Vackraste på en människa?
Ja som rubriken säger vad är det vackraste på en människa? Vad är det första ni tittar på/lägger märke till. Jag kan personligen säga att ögon är det vackraste, men sen kommer nog skulderblad tättefter. Det låter kanske konstigt, men jag tycker det är fint när man ser konturerna på skulderbladen under tröjan:) Har säkert funnits en sådan tråd innan men varför inte uppdatera:)
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
Leendet
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
Øgonbryn! !... det ær det jag kollar på ført o fræmst.. och det ær æven en sån sak som kan skilja ett snyggt face från ett fult! :) It's funny, cuz it's true!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Toastare
2008-05-10 23:13
Jag har nog inget speciellt utan kollar helheten.. och sen kan det vara en detalj hos personen jag tycker om. Kan vara allt som händer, leende, huvudform, kindben, ögon.. eller nån bra placerad leverfläck.
Jag skyller allt på Emma!
Fina bröst måste fan vara det vakraste
Vad var det jag sa?
Hela ansiktet, ögon, leénde, smilegropar? kinder.. Hårfäste.. Frisyr.. Men även.. roooompa!!
be the change
en grann vagina äro aldrig fel ne men ögon, mun, leende och roompa är najs. boobisarna spelar inte så jättestor roll för mig. typ storlek osv? näee vem bryr sig sålänge de passar tösens kroppstyp osv, vilket oftast är fallet. knubbig tös = stora boobis, smal tös = små fasta boobis. smal tös med stooora boobis ser dumt ut i mitt tyckte, vilket ofta är fallet om tösen gått och opererat sig :(
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Jag vet inte om jag egentligen tycker att något speciellt är det vackraste...Tycker snarare att det varierar. Det som andra skulle kalla skavanker är det som jag oftast uppfattar som vackert...Något som är snett, osymetriskt, "orginellt", "inte passar in" osv. Det är sådana saker som gör helheten, typ. :)
Delam tange barat
Personligheten...tätt följt av skitan. Eller tvärt om, jag vet inte riktigt.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
munnen tror jag fakttiskt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hangaround
2008-05-11 11:36
ögon, blir hypnotiserad direkt.
Som någon sa innan så är det helheten men sen kan jag fastna för en detalj, läppar o ögon speciellt
Follow the dao, right about....NOW!
var och en har ju sin "vackraste" grej.. olika från person till person. men helheten är alltid bäst.
Utstrålning är väll det vackraste på en människa?.
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.
Beror på, tycker att det är jävligt snyggt när ögonen ler.
höften!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Olika på alla människor.. Vissa har snygga ögon. Vissa har snygga rumpor. Vissa har snygga bröst osv.. de e olika.
ögonen är verkligen själens spegel. och i dom ser man det vackra i en människa. så.. jag tycker allt är vackert men sen finns det olika saker jag blir attraherad av =)
en snygg helhet .
Finns nog inget särskilt, helheten mao. Dock så fångar rörelsemönster eller vad det heter lätt ens intresse.
The cock, and nothing but the cock.
du är kär i mig.
-tänderna. speciellt om d e "kanin" tänder, elr glugg! -håret, lockigt hår e stort plus. typ d . sen så e heltheten viktigast. händerna e oxå en fin grej att titta på. smuts unde rnaglar e big no no. rumpan e oxå viktig. mäns höfter. sånt e coolt.
THE COCK!! Haha nej men det är olika. Tycker alla människor är vackra på sitt sätt, man ser ju inte helheten i början utan det tar ett tag att älska något hos en person. Det kan vara allt från dess leende till dess skratt, humor, sätt att prata, osv osv osv...
What I said, yo!
Leende & ögon!
en stor såsig röv.. åå så vackert.
RATED R!
Teddybjörn tänder på diarré
Haha en såsig röv^^ Fan vad hemskt. Menade du att den skulle vara slapp eller totalt ordagrant, såsig?^^
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
Först ögonen då blir man intresserad o kollar vidare , ett vackert leende och man är fast
*host host*"ahh..broshan tog liite haschis" xD
Fina ögon, fin röv, fint leende. Något sånt
Utstrålningen Alltså att man ska se glad ut. Ha en bra hållning. Man ska liksom utstråla säkerhet Men liksom rent utseendemässigt så spelar det mindre roll. Man kan lära sig att bli attraherad rent fysiskt.
forever feels like home
skägg är det jag lägger märke till först. snygga händer också. och rent klädmässigt är ett par schyssta skor som pricken över i:et. gillar varken tjejer eller killar som är sådär perfekt snygga. det är bara tråkigt. "skavankerna" är det som är intressant. och det där är ju bara rent ytligt. jag menar, gillar man personen på riktigt så varierar det ju, och det man tycker om mest är det som är speciellt för just honom/henne.
Vad är det här, någon form av slogan?
jag är svag för armar och händer.
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
Jag kom fan på en annan sak : o Bakifrån från låren till nacken, det kan vara jävla vakert på en brud med fin kropp!^^
Vad var det jag sa?
musiksmak.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
ett fint leende och rumpa är ett + sen går jag mer på helheten
www.myspace.com/danielbylund
Toastare
2008-05-11 18:27
lia, det har du fått från din mamma ;) Åh snygga underarmar.. så där lite seniga.. och snygg välformade lite kantiga händer.. ahm ahm
Jag skyller allt på Emma!
ja! eller hur.. så där perfekt solbrända armar som är lite lagom seniga och stora händer... och jag är såld.
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
oroväckande många tjejer som gillar händer, ser inte bra ut för mig och mina små flickhänder. vad jag tycker är snyggt är olika från person till person, men frisyr/hår är något jag ofta lägger märke till
Fiyah "Håret är nummer ett. Tänderna nummer 2. Hår och tänder. En man som har dom har allt" som James Brown lär ha sagt enligt min "Sex Droger och Tinnitus" bok.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Enola: jag har ju knappt hår heller :( eller det kommer jag iaf med största sanolikhet tappa & bli flint får leva i ensamhet helt enkelt
Fiyah P25 Oroa dig inte. Det finns visst kvinnor som på nåt konstigt vänster är attraherade till karaktärsitiska manliga drag. Som t ex vikningar/håravfall, ölmage och stor näsa osv. Manliga drag som uppfattas som icke attraktiva. jag hoppas jag träffar på dessa kvinnor när jag är 40-50 om jag lider av dessa skönhets defekter och råkar vara singel :)
marvingaye P22 haha: är bara håret av dessa "skönhetsmissar" jag kommer ha :) men ja man får väll hoppas på det.
bryr mig inte om utseendet. de är mer en känsla och en stil.men har grym fetish för armar när man väl hookat. de ska vara lite o ta på, o gärna tatuerat.
En vacker personlighet slår igenom allt.
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
ögon och läppar. ett par stora bruna ögon som ramas in av långa täta ögonfransar. mmm Det var ögonen som fick mig att falla för min man, så måste betyda något.
helheten! http://www.sonypictures.com/movies/intotheblue/site/extras/wallpapers/itb_wallpaper_jared1280x1024_b.jpg
null
Fin kropp helt enkelt. fint ansikte, rumpa, låren de ska inte vara för tjocka de ska passa in i tjejen. :)