nej, men däremot säger jag det du skrev precis, högt. för att förstå vad fan du menar :/
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
Haha, aja, nått ord jag aldrig sagt förens nu är papegojfitta.
att ha vatten i örat gör en bra i magen..
lapa.... fy fan jag spyr snart!
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
jag spyr över sånna som måste överdriva hela tiden :/ varför skulle du spy för ordet "lapa" ?
spy loss du. ;) påsar finns i skåpet. annars så är badrummet tomt. för att jag hatar det ordet? har du inget du hatar? för mig så är det ordet sammankopplat med en person.
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
hems P26 aldrig hört "serri" ?
Det är ju vanlig förkortning, seriöst = serri
har inte ni andra hört det?
serri säger jag ibland :P dirr säger jag oxå ibland, jobbigt o säga direkt ;D
be the change
JackVegas Härligt :) det låter ju bra "kom hit på dirren"
har aldrig hört serri. :/
använd serri gott folk :)
MENTOMETERKNAPPAR! Som på vem vill bli miljonär eller nåt annat lökprogram och programledaren säger..Fatta mentometerknapparna.. Jag har fått hålla mig och det ar varit svårt ibland men jag har aldrig sagt det..än.
Emellertid fattar inte när det ska användas, hörde det första gången i 6an. fortfarande inte använt det.
Haters gon' hate...
förträffligt, enerverande, förtjusande osv
Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*
haha shit.. Har fan aldrig använt ordet bedårande.. HAHA vanligt ord kan man tycka!
Highfive anyone, anyone?
Sergo kan man säga ist för serri Err nåt jag aldrig sagt.. Byfåne! Renskav, Dummerjöns, fummelpelle. typ
pepp. Jag avskyr det "ordet".
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
förlåt :D
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?
Ihopsatta ord räknas inte, lämlästa är ett gränsfall. Jag har i alla fall aldrig sagt "lästa"
varför skulle inte "ihopsatta" ord räknas för? alla ord är ord.
bara för att du heter arg-som-fan eller?
Haters gon' hate...
arg-som-fan För att det är ju lätt att göra massa konstiga kobinationer som är nästan självklart att man inte har sagt av helt vanliga ord som man säger typ varge dag. Och då finns det ingen fokus på sjävla grejen, att det är ett eget ord som man aldrig sagt men som man kanske borde ha använt någon gång endå..
Indexikalitet. Sug på den!
Everlast, will you?
"för er vetskap" -ja det var iofs fler än ett men iaf.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
mantis, ja men det finns ju ord som "cpbarn", "turkjävel", ""svennehora" eller "svartskalle" som är vanliga.
"Dirr" jag gillar det ordet.arj-som-fan mm precis.
sävlig ganska användbart i vissa samanhand men jag har nog fanimig aldrig sagt det
vadå? jag dyster?
Jag har inte sagt bedårande heller ;p Skulle nog behöva bli snobb o typ vara 50 år för o kunna säga de
yeah, ingen mår bra efter 10 minuter på whoa. Crew Fbg
för att jag hatar det ordet? har du inget du hatar? för mig så är det ordet sammankopplat med en person. jag hatar att vara pissnödig, men inte fan spyr jag varje gång jag är det för det...
uppspräcktfittmamma har ja sagt många ggr, men det va kanske inte om vad man sagt detta handlar?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Alla överdriver. Jag har nog aldrig sagt päronjuice någon gång..
jag kom på nyss att jag har aldrig sagt hyffsat :b
"smeka".... sliskigare ord får man leta efter... brukar alltid prata i omvägar när jag ska förklara nåt, för att undvika att behöva använda d ordet. finns ju inget annat ord för att ersätta d...?? =/
"Girls got balls.They´re just a little higher up, that´s all."- Joan Jett
"smeka".... sliskigare ord får man leta efter... brukar alltid prata i omvägar när jag ska förklara nåt, för att undvika att behöva använda d ordet. finns ju inget annat ord för att ersätta d...?? =/
"Girls got balls.They´re just a little higher up, that´s all."- Joan Jett
sädesvätska
Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know
flaggstångsknoppspoleringsmedel sjukt ord
http://www.myspace.com/micman123
undrar just om phlgm (vafan han nu heter) har något ord som han aldrig yttrat.
Serveringsfärdig är ett bra ord som jag aldrig använt.
Dekadent och Blasé är två ord jag har sagt, men jag har aldrig användt mig av dem i en mening, min hjärna vägrar lära sig deras betydelse. haha
http://www.myspace.com/Sifon
Raring. Har nog aldrig använt det, och det vettekatten om debuten någonsin tas.
Tupplur används fan inte ofta :P
^ Smart sagt.
emellertid är ett ord jag säger och skriver oerhört sällan
Gerdaman
EUNUCK kastrerad kvinnovaktare i harem. Förstår inte.. Vad är en Eunuck för ngt? undrat över det ordet länge!!
"det går aldrig och går det - ja då går det åt helvetet i alla fall"