råttor, så jvl äckliga.. o sen värsta mardrömmen borde nog vara att vakna upp o alla levande organismer på jorden är bort o man är helt själv.
Insekter. Typ som silverfiskar och harkrankar.. burr! Jag är rädd för att halka så jag går alltid som en gammal kärring på vintern. Ensamheten även jag. Men jag känner mig rätt ensam jämnt ändå så jag kan väl "klara" av det.
Liqorice = Lakris minus u & t
Lyricist
2007-05-27 02:23
att inte få körkort innan sommaren!
Producent
2007-05-27 02:28
kärlek
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Graffare
2007-05-27 13:27
köksknivar! får en rysning varje gång jag håller i en! (måste tilläga att jag nästan skar av mig fingret när jag på fyllan skulle stila för polarna och göra hamburgare)
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
att bli ensam och att dö för tidigt. Eller det går i vågor skulle man kunna säga, ibland känns allt lugnt och ibland it freaks me out.
tankefoda.wordpress.com 365citat.wordpress.com
Producent
2007-05-27 13:35
mörkhyade människor
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
döden, min och andras. sprutor också och tandläkare
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Jag är rädd för personer som slänger ur sig "Att du aldrig ska bli bannad." och tror att dom är roliga. Speciellt när det sker i alla trådar som personen skriver i (av olika personer). Jag struntar i hur jobbigt någon är, det där är inte ok.
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
Mörker Framtiden, att mitt liv ska bli som för personerna i "Så går en dag från vårt liv och kommer aldrig åter" av Jonas Gardell. Och så klart att förlora mina nära och kära.
"What the fuck?! That ain't no fuckin' name, yo. That ain't that nigga's name. You can't be serious. Barack Obama. Get the fuck outta here." - DMX
jag e oerhört rädd för mörker. även för spindlar, djupt vatten, höga höjder, insekter, fåglar o mycket mycket annat.
folk som orkar vara seriösa hela tiden
ja fy fan, personer utan självdistans över huvud taget.
knivar
Mannen tror att han väljer kvinnan, men det är nästan alltid tvärtom. Det är kvinnan som väljer den man som skall välja henne.
spindlar...o få canser o kanske att inte få barn?
jag är egentligen mest rädd för att ångra mina val i livet, i framtiden.
Folk som går efter en sena nätter...
...och det är det som är så fint med whoa!
Lyricist
2007-05-27 18:47
Jag är rädd för aidssmittade människoätande supermonsterdinosaurier som sprutar blod ur munnen och såfort man hör talas om den så kedjas man fast i hans bostad
djur som prasslar/låter/grymtar i buskar när det är mörkt ute morran i mumin att bli beroende av någon
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
operera bort pungkulorna om man får testikelcancer eller nått sånt :P spindlar bli fet börja knarka få dåliga betyg ja, ganska mycket mer:P
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Jag tänkte faktiskt på det här igår. Jag kom fram till att jag inte har varit rädd sen jag var barn, alltså sen jag utvecklade ett rationellt tänkande. Det finns ju inget att vara rädd för. Ensamhet säger en del av er såg jag, vad är det för jidder? Vill man inte vara ensam så är man inte ensam. Såvida man inte förtjänar det, vilket lätt kan undvikas.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
har en stor fobi mot svanar, tycker dom e riktigt läskiga!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
att jag ska få ett ödestigert telefonsamtal om att den jag älskar mest av allt är död
Insekter. Sen vill jag inte bli gammal.
jag är rädd för: att lita på folk att förlora mina närstående att aldrig "bli ngt" att inte kunna få barn typ..
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
Folk !
BRÅNX - ONSDAGAR, SMÅLANDS NATION
Dopeness P26 sa det!
PAO!
få någon sorts cancer inte kunna få barn att någon i min närhet dör
Jag är rädd för getingar och spindlar .
och jag är även rädd för nöjesfält!
Jag är rädd för att misslyckas.
The absence of evidence is not the evidence of absence
att flyga fiskmåsar att komma för nära folk. speciellt pojkar.
Graffare
2007-05-27 22:57
mörker och att bli lämnad...
http://beltontorsk.tumblr.com/
vissa saker är ju helt oviktiga saker man är rädd för.
Clowner, de flesta typer av docker, uppstoppade djur och att bli våldtagen. Dessutom är jag rädd för små hål i saker. Jag hade lagt mig ner och dött rakt av om en clown jagat mig för att våldta mig.
<br>
Jga är rädd för whoa när det börjar komma upp sånna här trådar
Att råka ut för en olycka så jag är förlamad i hela kroppen, bara blinka med ögat typ.
Dysläktikär
spindlar faktiskt
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
Producent
2007-05-28 00:56
Tjejer
Att något hemskt ska hända min familj, folk som tänder på ormar, och så är jag rädd för att dyka.
Ja, det är sant! Det är sant!
Jag är inte rädd för något. Jag är supercool.
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?
Kom på en till, att bli bitter.
När man ser ljuset i tunneln är det oftast tåget som kommer