Ganjaholic P1, DAMN RIGHT! för övrigt så skiljer sig priserna beroende på vart du ska någonstans. så vart ska du? när jag va ner så åkte vi lite längre eftersom det är billigare på typ lidl å shit om man försöker få tag i billigt blask som vodka etc. bordershoppen är svindyr i jämförelse med hur billigt man faktiskt kan hitta om man åker en liten bit till bara. lr jag svindyr å svindyr men låt oss säga att du ska ha 10 riktigt fina single malt whiskey flarror då kan en prisskillnad på 50-100 spänn göra en del skillnad så handla gärna inte på bordershoppen. förutsatt att du hittar till en bättre affär dvs. men kolla priserna på bordershoppen på nätet bara så vet du ungefär. tänk på att det går att hitta Billigare endå. jag satt fan å leta på nätet en månad å förberedde mig med priser å vad jag skulle ha osv. skickar ett par bra länkar ska bara leta upp dom
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "