ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
min pappas hund ar blandning mellan bullmastiff och schafer, han ar riktig nice ocksa. som en schafer fast utan det fula
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det är det "fula" som är gulligt ju
nej! vilket menar du som det fula?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
snara, antog att du menade att mastiffens hängande hud eller vad fan det är, är fult. Men jag tycker det är gulligt, hehe.
Förortspiraten: Vargen är ingen hundras.
Redline!
Jag tycker om alla hundrase. ^^ Men min drömhund är en eurasier. De är så vackra hundar (sorry, har inte lärt mig länka). Och så passar de min personlighet perfekt. =) Rottweilers är annars grymma hundar ( på ett bra sätt alltså ^^) men alldeles för starka för mig som aldrig haft hund.
You're just jeallous 'cause the voices only talk to me
Alltså Dvärgsschnauzer är Björn Hellbergs djuriska metamorf, vilket är no-no. :P Lab-retriever har jag verkligen fasnat för efter att jag ha fått spendera tid med en jaktuppfostrad sådan. Helt fantastisk hund med underbara egenskaper.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
metafor*
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
ROTTWEILER har också en krabat på 5 månader! Underbara
Min favorit siffra är nog 6 för det får jag så mycket av
Peppis hon ska få valpar, flyttade hem till sin uppfödare igen eftersom jag inte har tid/råd med hundkiddos!
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
Riesenschnauzer är riktigt coola också, min styvfarsa har en sån.
De är riktigt fula, men det är det som gör dom coola + att de är hur kelsjuka som helst.
Bild
Har en Rottweiler och en Engelsk bulldog, så jag väljer dem!
Det finns ju så många mysiga raser ju!! men Labb, rottweiler, Schäfer, collie och amstaff är mina favvosar tror jag :) å justja! border collie med!
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
min lilla Lego är en cocker, så jag måste säga cocker, men jag älskar dalmatiner, flat coated retriever och dobbermann med
Så länge min chef låtsas att jag har mycket i lön så kommer jag låtsas att jag har mycket arbete...
grand danois, irlänsk varghund, rottis, shar pei, papillon, bullmastiff a alla mastifferna typ, soft coated wheaten terrier, bullterrier, ridgebacks, o alla stora lurviga söta på new foundland.haha alla e goa, utom min stavning!
grand danois, irlänsk varghund, rottis, shar pei, papillon, bullmastiff a alla mastifferna typ, soft coated wheaten terrier, bullterrier, ridgebacks, o alla stora lurviga söta på new foundland.haha alla e goa, utom min stavning!
yun_di nej jag menade det fula pa schafrar inte pa mastiffen
Loria, hon kommer tillbaks sen va?
413
BOXER! åh älskade boxrar, saknar min lilla (eh rätt stora iofs) Chappe så mycket. Annars gillar jag "riktiga" stora hundar typ rottweiler (även om de är lite sönderavlade i sverige idag, tyvärr!), retrivers (dock inte golden, utan någon egentligen anledning) och labradorer. Irländsk terrier är också fin. Och taxar! Jag gillar dom flesta =) Kamphundar och minivovvar har jag dock inte mycket för..
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
SCHÄFER jag dör för schäfrar . Världens vackraste varelser
Jag vill ha roligt , inte trevligt
Eftersom jag själv har 3 schäfrar så är dom med bland favoriterna. Men har också 2 Alaskan Huskys.. Schäfer Alaskan Husky Weimaraner Grand Danois Doberman Siberian Husky Ingen speciell ordning..
"if you cant beat them, join them"
Bullterrier. dom e så fula så att dom blir söta =)
gamla samojer kan va fett mysiga !
Ingen som har sagt akita??? Det tycker jag är jättekonstigt.....
won´t be more? too bad!! =)
won´t be more? too bad!! =)
hehe jag tycker det är ganska skönt, de är för hårda för de flesta och folk har ju ändå ingen pejl på mer än utseendet hos hunden de köper.
Toastare
2007-09-28 13:31
Chow Chow har jag glömt.. de är så sjukt coola. Måste berätta om en dogue de bordeaux som jag träffade i frankrike i somras. Jag var i Colmar, en liten by som ser ut att vara tagen ur filmen Chocolate. Sitter på en resturang och en port på andra sidan gatan öppnas. Där går en man med en Dogue de bordeaux efter sig. Efter ett tag kommer han tillbaka och går in på restaurangen och sätter sig och käkar och dricker 2 öl. Hunden ligger vant vid hans fötter (efter att ha gått en runda och hälsat på personalen) Hör hur de pratar om att hans fru är bortrest igen så det bara är "männen" hemma.. det var så fint på nått sätt.
Jag skyller allt på Emma!
jag ska bli pappa 2 dec :)
?
Dr.Octagon - Nope, men ännu är dom släkt.. varghundar finns ju :p
http://www.finest.se/drzamani Varje andetag! Varje natt och dag! Varje slag jag slog var för AIK, stolta AIK!
Rhodesian-Ridgeback
Har 2 st, haft fleeeeeera.
Mina 2 RR
*snaark*
Weimaraner Ungersk Viszla Alaskan malmoute Laika
dchen tyske puudelen jaaa nä men pudel faktiskt. har en storpudel som alltid gör mig lika glad.
Rahamadjan av GU-PA!
Min familj har boxe och franska bulldogg. Boxrarna är alldelles för hoppiga och konstant uppjagade, Inget jag skulle tänka mig att äga och sköta på egen hand. En franks bulldogg är däremot jävligt lugn, kan vara lite lekfull men är allmänt cool, dock dyr som fan.
Konstigt, alla dina flickvänner säljer sig för en mosbricka.
Glömde nämna Sarloos Wolfhound.. En otroligt snygg hund som jag mer än gärna skulle ha hemma.
"if you cant beat them, join them"
Italiensk Mastiff "cane corso" :) en Grå med en svart rand på ryggen. och så ska den heta cornelis som min och va lite små fet o söt
Get MAD and change