I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Red Fairy!

Övrigt - Blandat

2007-11-27 23:23

Red Fairy!

Kolla in. Inte varje dag man hittar en nyöppnad butik med designade kläder som dessutom är rättvist gjorda. Finns mycket fint att hitta till både herrar och damer, så det är bara att kolla in. Butiken hittar nu  på Folkskolegatan  32 (Hornstull) eller http:///www.redfairy.se/!

Peppa!

paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!

2007-11-28 22:05
vart är mans kläderna? Är jag dum i huvudet? Hoppas det blir schyssta saker. Är ändå lite nyfiken=)
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
Groupie

2007-11-29 13:56
Verkar onekligen intressant, har ännu inte sett särskilt mycket rättvist tillverkade kläder som faktiskt fångat mitt intresse. Ska bli intressant att se hur herrkläderna ser ut!

R0feman: Verkar inte som om webshoppen är uppe ännu.

2007-11-29 17:08
Nä, såg att herrkläderna inte ligger upp på sidan än, finns dock i affären. Allt är rätt nystartat, så det är bara att kolla sidan!

Personligen tycker jag att deras kläder är väldigt fina. Dom har tagit in kläder smo är stilrena, detaljrika och moderna. Inte ofta man hittar sådana kläder som är rättvisa!

2007-12-06 01:29
Intresset för rättvisa kläder borde vara lite större... komigen nu, whoa!
Skivsamlare

2007-12-06 13:44
Ser riktigt sjysst ut, ska lätt svänga förbi med tjejen.
Yes! In Concert — For the love of music

2007-12-07 23:14
Dantes

Kolla länken, där står det vad DOM menar med rättvisa kläder, vad deras så kallade krav är. Det går ju sällan att få kläder helt rättvist, men det går att få mer eller mindre. Men kolla in sidan, ska stå ett inlägg med vad deras tanke är.

Bojjan
Gött, hoppas ni hittar ngt fint. jag hitta massa fint när jag var där sist i alla fall!

2008-02-22 00:08
Deras webb-butik kommer upp när som helst. annars kan man titta förbi i butiken, den är väldigt snygg!
Sofia är en ärkeaktivist
å i hjärtat en sann anarkist
www.fittforcefive.wordpress.com

2008-02-24 22:52
webbutiken är uppe nu, så det är bara att gå in och kolla :)

2008-02-27 17:08
För att göra det hela lite roligare kring tråden, hur många här har varit inne och kollat på kläderna? Favoritplagg? Hur många har köpt något?

Tycker att samtliga ska gå in och titta, gärna köpa något. Peppa en butik som står för något väl, för det finns inte många butiker som säljer "rättvisa" kläder!

2008-03-03 09:01
 HELSINGBORGS IF!