Hahaha, skön tråd
När man ser ljuset i tunneln är det oftast tåget som kommer
kalleballe1 Ah, det är att njuta av livet till det sista:)
<3
3000 volt genom en nål i urinröret, skulle nog göra susen för att börna ut med klass men jag förstår inte vad du menar med "sköna" självmord! vafan skulle det va isåfall? strypsex?
Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know
Roni: Hehe, ja varför inte? Eller typ som att införskaffa 5st långa rep, 4st 200 meters rep, och ett 220 meters rep. Krossa två stycken sidorutor på en bil, och bakrutan. Dra in 2st 200 meters rep in i den ena sidorutan, och två från den andra. 220 meters repet drar du in från bakrutan. Knyt fast repen i en pålitlig stolpe (eller liknande) ca 195 meter från ett välbefolkat övergångsställe. Sätt dig i bilen och knyt fast 200 meters repen i armar och ben, och 220 meters repet (som går genom bakrutan) knyter du fast runt halsen. Se till att repen inte tvinnats!! Sätt dig i bilen, spänn fast säkerhetsbältet, accelerera så fort du kan mot övergångsstället, precis innan människorna på övergångsstället blir påkörda (eller håller på att bli) kommer de se armar och ben flyga ut från sidorutorna, och de som överlever kommer få se bonusen, ett huvud som slits ut från bakrutan 15 meter efter övergångsstället! Det är också ett bra exempel på ett jävligt skönt självmord ... !
Man behöver väl inte vara polare för att suga av en bög?
da-muffar, nu får du nog förklara varför?
major: HAHAHAHAH
Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.
Mitt bästa förslag är . Pumpa i dig 50 Kilo Heroin .. Lugn död ..tror knappast du överlever peace
SunShine Reggae!.
sweety, låter najs, men vad kostar 50 kg heroin?
Propps till min sinnessjuka broder som startat denna tråd! En skyjävla idéskapare skulle jag vilja säga! :)
Från en till en annan, Navelludd vad?!
ta en kniv och försök råna en bank lyckas man så rånar man till på ett annat ställe blir man haffad hugger man kniven i hjärtat !
seriöst , alla som kommer med ide'er måste ju va sjuk på nått sätt .... att amn äns tänker på de liksom
Bara lyssna och se, för när jag höjer näven är de fist fuck på G
Allvarligt? Hade två mycket goda vänner som båda tog livet av sig. Varför gör man en sådan här tråd?
Peace, Love & Kulcha.
jag är ledsen he-man, men du behöver inte gå in på den om du vet att det känns jobbigt ...
He-Man P25 Brist på reskpekt och folk tycker det är kul.
hehe diggar folk som tror att man får en extra skön död bara för att man tokmixar alla jävla droger man kan lägga vantarna på...
He-Man P25 nu tycker jag iofs att det här är borderline smaklöst, men om man känner folk som har dött i största allmänhet, innebär det då att folk inte har rätt att skämta om död?
jag tror att på nåt sätt det är bra att skämta om allvarliga saker, se bara på south park... hur uppskattat är inte det? =)
Från en till en annan, Navelludd vad?!
asså jag tror att hälften av alla som diskuterar olika sätt , är såna low lifers som bara vill ha tip på hur dom ska göra
Om man är yngre än inträdesgränsen på krogen.. t ex om man är 19 där det är 20 årsgräns eller 17 där det är 18 årsgräns. Då tjafsar man lite med vakten om att man glömt leg osv, sen säger man "JAHAPP DÅ TAR JAG VÄL SJÄLVMORD DÅ!" sen skjuter man sig själv i huvudet.
Det som inte dödar, det härdar!
jo eller så gör man de bara hemma och skiter i att hålla på å göra nått märkvärdigt , de är väl inte så att man vill ta självmord bara för att göra de med stil
klättra upp på Globen, sen springer man.
Släpp sargen och kom in i matchen nu för fan bollen är rund!
men fenomenal, det är ju det sista du göra i livet, det är klart man vill att de ska va på ett märkvärdigt coolt sätt!
Börja spela world of warcraft det e fan värre än att ta självmord !haha
Anmäl dig till skolans luciatåg. Kom dit två timmar innan alla andra med några stora tuber lättantändlig gas som du förklätt till brandsläckare och ersätt de redan existerande. Mitt upp i alltihop "råkar" du sätta eld på din dräkt. När dom försöker släcka dig blir det grillfest. Eller så kan man smeta in sig i sälblod och hoppa ner bland massa hajar och sprattla som en dåre. Vore ganska ballt om man var ute i rymden och öppnade sin rymddräkt också. Nån som vet hur man ter sig efteråt?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahahahaha
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
Hudvård WORD. :D - . - . - . - . - . - . - Whiskey + klorin?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag föredrar nog postal-metoden .. gå till jobbet (t.ex.) o bara gå bärsärk med ett maskingevär skjuta varenda jävel man nånsin stört sig på innan man blåser skallen av sig själv
Skratta ihjäl sig eller be någon kittla en så man skrattar ihjäl sig..det hade vart fett. "Dog av skratt" -bokstavligt talat.
här får du lite kärlek
det är väl inte ens fysiskt möjligt
Snusdosa Det finns ingen som har en 5 meter stor snopp. Världens största har uppmätts till 34 cm. Alltså sisådär 4 m och 76 cm kortare än "Abduls" ...Pucko. Ja, Yrrol.
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
hahahha fyfan clone a willy
KÖNLÖS!<br>Free Fraodi
börja leva är ju på ett sätt att at självmord
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
shiiit kolla djupa killen här borta
twilightsnow, teknikmagasinet ska få in sånna igen snart!
eller sälja rocco filmer till Miletanta Femenister och säga så här ska en kvinna behandlas
vänta kaos ... börja leva är på sätt o vis självmord .... för mig e det typ motsatsen... men mitt iq e inte så högt, så jag köper det
du får det för 50 kr
major-sabeltand P0 - haha nice :)
KÖNLÖS!<br>Free Fraodi
bara svaga perssoner tar sjelv mord
bygga en jätte kattapult o skjuta iväg sig.
Släpp sargen och kom in i matchen nu för fan bollen är rund!
Gå polisskola, utbilda sig till fullfärdig snut. Få sitt tjänstevapen och skjuta sig i munnen. Copkillersuicide.
www.google.se
på ett sätt är det fett modigt att ta livet av sig. och bara för att folk tar livet av sig gör ju inte roliga självmord det hela okomiskt? finns ju roliga judeskämt fast flera miljoner var utplånade? självmord = fett tragiskt men då vet jag ingen som tagit sitt liv med något av ovanstående sätt.. jag finner det inte alls lustigt att ta en överdos heorin eller hänga sig från taket eller skjuta sig i skallen eller hoppa från en bro. däremot sjuka sätt som ingen tar livet av sig på är ju komiskt, typ som dom där med kaninerna =) FETT roliga :) så sug kuk åt alla som försöker vara politiskt korrekta, humor åt folket!
((MAAD))
de komiska är väl att folk värkligen använder sin tid till den här tråden ... fan jag med ... de är nog att ta självmord .. ägna liv å tid åt att diskutera självmord .. jippiii
nu är tiden på året då flest tar livet av sig, julen! Jävligt passande för er som behöver tips...
mm, och svenska gröna roppar? wtf? det finns inte ens, roppar säljs under namnet flunitrazepam och är vita...
((MAAD))
äääh how gives a shit? han dör i vilket fall:)
Anima Sola
den här borde bli nominerad till årets tråd! eller är det bara jag?
hehe, nej det tycker jag med
Varför ta livet av sig när man inte får höra vad som händer efteråt?