eror, köper inte från drjays, dom är skitdyra :) länkade bara därifrån. har inte sett nån lux i sverige iaf vilket känns bra. tråkigt bara att alla LRG dyker upp exakt överallt. hoppas bara inte att LRG mr. lava lava padre orange kommer till sverige :) ingen idé tyvärr om skorna, ett par af1 st. patricks vore mer nice ;)
i get more pussy then panty!
LRG är snart played out om de ska va så poppis i fortsättnignen :/ lite som BBC å Bape med sina bootlegkopior! men de kommer nog minska,eller va tror du ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
den där jävla mexikantröjan i tusen färger som LRG har släppt är förövrigt det fulaste på länge...
kan va skön om man matchar den med jeansen möjligtvis. lite galen för mig dock!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
erorone P19 tycker den ser ut som en äcklig tröja som man prackar på turister nere i mexico för ett par billiga pesos, bara att nu är den dyr :)
Demento: den blir ju asclean med jeansen! när ja fick syn på den o jeansen på shelta blev jag fan kär! asså det kommer ju komma skitmycket med en massa olika färger i år i stil med Kilogoods, för det e typ nya streetmodet i år (massa olika färger dvs)
bullen vad e nort å hur hittar ja dit / deras hemsida?? demento jo den e rätt loco : ) men om man vågar tycker jag den e cool. säkert inget man ser vartenda idiot gå runt med också! det är lite ovanligt när det kommer till LRG numera.
Nort är en en butik som ägs av stash, Nort/recon... väldigt högt "rankad" sneakerbutik , tier 0 konto ifall jag inte har fel..., finns i NY och berlin...
berlinbutiken
footpatrol säljer också st.patricks air maxen
länk
Forumssignatur...<br>
Jag gillar mina chanelglasögon? Varför kan man inte få propsa sånt?
whoopzidoo
finns de ingen amerikansk som kränger dom så man kan spela på att dollarn e låg ? antar att pys har dom men pys har överpriser också :/
Ja dom är inte billiga. du får väl kolla runt på ebay annars. leva på hoppet :)
Forumssignatur...<br>
så talar en optimist :)
Felici-JAH Klart du kan få propsa sånt, jag brukar gilla andras chanelglasögon...
Är den
blå hoodien av märket Swagger? Hittar inte den på deras hemsida. Fler bilder på hoodien och i fler färger finns
här .
Hur som helst är den sjukt najs. Men lär vara apdyr.
http://www.twitter.com/michaelcrackson
tror itne man får tag i den där hoodien alls för att va ärlig. om den itne finns på sidan så e de nog en såndär kändiströja :/ sjukt cool dock!
-Bullen- P23 För att förtydliga: prada, h&m, jl, lindex med andra mainstream märken går fet bort. Jag förstår inte varför man inte kan få ha kläder från H&M & Prada o dylikt. Det blir snyggt med rätt kombination. F.ö är Gina Tricot är hiphop, långa linnen - hey hey!
whoopzidoo
nej
Felici-JAH: jag klart att man kombinera olika grejer och det blir snyggt, men tråden handla om att vi skulle snacka streetwear märken, och som du ser har det inte varit en tråd om HUR man ska klä sig etc, vad folk tycker e snyggt att kombinera etc, utan bara om olika märken o vilka av deras produkter vi tycker e snygga... see the difference? peace
Ska svänga in på Cali till helgen och plocka på mig lita av den nya feta Rocksmithkollektionen.
det gör du helt rätt i :) felici-jah, pigeon sa det ganksa bra.
i get more pussy then panty!
Den skon var rätt najs faktiskt.
På fredag så ska
denna och
denna inhandlas. Förmodligen även
denna eller
denna också. Beror på hur mycket jag har kvar efter räkningarna.
Jag hade gärna inhandlat
denna, denna ,
denna och
denna också om jag hade råd.
Fan det är så sjukt mycket feta grejer ute just nu.
synd att SB ska va så förbannat breda för dom där va sjukt feta. påminner lite om high hair va ?
Lite kanske. Sen är de så tjocka så de är inte förstavalet på sommaren vilket är lite synd. Tjockheten har jag inte så stora problem med rent designmässigt :D
joo de e la det praktiska som stör mig delvis. men även att de inte är den där so fresh n so clean känslan över dom när man skrokkar runt å skrokkar. som de e med vanliga smala dunks :)
jag hade ett par SB dunks i somras, och kan säga att de inte är bredare eller tjockare, mest mer dämpning i sulan etc... vissa av deras låga kan vara lite mera åt skatehållet, dock inte dunksen... brorsan har ett par låga SB dunks o det är samma där, bara dämpning som skiljer typ - men designmässigt syns det inte att det är skate... outsolen som kan skilja lite men nothing major..
Pigeon_: Det kan säkert stämma men många SB Dunks som jag har testat är så pass tjocka att jag hade svettats i dem under sommaren. Dock så kan man ju glida runt i dem på kvällarna :D
aa det är sant iofs... de är ju tjockare inuti - jag tänkte mer design mässigt så ser de inte ut som ett par DC's direkt, om folk var rädda för det men jo klart, inuti är de tjockare så de blir lite varmare, men nothing major asså, inget jag direkt stört mig på
dom e ju inte lika breda som vanliga skateskor men ta t.ex tokyo taxin, jämnför den med en random dunk. de e ju en klar skillnad. spec där uppe!
jo klart, vissa modeller, speciellt de låga, kan skilja en del, men som sagt, ingen större skillnad... mina gamla sb dunks och de dunksen jag har nu(vanliga) är det ingen skillnad på i bredd, det är bara outsolen som e lite lägre längst bak på skon...
de känns lite som konceptet med dunks e att dom e så smala å smidiga. sb e coola ibland men de e för mkt sko för mig
ja, om så e fallet för dig :)... jag har haft ett par SB's och brorsan 3 par... just nu har jag ett par af1or och ett par dunks o har faktiskt inte märkt skillnad på dunksen, förutom tungan och paddingen inuti... och outsolen