Vad söker du HT08? Universitets- och högskolestudier
Sidan har krashat nu igen har jag hört, att dom aldrig lär sig. Ska skriva uppsats i höst. Funderar seriöst på denna annars: Högskolan i Skövde Tove Janssons Muminvärld A 30 hp Undra om den berättigar till studiemedel hmpf...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ska läsa KYutbildning, undersköterska med demensinrikting, 2år. ska bli riktigt intressant. då komemr jag vara demensvårdutvecklare efter de. inte illa.
erkan haha, kollade också på tove jansson-kursen (: har eg inte tid med extrakurser, men det blev lite blandat iaf, också på HiS. - Att vara tonårsflicka i Sverige på 2000-talet B 7,5 hp - Kriminologi I B 7,5 hp - Estetik och religionsfilosofi A07 3 hp - Datorbaserad musikproduktion A 7,5 hp
- verlaat het lichaam en verlaat de mening -
killen p24 lækare tjejen k 44 socionom osv vad ær poængen, varfør bry sig om vad folk på internet ska læsa?
CC#
För att få lite inblick i urvalsgruppen "whoa" kanske? :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha ja det är roligt å se vad alla stekarhiphopare gör när dom blivit vuxna och ambitiösa :D
Via studera.nu har ja sökt, Sociologi och kriminologi och IR för säkerhetsskull. Sen så blir det att söka statsvet-III via insutitionen när det är dags, men jag har inte tagit alla 60 poäng så ja får nog vänta med det.
DIF!
Jag skulle vilja läsa något så man lär sig att uttrycka sig bra i skrift och så, svenska helt enkelt. Vet dock inte vad som finns riktigt. Erkan vet inte heller. :(
jagvillocksåhaenblog.com
Jag har sökt till
Media och kommunikationsvetenskap fortsättningskurs Marknadsföringspsykologi och inflytande Beteendevetenskap Grafisk design, inriktning tidningsdesign Men ska nog läsa de två första.
Olika inriktningar som lärare och civilingenjör på LTH
Är inte lärare på LiU?
DIF!
Sorry, blanda ihop LTU och LTH. Har sökt till LTU iaf.
PA-programmet (personal och arbetsliv) på Sveriges bästa universitet Lunds Unviersitet.
& Erkan, vem lär sig inte? Alla studenter som tvunget MÅSTE söka dagen innan sista sökdatum eller de som förmodligen jobbar hårt för att sidan inte ska krasha?
Skåne!
Hazn_ P19 Woho! Lulea! Jag pluggade i Lulea nagra ar, gillade aldrig stan nat vidare.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
jag har sökt drama som didaktisk metod i första hand och konflikkunskap i andra på GU
tänkte söka detta året men ja orkade inte, får nog bli nästa år.
Haters gon' hate...
Graffare
2008-04-15 19:19
1. LIU-50157 - Grafisk design och kommunikation 180hp Dagtid, Normal undervisning, Helfart (100%), Utbildningsprogram, Linköpings universitet, Norrköping 2. ÖU-75951 - Akut- och ambulanssjukvårdsprogrammet 120hp Dagtid, Normal undervisning, Helfart (100%), Utbildningsprogram, Örebro universitet, Karlskoga 3. LIU-50333 - Sjuksköterskeprogrammet i Linköping 180hp Dagtid, Normal undervisning, Helfart (100%), Utbildningsprogram, Linköpings universitet, Linköping 4. LIU-50169 - Civilingenjör i design- och produktutveckling 300hp Dagtid, Normal undervisning, Helfart (100%), Utbildningsprogram, Linköpings universitet, Linköping 5. GU-19736 - Sjuksköterskeprogrammet 180hp Dagtid, Normal undervisning, Helfart (100%), Utbildningsprogram, Göteborgs universitet, Göteborg 6. HJ-52327 - Sjuksköterskeprogrammet 180hp Dagtid, Normal undervisning, Helfart (100%), Utbildningsprogram, Högskolan i Jönköping, Jönköping 7. HV-90300 - Sjuksköterska 180hp Dagtid, Normal undervisning, Helfart (100%), Utbildningsprogram, Högskolan Väst, Trollhättan 8. KAU-67380 - Sjuksköterska 180hp Dagtid, Normal