I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

(Fråga) Gubbe med id-bricka, mustash och portfölj knackar på dörren

Övrigt - Blandat

   

2008-02-10 13:03

(Fråga) Gubbe med id-bricka, mustash och portfölj knackar på dörren

Jo det va såhär.. 

För drygt 2 veckor sedan en söndag eftermiddag när jag precis hade myst ner mig med lite jazztobak och en näve i chipspåsen och den andra i navelen och hade precis hunnit tänka "det här är livet" så ringer det på dörren.

Tv`n va på och jag väntade inget besök och försökte smyga som en ninja till nyckelhålet och kolla vem det var. På grund av jazztobaken så blev mina ninjamoves inte så ninja som jag hade tänkt mig utan råkade välta ner ett glas på golvet med en duns..

När jag kommer fram till nyckelhålet o spanar ut så ser jag att det står en gubbe me id-bricka i dörren me mustash och portfölj o ringer på.
Jag undrar naturligtvis va fan det är frågan om!

Jag kan inte öppna för dels har jag tv`n på och jag betalar inte tv-licens och det ligger en mysig doft i hela lägenheten så jag skiter helt enkelt i att öppna..

Frågan är: vem fan kan det ha varit?

1. TV-gubbe
2. Polisen
3. Bestefar

Om det nu va en tv-gubbe hur länge kan man skita i att öppna innan det händer nåt?
tacksam för svar! tjo!

If carrots got you drunk, rabbits would be fucked up.