Leva dubbelt?
Det finns ju folk som lever med t.ex. 2 familjer eller 2 pojk/flickvänner osv... Hur fan klarar man av det? Det måste ju bli en oerhörd psykisk stress att alltid behöva smussla och grejja... Nån som lever/har levt något slags dubbelliv?? Inte för att jag funderar på att testa det... Jag vill bara höra hur man kan ha samvete till att luras så mycket... Samt hur man orkar!
räknas personlighetsklyvning?
mhm
Inga problem, bara säga att man jobbar över, aldrig sett på film lr pöjk?
- OKAAAAJ
Förmodligen sociopater med ett arbete där dom reser mycket, eller kommer undan med att säga att dom reser mycket.
maste va jobbigt o leva med lögner hela tiden. har inget svar pa fragan tyvärr.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
de är löjligt ju. säger sej självt vilket kasts liv man lär ha
skrivstil P22 man far nog ett spännande liv med alla lögner och allt myglande bakom ryggen pa sina närmsta
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
mm man lär ju inte sova allt för gott..
2 ligg samma kväll. woooohooo!
skrivstil P22 man lär sig nog med tiden. undrar hur länge man kan klara av att halla ordning pa allt.
Kearl tror de blir mindre krångel med ett one night stand eller vad tror du?
jobbigt om man ringer sin ena fru/man och rakar säga fel namn
haha men de är ju bara korkat ju? ibland är de krångligt nog med bara en tjej ju
Toastare
2007-08-10 01:04
Min första riktiga pojkvän gjorde det. Eller längre förhållande..jag var 18. Han träffade fortfarande sitt ex.. och vi bodde i Lund. Men han tvingade folk runt omkring honom att hålla käften om det. Sen träffade han samtidigt flera andra tjejer. Det hela uppdagades när hans ex såg ett sms från mig och ringde upp mig.. sen mötte vi honom i stan bägge två. Men hon gick senare tillbaka till honom..och han fortsatte. Han lyckades rätt bra.. jag var ung och han kunde lura mig att vi skulle ha "hemligt förhållande" för hans ex kunde bli ledsen. Sen var han väl för jävla smidig när vi var ute.. och bra på att ljuga. 1 1/2 år lyckades han med det PLUS som sagt få fler brudar efteråt.. bland annat en av mina fd vänner som trodde blint på allt han sa, fastän hon stöttat mig när det hela uppdagades med mig.
Jag skyller allt på Emma!
det blir mer spännande med tva skulle jag tro
allt går om man vill.. men inget vidare sunt levnadsätt.. man behöver ju inte ha dom i samma stad då tror jag det funkar rätt bra.
fast självklart är det skit.. lät som jag förespråkar detta :P
Min mamma råkade ut för en sådan typ. Han var helt random
Music is my boyfriend!
finns folk som kan lura i vem som helst här det mesta.. som i bountyboos fall typ.. människor som säkert skulle kunna få de flestas bästa vän att hugga en i ryggen.. gäller ju bara att spela på rätt trådar typ läsa av vad en människa behöver spela på deras fåfänga, deras vilja att tro en, deras svagheter helt enkelt och, hoppas inte detta låter fel, det finns väldigt många kvinnor som är villiga att svälja det mesta särskillt i länder där folk är lite mer traditionellt uppfostrade typ.. en kvinna med barn, fint hus och en make hon kan vara stolt över utåt en social man med bra jobb och som till på köpet vet hur man ljuger, trycker på folks knappar och spelar på folks behov och kan ge folk en falsk känsla av trygghet har nog jävligt svårt att upptäcka sin mans affärer.. särskillt då hon förmodligen oftast inte vill veta.. tror det är en sån personlighets typ som krävs för att uppehålla ett så utsuderat dubbelliv som att ha två familjer.. att behandla tjejer som boutnyboos ex gjorde finns det ju gott om killar som gör, bygger ju på samma grunder och sätt att ljuga men inte lika avancerat typ.. man får nog vara lite sociopat för att klara av det dock.. människor är rätt lättlurade i allmänhet..
usch
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
joel413 Hehe vilket upplägg^^
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
man kanske är bisexuell och vill både ha kakan och tårtan
Joel413 utlägg menar jag^^, skrev det precis när jag vaknade.
det jag undrar är när dom som lever dubbellivet egentligen jobbar? om dom säger att dom åker bort på affärsresa när dom träffar sin andra familj, när jobbar dom?
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Kommer ihåg att jag hade 2 flickvänner under en period. Bodde på 2 ställen i sverige. Så jag träffade den ena när jag var på punkt A och den andra när jag var på punkt B. Iof var det väl mer eller mindre lätt att hålla det hemligt för att på punkt B hade jag inte så storbekantskapskrets. Bruden på punkt B och jag var inte tillsammans men vi blev det efter mycket om och men och då hade jag fortfarande en tjej på punkt A. Det blev jävligt jobbigt efter ett tag specielt när man var med bruden B då bruden A ringde och kollade vad jag gjorde eller så. Det jobbigaste var nog att man aldrig kunde ha SMS på mobilen och den var man tvungen att ha under konstant uppsyn så inte någon av tjejerna skulle gå igenom den. Nej dubbelliv är inget man är gjord för direkt.
Toastare
2007-08-10 19:53
Fidelista, såg det programmet. Det var ju först på pilotens begravning som alla fruar hade mötts.. måste ju kännts helt sjukt.
Jag skyller allt på Emma!
BountyBoo Alla fruaR?:| Fy satan vad han måste legat i.,.
Detta är vanligare än vad ni tror. Jag har många vänner som pga av kulturella skäl, varit tvungna att dumpa sina flickvänner som de varit tillsammans med sedan flera år tillbaks och sedan gift sig med någon från "hemlandet". Sedan när de väl är gifta och till och med skaffar barn, så fortsätter de träffa sina ex. I många fall känner bägge parterna inte ens till att just den här killen har någon annan vid sidan av. Tyvärr så fungerar situationen främst just för att frugan de importerat oftast inte kan svenska och kan därför inte förstå SMS'en, mailen osv. Men det kan också fungera av ren naivitet också. Ett exempel är en väninna till min mamma (hon är inte särskild skön för ögat eller har något man kalla för en häftig personlighet, och hon är 45 +) som importerade en yngre man. De gifte sig och självklart vart hon helt head over heels about him, då han var yngre och såg mycket bättre ut än vad hon gjorde. Men eftersom han är ganska begåvad, så lärde han sig svenska snabbt, började plugga på Universitetet and before you knew it, så har han gått och skaffat sig en flickvän, som han är inne på sitt andra år med. Jag antar att hon haft och har sina misstankar, men hon sväljer hans lögner med hull och hår just för att hon är så himla förälskad i honom.
At the gates of Eternity...
ang att bo med två familjer så klarar jag inte av det. men det är nog mkt vad man är van vid. om man bott m två familjer sen barnsben kanske man är mer van än om man plötsligt tvingas bo i två olika familjer. jag klarade inte av det, kanske för att jag är en sådan person som vill ha trygghet och kunna planera saker. jag vill ha ett hem.