Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
LoRia är varken lik carola eller funky_fresh va lider ni av:|:S
!! :)
Jag hade en halvsexig toaring runt halsen hela kvällen.
dede: Inte speciellt, men då tyckte jag tydligen det... ;)
Jag har inga bilder ännu, men jag hade en kort, svart plisserad kjol. Svart topp med band i midjan, svarta tjockare strumpbyxor, pärlor i öronen och runt handleden och svarta mormorsstövlar till det.
KarlKadaver No offence, men du ser ut som Chucky.
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
jul! jul var sådär, mellandagarna var guld och nyår var sjukt underbart!
07 är mitt!
Instead of having "answers" on a math test, they should just be called "impressions," and if you got a different "impression," so what, can't we all be brothers?<br><br>
Laurelisse är iaf sötast i tråden. Men när jag postar bild åker hon rätt ner på andra plats.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
Kash är alltid söt :)
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
penguin var stiligast hittils storpajsarn ingen bild? alltid nice att se en välklädd skinhead :D
Quiet @ nyååååårsafton :]
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag till höger.. ful min och full skalle :P
There is no way to peace and love, peace and love is the way.
Fan, vilka brudar det finns här på Whoa :)
Quiet @ Nyårsafton (fungerande länk?)
jag kommer inte ihåg adressen till sidan där man kan länka bilder. =S
fula kläder alla har då
Tryck bara på mitt namn så får ni se, ja gär han som är i bakgrunden.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Mvh P17 Du ser ut som en kille i mitt lag och den blonda tjejen ser ut som en tjej som bor i närheten här nånstans.
Jag kan försäkra dej, jag sysslar inte med idrott. F.ö så har jag inget minne om när bilden togs.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
http://img292.imageshack.us/img292/9463/img3928dg4.jpg
bra att jag kan länka då.. måste man göra nåt väldigt speciellt för att det ska gå med mac?
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
åh, loria kan inte du berätta för mig hur man länkar med mac här?
hahah katten, man gör som vanligt! kopierar länken och trycker på linksymbolen nere i "menyn" under denna ruta du skriver i, sen walla! typ
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
Men det går inte att klicka för mig.. händer inget alls =/
OT
There is no way to peace and love, peace and love is the way.
förlåt Riiiiiie=( katten, fråga någon annan, jag är jättedålig på att förklara!=/
clone det där var en otroligt cool utfitt.
Anima Sola
klockan halv 4 var det dock bara fluga och byxor kvar :D
Rehab is for quiters.
haha, det är så det ska gå till. efter jag såg dig på hultsfred älgandes med whoaflaggan så förstår jag att du är en hejare på vilt festande;)
Anima Sola
Tänkte på det här igår, då satt jag på bussen på påsar fulla med alkohol och skulle värma upp med middag och spliff hos en kär kompis. Jag tänkte "shit, nyår är nog en favorit högtid. Alla är uppklädda, festa sugna, bringar sitt A-game i allt och är skitglada" Sen, 4 timmar senare så sitter jag i en rökfullt rum och hör hur en brat kommer ut och säger till min polare som har festen: "Du Reine, Christia har spytt i din morsas säng och han säger att han vill att du ringer en ambulans!" Då insåg jag hur jävla värdelösa människor det finns. Och hur värdelöst alkohol är.
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL! KOLLA MIN PROFIL!
fyfan vad clone vad sweet!
sweetnuss
ask Beavis, I get nothing Butt-head
hanal, show me yours! alltså, din nyårsoutfit.;)
LoRia F19 Haha, jag vet inte om det finns bilder på det, måste jag klä upp mig då igen? :S
hanal, svar ja.
men näää, det orkar jag ju inte, ska se om polaren tog bilder, kommer inte ihåg hehe.. Jag tog alternativet med slipsen föressten :)
clone Fresch, vilken skön stil du hade :)