Den här tråden gick från underhållande till värdelös när det kom fram att det inte var en admin.
Everybody's got something to hide except for me and my monkey!
affeaffe: Ja, om man vill vara negativ så!
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
mephisto Finns relativt enkel lösning, åk buss samma tid igen/häng runt busshållplatsen hon gick på ifrån och konfrontera henne.
Angående cyklar på buss, brukar ta med min BMX på cykeln jag om jag ska åka en längre sträcka, har aldrig varit något problem.
Sen är jag väl ingen bonnläpp så sådant förnuft tar jag inte del av. Som dryg Tuckholmare så gör jag som jag vill.
Lycka till med och identifiera copy bounty
Kaneida: Ja, men jag har åkt den bussen i flera år men aldrig stött på denna mystiska kvinna. Okejdå, tycker ändå att hundar ska vara längst bak :P
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
vilken buss va de 85an r i p
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
58:an.
58an går ju förbi bellevue där hon bor
Åkersberga: I KNOW!
Stalker-varning!
Everybody's got something to hide except for me and my monkey!
En look-a-like med hund av samma ras i samma lilla stad... Yeeaah riiiight. Hur som helst så var det inte världens värsta kriminella handling, men jag hoppas detta får alla skenheliga paragrafryttare till admins att föregå med gott exempel- we're watching you!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det enda jag vill är att BountyBoo inte ljuger för oss, snälla ljug inte för oss för vi vet att det va du... har du alibi?
Jag har sett ovannämnda admin kanske ett tjugotal gånger, dock aldrig på buss bara spårvagn och aldrig med hund. Så det hon säger kanske stämmer, jag vet inte. Det känns nästan lite pinsamt att känna igen en person som är mod på ett internetforum man frekvent besöker. Jag menar, man kanske whoar lite för mkt ändå :\
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
mephisto Om hon inte kände igen dig, och du trodde det var allas vår BountyBoo, betyder det att du inte känner Bounty? Isåfall är du lite läskig som har sån stenkoll på henne.
Frozen F23 Hänger man frekvent på whoa och i blandat forumet är det svårt att undgå o lägga märke till att en viss admin rör om i grytan i många trådar och har gåvan att lyckas göra folk upprörda mer än ofta. Det leder självklart till att man nån gång klickat sig in på denna admins pres för att se vad det är för filur. Sen om man bor i göteborg och har bättre minne än en guldfisk så är det nog inte konstigt om man känner igen samma filur och efter nån sekund kopplar vart man sett denna innan.
Men jo, det är nog lite läskigt ändå att random folk från internet skulle känna igen en. Jag skulle inte vilja ha det så.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Toastare
2008-04-07 14:20
Frozen det är inte den första som känner apan som apan inte känner.. MRSalesman, haha lägg ner.. Åkersberga, okej att jag inte plockar upp ibland.. men färgat/ofärgat glas.. där tar du det för långt. Nu blir jag lite rädd och kommer inte kunna slappna av eftersom folk säger att de ser mig lite här och var. Men jag säger som vanligt, ser ni mig ute så får ni bjuda på öl!
Jag skyller allt på Emma!
Toastare
2008-04-07 14:21
Åkersberga, nej jag har inget alibi..du har ju flyttat så då har jag ingen som stalkar mig 24/7 :/
Alltså, vafan. Jag vet typ 4 saker om BountyBoo, och 3 av de 4 sakerna stämde på tjejen på bussen. 1. Hund 2. Bellevue 3. Utseende Och sen är det väl att hon är skoening typ, men det hjälpte ju inte mig då liksom.
Åkersberga, du är fan läskig.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Bounty kanske har skaffat sig en look-alike för att lura att stalkers som hänger på whoa
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Psycholess P27 du e så ödmjuk
BountyBoo
precis, jag har inga anteckningar på att du befann dig på lasse k vid just denna tiden
haha fyfan :DD
be the change
Toastare
2008-04-07 16:51
Åkerberga, ja nästan så jag önskar jag stått i duschen för då hade det funnits foton också! tror jag ska lägga upp ett schema dag till dag på min press så vet ni vart jag är och kan följa mig.
finns dom som inte är admins eller mods på whoa som blir igenkända.hahahaha believe me. very odd. och jag har tydligen två looalikes i malmö som ÄR jag när jag numera bor 70 mil bort ;-)
hahaha fyfan vilken sjuk jävla tråd..
Not a follower, so Twitter has never been an option.
Haha, detta blev ju underhållande i alla fall. :D
jagvillocksåhaenblog.com
Varför plockar man inte upp efter hunden om den har skitit? Speciellt i en stad? Dåligt! (Har läst hela tråden och det var det jag reagerade på :)
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Hela det inlägget kändes iochförsig väldigt sarkastiskt Kontrast....?
