Jag är rädd för..
Jag är rädd för mörkret och spindlar.Vad är du rädd för?
whoopzidoo
Att du aldrig ska bli bannad.
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja
Ensamhet,studenten,pengar,spindlar,ormar,sprutor,att min mamma glömt mitt lördagsgodis osv,osv.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tenfingers haha :D jag är rädd för att bli ensam
Be the change you want to see in the world.
TenFingers Onödigt. Jag är rädd för ensamhet.
"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25
Hangaround
2007-05-26 14:44
Övergångställen, även om alla bilarna står stilla så tror jag ibland att dom ska gasa på och köra över mig bara för att jävlas.
det finns väl egentligen hur mkt som helst jag är rädd för. framtiden? duger det?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag är rädd för att bli kär, men det blev jag kanske ändå, och att bli lämnad, och att flyga och narkos.
När man ser ljuset i tunneln är det oftast tåget som kommer
jag vet inte vad jag är rädd för men när det väl kommer till kritan så är jag nog rädd för ganska mycket som jag inte kommer på nu..
glömde döden. Tanken är skräckinjagande att allting tar slut en dag.
whoopzidoo
Att bli gammal och orörlig
But for what it's worth yo, I got no regrets
jag är rädd för att bli kär.
Rehab is for quiters.
Myggor... Jordens avskum!
snuskbuskar fast mest för katter & för hårstrån folk tappat! usssch!
älgar, spindlar och döden
http://www.tweenerpie.blogspot.com
Att bli gammal, och ormar! Usch
Att bli kidnappad och vakna upp i en baklucka med betongtofflor och ikastad i sjön
för att bryta ihop. h'nder alldeles för mkt hemskheter runt omkring mig nu. o jag har inte tid eller ork för att bryta ihop. så det är jag jävligt rädd för. sen är jag rädd att jag har valt ett arbete som kommer få mig att bryta ihop.
syumoan akoinwe!
- Ensamhet - Döden - De flesta insekter - Skadliga mikroorganismer - Psykopater - Mördare - Våldtäktsmän
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
jag är rädd för det mesta och dom flesta.
´Darin skrämmer mig rätt bra
SunShine Reggae!.
Jag är rädd för mig själv
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
brunsås: hahaha =)
Döden, höjder åsså gillar jag väl inte riktigt ormar.
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...
Höjder håller jag med om! Trodde att hoppa bungy-jumping skulle bota det, men än idag kan jag inte se ner ifrån alltför höga höjder utan att bli svimfärdig à la Jimmy Stewart.
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
Jag är rädd för Hospitalitys shotgun också Princess_S ;)
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
Jag är rädd för att mina nära och kära kommer råka illa ut, annars är allt easy with the sleezy, mapfhakka.
Jag är rädd för: Att jag ska bli knarkare, typ sprutnarkoman som måste göra hemska saker för att få tag i pengar till knark. Att inte få något/några barn när jag har åldern inne. Att mina vänner ska vända ryggen mot mig och inte ställa up lika så med familj.
Bli ensam
Follow the dao, right about....NOW!
Jag är rädd att min knäskada kommer hindra mig från att arbeta med det yrke jag funderar på att välja. Det har redan hindrat mig från mitt förstaval.
Jag är rädd för att vara ensam och för att aldrig sluta sura.
My heart lives in my vagina.
Ugglor samt andra stora fåglar
Att bli förudmjukad Spindlar! Ibland döden (om jag tänker alltför djupt)
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
Att aldrig kunna sluta röka samt snusa..
"nej inte sthlm shoo utan shoo som i stick fågeljävel"
jag är rädd för att försätta mig i dåliga situationer. Inte när det väl händer, men annars.
jag är rädd för att drunka och för ormar
http://felidae-music.com
är rädd för att stänga av teven, att ringa Hem-NR. Handla, :/ höhö .. och spindlar .
Landskrona Skånes stolthet
...att det alltid kommer vara så här.
ensamhet o myror
att bli döv eller/och blind
Meep meep
Saker jag inte förstår mig på.
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
kryp, att vara ensam, och TANDLÄKAREN
http://www.herrbitter.blogg.se/
rädd för tanken på att dom som växer upp nu kommer bestämma över oss när vi blir äldre
I was surrounded by powerful entitys of angelic emergence
Producent
2007-05-26 22:58
reinkarnation
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
människor. finns inget läskigare
Delam tange barat
att dö innan jag upplevt allt jag vill uppleva
"it's not england you fairy fart, it's the ukay!" http://starbuck.blogg.se
Döda djur. Inte bara så rent allmänt, men får alltid tanken "tänk om jag trampar på den?" m.m. när det ligger döda djur på gator och sånt. Ensamhet.
http://beaujolie.blogspot.com