Ord ni aldrig har sagt?
Kan ni komma på något ord ni aldrig har sagt? Jag var påväg upp för trappan med en kopp te i handen och kom att tänka på ordet "bedårande". Ordet liksom flög förbi bland alla andra ord jag tänker när jag tänker för mig själv. Men vad som fick mig att stanna upp och tänka på det var att jag är inte säker på om jag någonsin har utalat detta ord. Finns det några ord ni aldrig har sagt som ni kan komma på nu på rak arm?
Jag kompå ett till tror jag.. "Lämlästa!"
mallgroda
Graffiti is like music for your eyes.
Begeistrad
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
mamelon
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
Kefft, guzz, yao, sho, bree, len, cok. Sånna skitord använder jag inte, trots att jag bodde i Stockholm i 15 år.
At the gates of Eternity...
matador kanske haha
And just like he said, I coulda told ya MF, the holder of a boulder, Money Folder
kom å tänka på just den saken igår när ja läste en tråd här på whoa, 'pangbrallis', aldrig hört, aldrig yttrat.
"härligt" fyfan vilket äckligt ord haha..
va?
Ne, jag har nog sagt alla ord faktiskt.
apoteket röda näsan = systembolaget
vi haffar småflickor med galnaste makmode, allting från stureplan till smutsiga crackhoes
Prunkande har jag nog aldrig använt....
Den som säger att skönheten sitter på insidan tänder oftast på tarmar.....
Sixtant
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Avskyvärd.. Har aldrig sagt Nej till alkohol heller :-) Om man nu skulle vara lite rolig hehe..
be the change
BC99 Ändå ser du ut som en typisk användare.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
PSK: Det är väl en grupp som heter så, och inte ett ord. Eller är det ett ord också? Jag har aldrig använt potpurri (pga bristen på användningsområde) och ödmjuk (det enda ord jag kommer på nu som jag hatar).
Redline!
Oförvitlig Approximativ När fan ska man använda dem liksom:S
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
Karismatisk och Slentrian.
My heart lives in my vagina.
Gudars skymning!
BiggedyBaaaaaak Baaa BAKOM FLÖTET!
"Ändå ser du ut som en typisk användare." Det där var aningen fördomsfullt och rasistiskt va?
njut
"Ändå ser du ut som en typisk användare." Det där var aningen fördomsfullt och rasistiskt va? men shit...
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
grisfobi, lakritshår
No cake for the impurity!
caupolican : Visst gör jag hehe? But still never used those type of words hehe
får nog säga slentrian.. så äckligt ord.. usch
vartgard ar ett ord jag tror att jag sagt hogst en gang, sen anvander jag mig inte av ordet hora heller aven om jag sagt det forr eftersom jag tycker det ar vidrigt!
sjukt egentligen att det finns så många kända ord som man aldrig sagt? Jag tror fan aldrig jag har sagt guzz till någon eller om någon, serri!
ringmuskelinflammation har jag aldrig sagt.
"Wannabe? Toughguy? Want a piece of me? Here, take both of my legs and walk home peacefully"
Ändå ser du ut som en typisk användare. Även om den som blev tilltalad inte tycktes ta illa vid sig, så var det där jävligt fördomsfullt...
Delam tange barat
Rachel : Han kanske är blatte han också? And let's keep it real, jag ser faktiskt ut som någon som hade snackat så.
Dr Oct, vet ej, får för mig att de är slang för att vara dyngrak? kanske har fel.. bryr mig inte riktigt :)
whut, pangbrallis är ju en snygg brud!
No cake for the impurity!
Omoral Gudars skymning är mitt vanligaste utropsord, följt av Jävlar i min låda! Så tokigt.
My heart lives in my vagina.
Många ord på den
här listan. Tex sybarit.
Walking the street of dreams
Cancer... Vet inte.. Men jag har fobi för ordet.... Tillochmed jobbigt att skriva och läsa det...
punka i den formen att få punktering. annars har jag tex aldrig svurit på arabiska. gör det friskt på svenska dock.
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
slentrian har man ju sagt tusen gånger i meningen, "slentrian-heila vid kalle dussin-statyn". Har nog faktiskt använt det vid andra tillfällen också. Sen är jag iofs också en sån som kan prata om ett par "fräcka pjucks" enbart för att det ena ordet endast används på allvar av 50-plussare och för att det andra ordet är galet omodernt. Men på fullt allvar har jag nog aldrig frågat någon om de vill kopulera. Skulle nog inte bli så mycket kopulerande av då.
"jag har fin hår. som en waterfall."
Jag har aldrig sagt "pulla". det låter så snuskigt
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
pjucks! äcklas av det ordet.
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
pläd, levang, partajj, duffel, normal
"I does't matter if i win or lose, as long as i have my dancin shoes!!"
pangbrallis snygg dam asså, noterat ,D
kafferep har jag aldrig sagt :(
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
första gången jag sa ordet"skönt" var när jag gick i sexan . eftersom att svenska inte är mitt första språk och jag kopplade skönt till ordet sex tycke jag att det var obehagligt att anvnda det .
MR-J ordet serri hoppas jag att du är den enda som nånsin sagt.. det blir mitt ord att bidraga med. har jag aldrig sagt och kommer lugga den som säger det i min närhet!
smisk, fnask och ganja!
"Ändå ser du ut som en typisk användare." Det där var aningen fördomsfullt och rasistiskt va? Inte rasistiskt, aningen fördomsfullt kanske, men nämn någon som inte har någon som helst fördom mot något. Förövrigt så hatar jag sådana som dig, med andra ord, jag hatar dig....
Haha jag slår vad om att alla som skriver vilka ord det aldrig sagt säger det för sig själv nu framför skärmen.
att ha vatten i örat gör en bra i magen..