Not a follower, so Twitter has never been an option.
kan vi inte rösta om hurvida det var bounty eller inte så får blir alla nöjda..
AIK
Toastare
2008-04-07 19:27
rösta ni. Kontrast, som sagt jag var sarkastisk som teambanan sa.
Bah! Pyttsan! Tror jag inte på... Bojkott.
lookalikes are scary! Jag har en lookalike som bor i Karlstad och heter Anna har jag fått höra. Jag skulle vilja få tag på denna Anna och ta ett snack med henne. Sen är det ju alltid så att alla tycker att man är lik någon och så tycker man det verkligen inte och önskar att de sa Angelina Jolie istället. :( Nu pratar jag strunt, min poäng är att vi istället ska prata om lookalikes!
jadu...de finns flera i malmö av mig, eller högst troligen är de inte samma person iaf. en hade samma frisör som mig i malmö- min frisör sa att jag var tvungen o börja prata innan hon visste om de var jag eller skåningen som ser ut som mig. när jag satt o glodde på minglebilder från ett ställe där jag brukade hänga hittade jag en bild på en brud som hånglar med en kille- hon såg precis ut som mig, tom ett födelsemärke på samma ställe som jag. meeen hon hånglade me en snubbe som drack Xcider..so it couldn't be me... sedan har flera jag känner som bor där nere sagt att de sett lookalike av mig, men jag bor ju 70 mil bort nu...
Peppis F25 du har kanske en skånsk tvilling som dina föräldrar adopterade bort, eller så adopterade de bort dig och behöll henne
jag föddes iofs i skåne, så helt otroligt är de inte...bara lite
min mor kände 2 barn som förväxlats på BB (var iof lite över 50 år sedan men ändå, allt löste sig jättebra för dem och alla blev glada så ingen undrar) samma kanske hänt dig.
might have. vore coolt. ngn får fråga om personen är född på kristianstad bb om de ser henne. eller dem...har aldrig sett min lookalike/s live. men kan nog ärligt säga att jag är född av min mor o hon födde bara ett barn :-) jag o mor är extremt lika utseendemässigt.
Peppis: då är det din loolalike som blivit bortadopterad då ;)
men...varför sa du inget då? detta påminner mig när jag sitter på pendeln hem bredvid ett par ungdomar som går av vid halva resan... och sen när jag kommer hem och loggar in på whoa har mess i min gb där de skriver att de just suttit bredvid mig på tåget... vad sjutton hälsa då! det är knappast så jag bits (och om jag gör det har jag iaf inte rabies!) liksom... det är fett creepy med folk som har koll på en när man själv lever i sin egna bubbla och tror man är anonym. :/
aziz: Langa en bild på dig så kanske man vet vem den där Anna är ( :
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Hon har inte bott i Karlstad på många år och är förmodligen ett antal år äldre än dig...
Hur vet du att hon anna inte har bott där i många år och är mycket äldre än mig, hur vet du min ålder? Jag undrar vem som är stalkern här egentligen...
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
För att jag känner henne.. och jag gissar på att du är mellan 15 och 17 år. :)
Du känner Anna, alltså du bor i Karlstad? Men hur vet du att det är den Anna Aziz pratar om :O Får man fråga varför du tror jag är mellan 15 - 17 ? ;)
jag spekulerar: kanske han som sagt till aziz att hans polare är lik henne?
Peppis: Jo det tänkte jag med på men då är han inte säker, då spekulerar han med :)
ah, på tal om folk från whoa och kollektivtrafik. För några år sedan, ungefär 2003, så åkte jag dagligen tåg. Tog man det vid 07-tiden satt där 2-3 killar i lågdelen på öresundstågen och spelade hiphop på en laptop med ett whoaklistermärke på. Det var guld när min portabla cdspelare hade dött. Så, vem var ni?
Fried little fishies
Orkar inte...!Areskoug Är du en av få som faktiskt gillar oljudet från andras mobiler/datorer in public? Stör mig på det även om de spelar en riktigt bra låt.. fyyyy...
kontrast nej jag gillar sannerligen inte musiken från andras skit, och jag täntke ofta på det när jag åkte där och de spelade, att om jag var en av de andra hade jag stört mig som fan. Jag tyckte mest de var kul för de var whoaiter, och funderade över det, och musiken var rätt nice vad jag minns.
Fried little fishies
matthew: kontrast är min sambo och är från k-stad och han är en av ett par karlstadare som sagt det till mig :P mer om den här anna vet jag inte haha