2pacs diggar hans läder kläder hehe 2pac är fan grym han lyckas pull of everything från läder till percing i näsan haha
Klockor Till Salu!
[email protected]
Gwen Stefanis...men jag tvekar på att jag skulle kunna bära hennes kläder med värdighet.
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
beyonce har väl inte speciellt snygga kläder.. mest hon som e snygg isåfall. kommer inte på någon just nu, återkommer=)
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
missy elliot's f'sho! :)
- same shit, different color
Följdfråga: Vems garderob skulle ni vilja VA? Jag skulle inte ha något emot att vara Lily Allens kläder. Mmmmm.
eemc F18: Missy Elliots? Du kan få en svart sopsäck av mig ;)
Vems garderob skulle ni vilja VA? Skulle inte tacka nej till att vara Pharells hoodie...:)
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
whatone: hah missy har en hel del schysta skor iallafall, det är ett stort plus. ;p sen, hur kan du använda missy elliots namn och "svart sopsäck" i samma mening? skäms. :D
whatone Ja det vill jag också vara.. :(
OT Pharrell, Kanye West, Jay-Z, Nas, P. Diddy
Would I shit you? You're my favourite turd.
eemc: du vet, Missy är ju synonymt med svarta sopsäckar.
VIDEOLÄNK
LoRia: mmh, Pharell är heet. :)
whatone: den där videon hade jag aldrig sett faktiskt. :p
det är för att du är uuuuunnnggg
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Peppis, säg inte så. Jag känner mig gammal nu, TACK!
ärsdå. det är bara o inse att 21 is the new 50, så man är gammal såfort man är över 21.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kanye west ! inget snack om saken.
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Producent
2007-09-16 22:31
peshi/yarah har alltid snygga kläder! (iallafall pa korten jag har sett) sa jag väljer dom! kolla in deras whoa!
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Graffare
2007-09-16 22:41
Shazaam, för i en låt säger han att han har en garderod så stor att den kunde vara OS-arena
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
Fionas (sherks fruga) garderob hade varit kul. Men men kanske måste vara grön då också !
BRÅNX - ONSDAGAR, SMÅLANDS NATION
Lily Allens eller Nicole Richies.
och rachel bilson! Jag skulle vilja ha Rachel Bilson i min garderob, räknas det? :)
Look with your own eyes - See with your own mind
Cameron Diaz garderob vore inte helt fel. Hade jag vart kille hade jag lätt velat ha Danny Jones garderob, stilrent:)
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
Hillary Duffs garderob är grym med, glömde det:P
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
maran , för han är ett under av stil och smak och skurt!
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Lil Romeos :D
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
elr Justin Timberlake..
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
Cristopher O'Regans (Historikern på Go' kväll, programet, alltså)
att inte fler nämner turtle, shiet, hade verkligen inte bangat hans garderob
ask Beavis, I get nothing Butt-head
min egen kompletterad med alla kläder jag supit bort,tappat bort eller slängt plus alla maffia lirares fila och sergio tacchini track suits
//thugz4hugz marremuff representerar klenhet vekhet kärlek och tuffhet allt i en gosig och flottig pizzaförpackning,,, //
gwen stefanis och ashley simpsons.
JMD, Jag Måste Dansa!
Carrie Bradshaw, från sex and the city!
skulle vilja säga commons men jag är för vit. skulle nog bli kanyes :)
"KEJK sa det förbjudna! Tamejfan! KEJK är whoas Harry Potter, han som vågar nämna honom vid namn. Lord Voldemort!"
Erkah Badus, så klart! Annars har jag ju förlorat mig i kärlek till Travis McCoy, hela hans stil är grym! Tim McIlrath är också en favorit.
<br>
Schleprok från Gym Class Heroes's
Tråd dödadar!
Fast egentligen.. Ska man vara Travis McCoy/Schleprok måste man ha piercingarna, töjningarna, tatueringarna, håret, annars funkar det inte..
<br>
krs one
nån rik kändis som förvarar all deg i garderoben..
Pat Bateman.. Fast det skulle ju inte se klokt ut i min livssituation.
Rihannas hade inte vart fel..
KÖNLÖS!<br>Free Fraodi
Wentworth Miller, eller timberlake,.
be the change
turtle har väl inga kläder? bara ett pannband och vapen typ.. ganska hett iofs.
brb, mailing my eyes
killen från gymclass heros , eller pharell , dom 2 mest välklädad engligt mig iallfall
Survival of the fitest only the strong survive.
sean connery, eller mr canes men då på 60 talet.
Eller Uffie's kanske
Kanyes, lär vara bra varierad med snygga grejer.