vilken hundras är din favorit ?
visste inte till 100% vart jag skulle dropppa denna tråd, men de fick bli i blandat. Min personliga favorit är iallafall Rottweiler . Har själv en rottweiler på 5 månader vid namn: "Astro" lägg länkar !Länk 1 Länk 2 Länk 3 Hutt!
Be wise, Legalize!
skotsk terrier! en stor hund i en liten kropp :) väldigt speciella små personligheter har de.
Schäfer, Staffordshire bullterrier, Minatyr bullterrier och Jack Russel terrier. =)
413
amstaff eller pitbull helt klart
staffordshire bullterrier!
Mikael Söderlund was here!
Welsh Corgi Pembroke är lätt den sötaste hundrasen,har haft en sån som är väldigt lik den på länk 2.
länk 1 länk 2
AayFukYuuuu :@
Pres Ja de där är fan coola. Fast de ska vara vita med en svart ring runt ena ögat!
Mickaaaaaan.
en shar pei slår alla andra hundar. riktigt jävla tjocka och rynkiga ska dom vara :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Amstaff och Irländsk varghund
Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know
Producent
2007-09-26 00:02
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
de flesta Rottweilrar har sjukt härlig personlighet
Jaha ?
Cane Corso "italiensk mastiff" en sådan har jag :)
Get MAD and change
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vum P19 : Shit vilken vacker rottis!
Rottweiler och Bullterrier hör till favoriterna :)
Kanske...?
Eller..haha..det var visst inte din egna. Men den var fin iaf ;)
Kanske...?
alla som är tillräckligt små för att jag ska kunna sparka sönder den om den anfaller.
Rehab is for quiters.
Labrador retriever. Så länge de får ordentligt med motion iallafall, har inte mycket till övers för tjocka lägenhetshundar som bara är ute på någon/några små rundor a 10 minuter åt gången per dag.
Veritas Amicus, Henkso Amicior!
Fritzz X21 Håller med dig där, den översta är finast!
Be wise, Legalize!
mastiff lätt :) är scooby doo en sån hund?
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
Producent
2007-09-26 05:35
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Producent
2007-09-26 05:39
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Älskar rottweiler, har själv haft denna
ljuvliga hund. Annars är
ridgeback min favoritras!
Har till och med sett rigdeweiler-korsningar, de är också svinsöta.. men att ha en renrasig rottis o en ridge är min dröm!
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
inte ridgeweiler-korsningar, utan rottweiler/ridge-korsn. som då alltså kallas ridgeweiler.
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
miniatyr bullterrier. planen är att skaffa en om sisådär 15 år, först då tror jag att jag har tillräckligt med hundvana för den rasen.
loria- vad hände me hunden?
Finsk Lapphund, har en sån själv som är 7 år. Jättemysiga och perfekta för en barnfamilj. Annars tycker jag att rottweiler, schäfer, belgisk vallhund, newfoundlandshund är fina hundar.
Dobermann, Amstaff, Bulldog, Shi-Tzu, Old English Sheepdog, Chinese Crested, Schäfer, Jack Russel Terrier, Fransk Bulldog, Rottweiler... Om man verkligen älskar hundar, så tycker man om alla sorters hundar har jag märkt :)
At the gates of Eternity...
Jack Russel Terrier, kanske för man har en sån själv, jag vet inte!
Alla bullhundar med fula trynen är estetiskt bäst enligt mig. Alltså Bulldog, Pitbull, AmStaff, Boxer etc Fast favoriten överlag är Engelska Staff, för vår hund är en sån såklart.
Redline!
jag gillar Labrador och bullterrier :) har en labrador/kelipe.
Toastare
2007-09-26 10:21
jag har en slåthårig foxterrier.. men min favvishund är nog flatcoated retriever som jag växt upp med. sen gillar jag Weimaraner. jag gillar såklart släthåriga foxterriers också
Jag skyller allt på Emma!
kopiera ;D haha nä de lär han inte vara
Get MAD and change
Jag hade en tysk jaktterrier nar jag var yngre som agde sonder, men ska jag skaffa hund igen sa ska jag ha en bullterrier
Boxer och fransk bulldog är grejen. Är också lite förtjust i dogue de bordeaux och bullmastiff. Jag är nog lika torsk på trubbnosar som doktor octagon...
jag håller med octagon och johnny_k_ståhl, har också en stafford.
allt med bull. Dock föredrar jag de lite mindre varianterna som engelsk staff, bullterrer och bulldog framför amstaff och pitbull. Jag är för klen och de där stora tassarna välter mig. Gillar dessutom charmen med små muskelpaket. Hundar som fiser, grymtar, fnyser och lever rövare men som är lojala till hundra procent. Oavsett ras.
It would be nice to have more, but I kind of like bein´poor. At least I know what my friends are here for...<br><br>www.pawshop.se
jag gillar ravar
Jag är tydligen en våldtäktsman?
dvärgpinscher är min favorit. samma tempraent som en rottwailer typ
Prazky krysarik liten hund från prag som blir mindre än en chihuahua men ser ut som en dobberman i kroppen , eller möjligtvis en minidvärgpinscher om ni så vill det.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
Eftersom att jag bara har haft två hundar så får det bli dom som är min favoritras och det är Jack Russel Terrier och Dvärgsnauzher (stavning?) :)
Live Hard, Die Young
Engelsk staffe, Amstaff, Boston terrier.. om jag någonsin skaffar hund blir det förmodligen en boston terrier.
Don't trouble trouble until trouble troubles you Rätta mig om jag har fel.
finns ingen finare hund än den
här
fyfan vilken stor hund den där boerboel e.. favoriten e rottweiler.