I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

silverfiskar och antra OTREVLIGA smådjur

Övrigt - Blandat

   

2008-05-29 20:35

silverfiskar och antra OTREVLIGA smådjur

Nu är det sommar, inte för att silverfisken bara lever då men den trivs ju tydligen i värme och fukt, och alla onödiga smådjur kommer fram.


vad hatar du för smådjur, varför och vad har du haft för problem?






jag har flyttat till ny lägenhet och där är en SVINLITEN toa (två badkar stort) och nu har jag då alltså fått silverfiskar. sprayar dom jävlarna med hårspray och det håller en dag sen är dom tillbaka. har slutat duscha hemma, gör det på gymmet istället, vilket har gett en förbättring, men vafan så ska man väl inte behöva hålla på? spelar ju ingen roll om jag släpar dit anticimex, badrummet är så litet att fukt kommer alltid bildas. typ när man borstar tänderna. jag är livrädd för smådjur så detta är ganska otrevligt och jag är fly förbannad på dom. det sägs att dom kan lägga 100 ägg när det blir 25 grader varmt och ja, det blir ju väldigt lätt så många grader just nu.

sen hatar jag alla slags djur med tagg på röven som kan stickas, även flugor är irriterande.



tips är självklart välkomna, till varandra och till mig!