Värsta morgonplågorna?
Tidig morgon, klockan ringer. Förmodligen är det en måndag så du är extra skör och lättirriterad när den nya veckan precis börjat. För några sekunder fudnerar du på att seriöst ta livet av dig bara för att aldrig behöva kliva upp igen. Just när du tror att du inte kan må sämre eller komma närmare ett utbrott för minsta lilla så slår du tårna i sängen. Du förbannar precis hela världen och vill helst slå sönder något eller döda något litet och ulligt. Bor du hemma kommer det oftast in någon och frågar varför man skriker, eftersom de helt enkelt itne förstår bättre. Denna person får oftast en ltien utskällning eller en kraftig fräsning rakt i ansiktet och blir då sur resten av morgonen och blir genast martyrer eftersom de bara undrade.Frukosten. Nu sitter vanligtvis martyren vid fruksotbordet, på din plats såklart. Denna person tror då också helt pltösligt att det är helt okej att de läser morgontidningen innan dig. Du får helt enkelt läsa nåt annat under tiden, oftast ett reklamblad från ICA eller OnOff eller nåt annat du ändå inta har råd med. Personen mittemot dig, som sitter på din plats verkar av någon anledning läsa precis varenda liten annons, dödsannons och dagens tistel och ros, precis hela tidningen, och långsamt går det också. När de väl är färdiga såär du helt plötsligt 43 år och har en egen familj och tidnignen är något inaktuell. Till råge på detta så har du likt större delen av landets unga befolkning ett vrålande behov av att dricka Oboy på morgonen. Men den är slut eftersom Gud hatar dig efter att du skällde ut honom också när du slog tårna i sängen. Detta märker du dock först efter att du redan hällt upp mjölken. Du får helt enkelt ägna ett halvår extra på att koka te eller nåt.Hygienrutinen. Du kliver in i badrummet och häver ut morgonpisset i porslinstronen. När du sen spolar så ska det givetvis flyga iväg en droppe eller två och landa på benen. Och om du är en av de som orkar duscha varje morgon så gör du självklart detta idag också och får eftersvettas resten av dagen och ändå lukta basturökt finne på jobbet. Och om du trodde detta var nog så hade du fel, för när du borstar tänderna så slinter du och skalar upp halva tandköttet som med lite otur gör ungefär från höften sisådär en miljard gånger så ont som de där djävla tårna gjrode när du gav sängen en tåfjudas. Du är nu bergsäker på att du inom några timmar eller morgonen därpå kommer ha en riktigt saftig och genomond djävla blämma där som kommer plåga dig i minst en vecka framöver.Detta är några av mina mest förekommande morgonplågor. Vad är dina?
Intressepenisen hårdnar!
morgonbånge.
You already know, den e on lean!
jag hade en väldigt väldidgt väldigt jobbig plåga idag. klockan sju på morgonen, har jag PRECIS somnat efter att ha legat sömnlös ... och vad händer? jo? telefonen ringer, min brorsas kompis eller någonting och jag hoppar till och blir vettskrämd. inte nog med det, utan när jag försöker sova så är min mamma och brorsan igång som en jävla myrstack och skriker på varandra och allting... sjukt irriterande. ligger sömnlös i två~ timmar, och somnar till sist... nyss vaknat. och är på dåligt humör. andra morgonplågor är min mamma som alltid går mig på nerverna... alltid ställer hon någon dum fråga eller ifrågasätter någonting vilket jag inte klarar av som trött och irriterad
Morgontidningen, trots att den kommer i praktiska två delar och därför borde gå att dela så sitter min arma moder där och tjuvhåller och vägrar dela med sig alternativt bara ge upp den eftersom jag läser den en tiondel så snabbt som hon. Juicen jag så käckt gick och köpte fem minuter innan affären stängde igår kväll och jag praktiskt taget drömt om har min älskade älskade bror svept i en mun. Och när jag nu planerat morgonen så att allt precis ska klaffa kommer jag på att cykeln står på stationen och min beräknade kvart ist tar dubbelt så lång tid, tid som jag naturligtvis inte har. Nu har jag inte dessa problem längre eftersom jag inte går i skolan längre och är stressad men då, oj vad det kunde förstöra en dag.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