undervisning, Helfart (100%), Utbildningsprogram, Karlstads universitet, Karlstad 9. KI-41008 - Sjuksköterskeprogrammet 180hp Dagtid, Distans, Helfart (100%), Utbildningsprogram, Karolinska institutet, Gotland 10. HV-90113 - 3D-animation och konstnärlig gestaltning 180hp Dagtid, Normal undervisning, Helfart (100%), Utbildningsprogram, Högskolan Väst, Bengtsfors 11. MIU-23951 - Grafisk design och kommunikation 180hp Blandade tider, Normal undervisning, Helfart (100%), Utbildningsprogram, Mittuniversitetet, Sundsvall 12. MIU-23923 - Webbdesign 180hp Dagtid, Normal undervisning, Helfart (100%), Utbildningsprogram, Mittuniversitetet, Sundsvall 13. SH-16915 - Journalistik och multimedia 180hp Dagtid, Normal undervisning, Helfart (100%), Utbildningsprogram, Södertörns högskola, Stockholm 14. HS-62123 - Dataspelsutveckling - grafik/ljud, grafik 180hp Dagtid, Normal undervisning, Helfart (100%), Utbildningsprogram, Högskolan i Skövde, Skövde 15. HS-62122 - Dataspelsutveckling - design 180hp Dagtid, Normal undervisning, Helfart (100%), Utbildningsprogram, Högskolan i Skövde, Skövde 16. HG-33252 - Datorgrafik och animation 180hp Dagtid, Normal undervisning, Helfart (100%), Utbildningsprogram, Högskolan på Gotland, Gotland 17. HG-33251 - Speldesign och grafik 180hp Dagtid, Normal undervisning, Helfart (100%), Utbildningsprogram, Högskolan på Gotland, Gotland ja, jag är sugen på att plugga
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
PuGe Sjuksköterska, speldesigner, skön mix män! Hoppas du kommer in på första då, man kan ju alltid byta om man inte gillart! :)
Tekniskt basår på LU, Helsingborg. Bra stad? Om jag nu pluggar så vill jag köra hela studentgrejen fullt ut, med korridor och lån och vara glad ändå. Tvåa på prion samma grej i Linköping.
Göteborg på låtsas.
Paniksökte Sociologi I på SU i morse men nu när man har chans att söka t.o.m. fredag ska jag söka några fler.
Graffare
2008-04-15 19:54
Erkan P23 hehe, jag går på en IT-skola samtidigt som jag jobbar på ett äldreboende där gnistan för vården tändes
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
1. LU-36032 - Rysk litteraturhistoria: Nätbaserad grundkurs 15hp Dagtid, Internetbaserad distansunderv, Halvfart (50%), Fristående kurs, Lunds universitet, Lund
Fan vad skönt att man snart är klar, bara exjobbet kvar till hösten!
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
Samhällsvetenskap och lärande på Malmö högskola. Sen har jag sökt en del fristående historia kurser ifall jag inte skulle komma in. Alla i malmö. Orkar verkligen inte med något extravagant "studentliv" alá lund.
Blir studieuppehåll för mig, skulle ha varit 3dje terminen socionom annars, me det blir nästa igen. Ska nog läsa någon kalleankakurs för att få studentleg, blir att ta någon med platsgaranti sen i sommar.
http://www.earforcefm.blogspot.com
KSM i Norrköping eller Musik-Media i Luleå
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
Lacroix Har inte LTU sina musik- och mediautbildningar i Skellefteå?
ASUL P20 Vad är det för delkurser man läser under a-kursen?
DIF!
Lacroix Sorry, menade Piteå och inte Skellefteå. Förresten kanske du inte alls menar LTU
Scripta Det kanske dom har, men den jag sökte var iaf i Luleå. Tror jag iaf:S Haha kanske var Skellefteå när jag tänker efter.
Nej Piteå var det inte, då var det Luleå, men det fanns något i Skellefteå också, kollade runt mycket förstår du^^
Jag är anmäld till 30p Retorik heltid på södertörn. Tänkte söka "brandmanna"utbildningen men insåg försent att det var en massa papper och annat jox som man skulle fixat med. Skitsida förövrigt.
