Varför Britney? :'(
varför, blev min stora kärlek som hon blev för ? :'( Jag är sjukt deprimerad just nu & sitter nöter igenom "sometimes" & "baby one more time" :(
work some magic
det är faktiskt rätt synd om henne. om tio år kommer man prata om superkändisen som ba loosade det. hennes barn kommer va helt trasiga och tala ut i dåliga tv3 dokumentärer. hon är typ nya, trashigare marilyn monroe.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
För hon är ett pucko
shimmy shimmy yo
Ursäkta boys, jag är ingen nyhetsgrabb som kan allt om britney! Vad är felet på hon egentligen? :) Är det bara håret som hon rakat bort typ?
och hjärnan som hon har knarkat/supit bort..
Rataxes..
Hon fick för mkt press på sig som ung..............
Two negative signs is an equal sign = Multiply double negative you get a positive all the time.
Jag tror hon gillade festa lite väl mycket, sen att hon saknade mål i livet, bara alkohol och knark och så har hon så mycket pengar att hon inte behövde ens anstränga sig något längre, fanns inget att kämpa för längre.
shimmy shimmy yo
Vafan?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
:((
Det är inte lätt när det är svårt..
Äsch hon är på g nu igen. Hon är tillsammans med Kevin igen + att hon ska komma ut med ett nytt album någon gång snart enligt hennes manager.
ja å bli tesammans me kevin igen är ju verkligen det klyftigaste hon kunde gjort om man ska tro skvallerpressen, va hålle rhon på me?!
ja å bli tesammans me kevin igen är ju verkligen det klyftigaste hon kunde gjort om man ska tro skvallerpressen, va hålle rhon på me?! du har väl ingen insikt i hennes privatliv så du ska väl inte yttra dig om den saken? hur fan orkar ni bry er?
Jag gillar henne i snagg. Hon är fin i det, ignorera henne så kanske hennes liv faller på plats.
whoopzidoo
Haha ja för media har ju alltid rätt och vinklar ju inget alls åt fel håll! Som jag ser det har hon bara fastnat på bild med lite halvslutna ögon och rakat bort sitt hår och kanske snortat lite kokain. För inga andra kändisar tar ju droger..
Alla ögon på Lindsey LHOan (där satt den), hon är en crackwhore som är lite talanglös i mina ögon och har gått ner sig mer än Britney.
whoopzidoo
Varför är det synd om hennedå? Hon är ju rik-.
De Omutbara - Dödsskvadronen - whoa - 6 april - ladda sig ner
Lyricist
2007-06-29 00:54
...För att hon är kåt i dig brodin! Hon klädde av sig bara för att få just din uppmärksamhet. Holla at ya girl nu.
HAH! Don't ever mess with me again! MR I SPEL WRIGHT!
whoopzidoo
hon är heeeeelt slut. och äre bra att hon blir tillsammans med kevin igen, neeeeeeeeejj .. verkligen inte. och hon e keff på o sjunga asså hon e fful nu , hon levde på sin "söthet" förut och hon ser helt fucked up nu så hon e körd. hon mimade ju typ på sin förra live spelning hörde jag
FuelDOg P23 har du aldrig halkat till, råkat greppa en öl som stog framme, öppnat den i fallet och landat på rygg med den i munnen? hände rmej varje helg..
inte för att jag inte skulle sätta brittan....hon kan sjunga. kunde iaf, redan som knodd. Clap.
"It is the prohibition that makes anything precious" -Mark Twain
Har hon dött? Eller är du ledsen för hon inte har släppt nå album?
Upp i snoken ska det!
All you have to do is to hold me tight, treat me right, be with mee daaaay and niight
Terrorists your game is through, cause now you'll have to answer to. AMERICAAA FUCK YEAH!!
FULL heter det som hon är....
länka lite bilder på hur hon ser ut i dagsläget då
Upp i snoken ska det!
Hit me baby one more time!! Gissa om kevin har spankat henne en jävla massa gånger bara för att få höra det.
Vadå för mkt press på sig som ung. Kolla på natalie portman, deal with it liksom. tror hon har puckade föräldrar + är lite puckad själv.
ja å bli tesammans me kevin igen är ju verkligen det klyftigaste hon kunde gjort om man ska tro skvallerpressen, va hålle rhon på me?! F25 Bra att jag får läsa sånt ibland, så att jag inte glömmer bort att jag nån dag ska ut på rampage.
No cake for the impurity!
haha vilken söt tråd!
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
vem fan orkar bry sig om henne
Meep meep
Snacka inte skit om Kevin fan, det är världens rikaste luffare haha!
At the gates of Eternity...
Felici-JAH "HAH! Don't ever mess with me again! MR I SPEL WRIGHT!" Du ska tystas ner lite tycker jag. Det heter spellright om jag inte är lika mycket ute som du och cyklar.
spell right.. är sällan ihopskrivningar i engelska;). iaf vad jag har lärt mig:) Dock tycker jag att Brittan är på G. Hon vart ju fett körd ett tag. Nu har hon ju ordnat upp livet lite^^. Tycker dock synd om hennes barn.
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
ReM Tänkte på en sak.. det där som Felici-jah skrev. Kanske var menat som ett skämt;)
Felici-jah Hade jag rätt eller?, Du skrev så med flit^^
Kan ingen banna hon FeliciJAH?
Snus är de intellektuellas drog.©<br>
Lacroix F18 Du hade rätt!
JAY-E P18 haha varför ska jag bannas då? Kasta upp en värd anledning.
Och "DU STÖÖÖÖR" är inte bra nog, för det är du som väljer att störa dig på mig, eftersom JAY-E, jag har aldrig skrivit till dig.
whoopzidoo
DU STÖÖÖÖR mig helt enkelt med ditt sätt
JAY-E P18 Du kan välja att INTE ta åt sig av vad jag skriver om det inte är riktat mot dig. Fast jag vet inte, det kan ju vara svårt att hantera saker moget när man är 18.
whoopzidoo
Anspelningar på ålder is the shit, för övrigt; hur gammal e du?!
JAY-E P18 Jag är 15 år, fast jag är mogen för min ålder. Anledningar på åldern är det enda jag vet. IT'S ALL ABOUT AGE!
whoopzidoo
Anledningar på åldern? When did we change subject?
Det här är nog det bästa, när två vänner (på whoa) går ihop och sitter och skriver saker som "ÅHHHH BANNA FELICI-JAH!" el. "Vad hände med Whoa, REM? De va bättre förr!". Börja inte om ni avslutar det med "Va tyyyyyyyst".
whoopzidoo
Felici-JAH När skrev jag banna Felici-JAH? Va? Nej aldrig. Ja vad hände med Whoa Felici-JAH, kan du svara på den frågan? Kan du det? Nej det kan du inte för du var inte medlem då. Så nu tycker jag att du kan vara tyst.