HAHAHAHAHAHAHAHa... jag dör! hahaha men du har så rätt.. Det värsta jag vet är efter det där att vilja ta självmord för att aldrig mer kliva upp igen. Så kommer alltid mamma(förut) NU tjejen och ställer minst 1000 frågor.. HÅLL KÄFTEN, jag är nyvaken låt mig vara! .. Jävligt irriterande enligt min mening iaf :P
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
Producent
2007-08-25 17:03
mormor är den värsta plagan pa morgonen (förlat mormor) om hon nu hälsar pa sa far hon för sig att leka mamma, och väcka mig sa tidigt som möjligt precis som att jag hade nagot vettigt för mig. och det gör hon genom att säga mitt namn upprepade ganger, med (vad enligt henne är) sa len röst som möjligt. rosita... rosita... rosita... rosita.... rosita och inte nog med det, sa säger hon det EXAKT PRECIS likadant varje gang, som ett jävla gökur annars hade jag ett X vars mamma ÄLSKADE att väcka mig med dammsugaren. jag hatade henne sa mycket i hemlighet!! speciellt eftersom hon ofta brukade dra "du maste skaffa dig ett jobb"-tjafset vid frukostbordet. och gick man emot henne minsta lilla, eller visade misnta lilal avsky sa tvingade hon mig att dammtorka eller städa nagot. hatar mammor som har en effektiv dödsblick. sen har vi min egna mamma, jag har SERIÖSA och PERSONLIGA problem med henne pa morgonen, sa jag tänker itne esn ga in pa det
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Morgontidningen, trots att den kommer i praktiska två delar och därför borde gå att dela så sitter min arma moder där och tjuvhåller och vägrar dela med sig alternativt bara ge upp den eftersom jag läser den en tiondel så snabbt som hon. Seriöst? Vad otroligt taskigt gjort. Jag själv har inga morgonplåga,är nog mer en morgonplåga då jag gillar morgonar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det värsta jag vet är att vakna med en arm som har "somnat" så hårt så man inte har nån känsel från axeln ner till fingertopparna. så jävla obehagligt å vakna med en arm som hänger å inte vill flytta på sig när man försöker böja på fingrarna :D så jävla rå vidrigt hoppar alltid upp ur sängen å nojjar innan hjärnan kopplar ihop vad som händer fyfan va jag hatar det!
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
Jag har väldigt svårt för alltför hurtiga människor innan lunchtid. Såna som drar upp persiennerna innan man hunnit stå upp. Tänder ljuset fullt. Pratar högt, och försöker inleda samtal innan jag har fått läsa min morgontidning i lugn och ro. Som klagar på att man måste sätta fart när klockan inte ens slagit 09. Lyckligtvis bor jag ensam och slipper alla dessa nuförtiden! :)
HAHA bästa på länge det där med tårna. Det fulaste är att innan man (oftast) slår i tårna så staplar man fram. Det jobbigaste på morgnarna är när man precis vaknar och upptäcker att man kan sova lite till. Och när man försöker somna om så går det inte utan man går upp och ut i köket (efter att ha staplat fram och slagit i tårna) öppnar kylskåpet och upptäcker att det inte finns något som är tilltalande, även fast kylskåpet är fullt. Man går då till skafferiet och till sin stora förskräckelse så är det lika fullt där men ingenting är tilltalande. Man brer då en macka och lägger på en skinkskiva och tar en kopp kaffe (som man värmt i micron, dels för att man inte orkar göra nytt och dels för att mamma gjorde det vid 6 innan hon drog till jobbet). Man tuggar på den där torra mackan och upptäcker att man egentligen inte alls är hungrig och ger halva till hunden, kaffet smakar unk eftersom det är relativt gammalt och man häller ut det i vasken. En annan sak som någon skrev är när man vaknar och man legat på armen så blodtillförseln strypts ett x antal minuter. Armen är då slapp som en ostekt korv och dunsar fint ner på sängen igen när man lyft upp den med andra handen. Och det gör sjukt ont innan den är fullt brukbar igen.
