Nyårs Outfit! [Bildtråd]
Langa upp bilder på hur just du ser ut idag :) Och har ni köpt någonting just för idag? Hur mycket har ni lagt ut på eran outfit? Och såklart, gott nytt år!
Jag klär mig som vanligt. Varför ska det vara så hypeat allting?
i'll make you disapear like gas in the air...
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
jag styrde nya skor, men det brukade jag göra innan varje krogkväll innan jag flyttade norrut. mitch, inte den hoodien, snälla...
whatone F16 jo fan å så har jag mina timberlands i matchande färg :)
Tekone. det snöar i ditt badrum.
Göteborg på låtsas.
tek, den tröjan fär mig bara att tänka på alla snorungar med sina lacosteskor och den tröjan. usch. den verkar vara tvång bland semibratsen här uppe.
Jeans, pike, och kanske kepan (beror på hur håret kan grejjas efter bastandet..)
Men lika glad är jag för det!
whatone F16 men jag e hood så jag kan bära de, så länge du går me ditt huvudhögt så klara man bära allt.
nä afro hahah, säg mig en brat som rockar afro ;)
nu tjötade jag mer om "så länge du går me ditt huvudhögt så klara man bära allt." ;)
har inte lagt ett öre på min utstyrsel. ett av mina partylinnen, ett par baggies o mina niké får de bli. bild finns i min pres av själva ansiktet plus min fina gubbhatt.. :-D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
whatone F16 aa hade jag klarat av, ge mig vad du vill å jag ser bra ut i de ;)
jag hade vart mord i punk
http://www.iamthereasonwhy.com/
I'm almost famous, you people are halfass, almost anus.
jag ska nog köra min nya skjorta och slips först och sen kanske byta om till en t-tröja lite senare på kvällen. känns lite ball att byta om.
Ptolemajo P20- ye , lika ball som tjejerna i sweet sixteen ;-)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
weiner, så länge du inte är kristen så ska du nog inte hoppas på mirakel...
Peppis, precis. Jag är sweet twentee. Nyårspuss?
fan e jag inte stilig då
Ptolemajo P20- sure. pusspuss
Laurelisse hälsa Loria att ag vill hooka me henne :D
TeKoNe naaaaw! jag är upptagen med laurelisse, säger till när vi har slutat älska varandra!
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
LoRia F19 :(
fan kan inte hon bara vara din bästis..
whatone F16 raaaaur /laurelisse;)
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
TeKoNe jo det är hon, men jag slösar så mkt tid o energi på henne så jag har inte tid att träffa killar. =/
LoRia F19 okey, :(
jag väntar tills du kontaktar mig då..
TeKoNe bangar sällan på att tanka upp en bild på sig själv.
whoopzidoo
jag får ta en bild sen. nu är det ingen idé. har inte hunnit klä på mig än liksom. haha
Felici-JAH haha kan juh inte gömma mitt face. plus jag tycker jag e fett fresh ikväll
vafaaan! inga länkar funkar för mig
My heart lives in my vagina.
TeKoNe P24 just another black guy in town. Förutom att du har en randig tröja. I hope you know how to dance.
whoopzidoo
mellanöl Måste bara kommentera "bad morsan fota mig". Det var så gulligt. Kan riktigt se mig mellanöl komma ut i hallen och säga "Mamma, han du ta ett kort på mig? Jag ska visa de på whoa hur jag ser ut". Och så posar du och så klick. Fint fint
ouch sån attityd vissa har haha
Felici-JAH haha ofta, jag e mitch aka tekone. aka afroman, aka the man. hahaha
TeKoNe P24 haha några lockar får dig inte till afroman, you come when you got afro. Jag kan platta ditt hår ikväll om du vill? =)
whoopzidoo
Felici-JAH haha de e lungt, e nöjd me mitt krull som e värre än de flesta afrikaners
callate Jag tycker inte om att kategoriseras
TeKoNe P24 Jag har också afro vanligtvis, men det är rätt mainstream, alla svarta strottar runt med det nowadays. It's the new braids.
whoopzidoo
ska ha på mig vanliga kläder, jeans, tröja keps :)
Th1ef P12 What? Du är inte alls en tolvårig kille! Jag som trodde det hela tiden!
...och det är det som är så fint med whoa!
Möbelfar Men vaar har du fått det ifrån?
Th1ef P12
...och det är det som är så fint med whoa!
Moderator
2006-12-31 18:43
kan man kombinera piké och kavaj? fortfarande tveksam på hur jag ska gå klädd egentligen...
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Mögelfar P12 aka §12 är en sluten anstald för krimminella ungdommar
klart du kan, legoland=D