpinnar. När du kommit hem, häll i blandningen som du förberett i ett stort glas. Lägg glaset o saltpinnarna framför dig på bordet. Börja ät saltpinnarna tills paketet nästan är slut och du måste skölja ner med någonting. Nu tar du glaset och klunkar i dig såå mycket du bara kan! De tar ungefär 2-3 minuter innan hjärtat slutar slå... Vet ej om det är smärtfritt , men snabbt o effektivt är det garanterad då blandningen motsvarar ett gift 16 ggr starkare än råttgift. (PROVA INTE DET HÄR HEMMA)... piiz :)
Im not an idiot...<br> An idiot is a 44th floor window washer who steps back to admire his work....!
sno en leksaks pistol8lr liknande) råna bank. snuten kommer. du åkter i fängelse. gå o kaxa me en neger som heter abdul som har 5 meter kuk så han knullar dej då dör du garanterat!:P hahah
Jag å mina polare har tänkt att vi ska träffas när vi blir gammla å inte vill leva som mumier längre, å så ska vi ta våra rullstolar och race:a ner för ett berg...kommer bli jävligt hett med ett tiotal gubbar som racer ner för ett berg mot sin död!