åh jag hade lätt läst muminkursen om det getts i sthlm. i höst kommer jag läsa 5 (gamla) poäng Advanced Business English parallellt med mitt heltidsarbete i kåren. Det blir fint =)
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
Lacroix Okej, läste just lite om dem där utbildniningarna i veckan men kollade mest vad dem innehöll och läste inte så noga eftersom det är ett tag tills jag själv behöver välja
dewilicious P20 Fy bövelen! Går i skola och bor med dom som går SMO (Skydd mot olyckor, "brandmannalinjen") nu, har aldig i hela mitt liv träffat så tråkiga människor. En galen fredagkväll för dom är att äta en grönsak som inte är nyttig nog, eller att titta på en film trots att den slutar efter klockan 22. Utöver det tränar dom bara och spänner sina muskler mot varandra. Fick in en jävel på rummet en gång som försökte dra en historia om den galnaste festen han någonsin varit på, punchlinen i hans historia var att någon slängde ut en kortlek i rummet och ingen lyckades hitta alla korten igen. Tänk över brandmannakarriären noga innan du bestämmer dig för något.
Har bara sökt arkitektur hittills. Men annars så funtar jag på att fixa lite fler bl.a andra utbildningar på kth, sociologi, kriminologi, engelska osv osv. Ska se efter imorgon! :D
Delam tange barat
Grafisk design & kommuntkation på Lindköpings Universitet och Digital Mediaproduktion på Umeås Universitet..
The absence of evidence is not the evidence of absence
Arkitekt och arabiska.
www.projectedwin.blogg.se
so-lärare åk 4-9 i sthlm JA VI FÅR LA SE
xavante: Jo jag kan tänka mig att det är riktiga helylle-nyllen som söker dit. Men man kanske... eller så... inte, nu fick du mig att tvivla starkt.
Btw är det i sigtuna eller var det nu var det låg du bor?
dewilicious P20 Rosersberg, Sigtuna kommun. Nu idag när jag tänker på det så vet jag att SMO finns på andra ställen med, i Skövde bland annat. Kanske är bättre stuk på de små helyllena där kanskekanske.
Nejmen, det finns en och annan av dom som är lite vettiga också, men tycker mest synd om dom för dom måste ju fortfarande umgås mest med dom mindre vettiga.
Är du osäker på om det är något du vill lägga två år på så kan du ju börja med att läsa till deltidsbrandman istället. Den utbildningen är på 9 veckor och då får du ju lite känn både på hur yrket är och så kan du kika på hur de som läser SMO uppför sig (förutsatt att du läser deltid på ett ställe där andra läser SMO då givetvis).
japanska I på SU - is all I need och om jag mot all förmodan inte skulle komma in.... aaaaah!
xavante: Ahh det finns på fler ställen men i dagsläget är jag inte så sugen på att flytta iväg och plugga. Gick i en klass med massor av nördar en gång, det var dock rollspels och dataspelsnördar och det fick mig att byta gymnasium, tråkiga människor förstör världen för oss som är roliga :S. Tack för tipsen, det var/är välkommet!
AUO (21-30) Lärarprofessionens centrala kunskapsområden 2, 15 hp Identitet, samlevnad och sexualitet, 7,5 hp (AUO tvärvet.) Barnomsorg och skola i ett omvärldsperspektiv, 7,5 hp (AUO tvärvet.)
- Att vara tonårsflicka i Sverige på 2000-talet B 7,5 hp - Kriminologi I B 7,5 hp - Estetik och religionsfilosofi A07 3 hp - Datorbaserad musikproduktion A 7,5 hp ska du bli något särskilt eller bara akademiker sådär i största allmänhet? :)
finns det ens 3poängs-kurser?
DIF!
sista halvåret på en för jävla lång lärarutbildning ska avklaras till hösten sen ut på gymnasiet o prygla sketungar i idrott o media
www.myspace.com/spydaprod largemoney ent.
Att vara tonårsflicka i Sverige på 2000-talet B 7,5 hp Vilken kurslitteratur har man? Kamratposten? :D Närå, säkert givande när man sysslar med socialinfluerat arbete osv.
CIVILING. BIOTEKNIK 300hp, Chalmers tekniska högskola , Göteborg sen tyckte jag att det kändes så sjukt fattigt att bara söka ett program så jag slängde in industriell design på samma skola också. som andra prio och sjukt mkt svårare att komma in på. världens onödigaste sökning..
lite sjukt är det för jag gick omkring länge, länge och var helt säker på att jag inte skulle vidareutbilda mig öht, det var bara inte för mig. och nu känns det så jävla bra och kul att jag ska börja i höst :)