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
morgon plågan för mig är att jag har en sambo som jobbar natt. Vilket innebär att jag måste smyga omkring och helst bestämma kläder på kvällen innan så jag slipper rota i garderoben. Jag måste ta allt jag behöver i sovrummet på (helst) en gång så jag inte väcker honom med dörrens gnissel. Jag vill slamra och springa ut och in i sovrummet, byta kläder flera gånger. Allt känns som något slags spionuppdrag. Att jag sedan ska iväg till ett job som jag föraktar och bryter ner mig inifrån och ut vill jag helst inte tänka på.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
bill_b P26 word fukkin up på den! Alla som säger nåt innan nio är idioter.
när man upprepade gånger blir tvungen att resa sig från frukostbordet hur trött som helst för att man glömt ställa fram saker, typ en tesked, smörkniv, etc. när man bor hemma och morsan eller farsan av princip vägrar väcka en när man försover sig för att man är stor nog att klara det själv. det är ju iofs sant, men visa lite kärlek förfan.
mina föräldrar ligger antingen och sover eller har dragit till jobbet redan när jag vaknar så jag har inte det problemet. såhär ser det oftast ut för mig på morgonen:Vaknar 20 minuter innan jag egentligen ska gå upp bara för att kunna somna om, ställer om klockan var femte minut tills det gått 20 minuter. Funderar på ifall jag ska gå till skolan eller ej, och märker då att morsan är hemma så jag blir tvungen att gå. Käkar frukost även fast jag hatar det, får uppstötningar hela tiden eftersom jag käkar så snabbt. Springer till bussen som jag alltid missar och får därför gå till skolan. Kommer försent till skolan och missar allt viktigt. Så brukar det se ut.Fast det allra värsta är ju när man har sovit med öppet fönster och frysit under natten, vilket leder till att det känns som man måste pissa varannan minut även fast man egentligen inte behöver det. Vet nån vad det kallas?
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
" Detta märker du dock först efter att du redan hällt upp mjölken." Den där är bara så jag.. :P Skön läsning :)
^ Smart sagt.
Jag fattar inte hur vissa ens orkar fixa mat på morgonen. Jag brukar käka knäckebröd utan smör eftersom jag inte orkar bre, och endast mjölk bara för jag inte orkar hälla i oboy.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Kom på en sak till. Det är jobbigt när man gått upp och nästan är klar för att gå och inte hittar strumpor utan man får gå utan strumpor EN HEL JÄVLA DAG:| Det är sjukt irriterande och löjligt obekvämt.
"Det jobbigaste på morgnarna är när man precis vaknar och upptäcker att man kan sova lite till. Och när man försöker somna om så går det inte utan man går upp och ut i köket (efter att ha staplat fram och slagit i tårna) öppnar kylskåpet och upptäcker att det inte finns något som är tilltalande, även fast kylskåpet är fullt. Man går då till skafferiet och till sin stora förskräckelse så är det lika fullt där men ingenting är tilltalande. Man brer då en macka och lägger på en skinkskiva och tar en kopp kaffe (som man värmt i micron, dels för att man inte orkar göra nytt och dels för att mamma gjorde det vid 6 innan hon drog till jobbet). Man tuggar på den där torra mackan och upptäcker att man egentligen inte alls är hungrig och ger halva till hunden, kaffet smakar unk eftersom det är relativt gammalt och man häller ut det i vasken. " haha mina morgnar i ett nötskal
knugen visst fan är det lökigt:S. Alltid är det så. helt stört,
Det värsta är ifall jag hör något slags oljud, agressivt ljud, som om någon slår på något, fyfan vad jag blir arg då alltså. Skrek en gång "Sluta upp med det för i helvete" så var det en hantverkare som var här hemma och fixade lite med golvet, haha. Han blev nog ganska paff.
Blasta HAHA fyfan vad pinsamt^^, Jag var med om nästan samma grej. Jag sov till aa väldigt sent, kommer ut i köket, håret åt alla håll och kanter, ett gammalt linne med färg ingen bh och ett par mjukisar, vem står där? JO rörmokaren som skulle fixa våran diskmaskin(Y)
Lacroix Haha, vad gjorde du då för att spräcka tystnaden, "Vill du ha kaffe?", eller? haha
Blasta HAHA, "Gevalia";) Jag blev lite röd och började flina sen gick jag därifrån. tror dock inte att jag gjorde situationen bättre men men^^ Varför brydde jag mig ens, det var en oldie. Men pinsamt iaf, inte direkt vad man förväntar sig när precis vaknar och ska trycka i sig frulle.
Lacroix Haha, så pinsamt. Nä, nu ska jag mysa ner mig och kolla lite film. Laters!
Blaster Lite lagom sådär^^ Mjo jag med, eller ska knoppa är skittrött. Later.
Det ända är att vakna.
*snaark*
Funder Ja faktiskt, men allt skit ihop blir ännu mer plågsamt.
Inget natt-ragg i min tråd! Mer plågsamma morgon-tortyrer!
Intressepenisen hårdnar!
att jag konstant suppit sen i torsdags och inte kan sluta förs nästa fredag.
Är det ryssmafian som lurar eller vad är det som tvingar dig att ägna dig åt detta?
Intressepenisen hårdnar!
jag jobbar med att drika sprit i morgon på tanto gården och på onsdag på klubb killers sammt på torsdag på berlin bar och även gjort nu i tre dagar. ända nyktra perioden är månda tisdag och då ska jag flytta massa saker från gävle så jag måste dricka för inte skaka för mycket. alltså kommer jag vara konstant cp packad dynget runt.
slltså vaknar mest på eftermiddagen men något inte saknar från föräldrahemmet är att vakna till ugefär 34 ungar som skriker, en galen mamma som skriker "VAKNA!!!!!!!!!!" o att slutligen vakna, kliva ner till köket där en pappa sitter o mumsar i sig korv med teven på volym ungefär 119........................... ....numera är de värsta min mobiltelefon (3310) som ringer när ligger och sover. brukar aktivt undanböja mig att svara i den så ring inte mig, ring dina kompisar istället.
Det är inte hur viktig man är utan hur viktig man verkar
Rudies don't fear no boys, rudies don't fear!
Intressepenisen hårdnar!
...att vakna upp på jobbet efter sitt nattskift
du faller för ALLT, om du inte står för NÅGOT! "Lovad vare Herren Gud, herren över alla världar, som icke skapade mig till kvinna" - Judarnas morgonbön
lacroix; sant sant... Och det stavas Furder om jag får be ^^.
*snaark*
ljudet av att nån sitter och smackar och tuggar i sig grejer bredvid en vid frukosten, det kan få mig att bli galen
jag brukar bli väldigt irriterad på morgonen om någon är dum mot mig. tex en vän till mig brukade väcka mig genom att kittla under min fot...ojojoj... då jävlar alltså. min mamma brukade väcka mig genom att skaka på mig - inte heller mysigt. nu får jag uppväckning av sambo eller mobilen och det funkar gött då det är mysigt att vakna upp till båda två, har jag fått i mig 7-8 timmar så är jag lugn som en filbunke och det finns inga mer morgonplågor därefter. däremot, vaknar man försent till något och måste stressa sig iväg så är jag väldigt cranky. då menar jag att jag har en tendens att ryta åt närmaste person, oftast mig själv.
What I said, yo!
fåglar ! dom små asen kvittrar å ska va så fina men nej! dom väcker den jätte som sover å e ganska vresig på morronen...
eller folk som håller på att bygga om något utomhus typ 6 på morgonen, då vill man faktiskt mörda någon.
What I said, yo!
Furder Sorry. ^^ haha. Var nog trött när jag skrev.. (kan ju hoppas iaf). Kom på en rätt lökig sak till. Mamma väcker en och säger "du får gå ut med hunden, jag måste sticka till jobbet nu". Då mår man dåligt och tycker synd om sig själv.
Jag har en fjärrkontroll till min dator, som också är min tv. Men ifall jag har kollat på film hela natten och sedan somnat med datorn på, så går den inte att stänga av med fjärrkontrollen på morgonen, medans det går perfekt dagen innan (JÄVLA VISTA!), så jag måste gå upp och stänga av dator. Tänk er detta, jag trycker på kontrollen, och datorn stänger ner sig, man hör fläktarna stanna, sedan drar dem igång igen, så ligger man där och klickar som en jävla idiot och riktigt förbannad är man. Microsoft är efterblivna, punkt slut.
Att vakna av ljudet av tre könsmogna hamsterpojkar som bråkar är tveklöst det värsta sättet att vakna på. Deras skrik är i klass med ett brandlarm, men så fort man kommit upp ur sängen och stirrar in genom gallret så tystnar de självfallet. Istället stirrar tre par svarta knappnålsögon på en med förvåning, som om de undrade varför jag ens är uppe. Dumma djur.
My heart lives in my vagina.
tjack at
Yo,i got a slight problem